Gaan voor eerste kindje begin 2020.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door djoyz, 31 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M00nL0ve

    M00nL0ve Actief lid

    30 jun 2019
    109
    73
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Das snel zeg!!! Super gaaf!!
     
    Beausecret vindt dit leuk.
  2. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Ik wel iig, 4 dagen na NOD! Op NOD zelf nog negatief.. zo verschillend per persoon weer.
     
    M00nL0ve vindt dit leuk.
  3. M00nL0ve

    M00nL0ve Actief lid

    30 jun 2019
    109
    73
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja vind wel onwijs bijzonder en interessant eigenlijk hoe dat kan!! Iemand die ik ken kwam er pas met 8 weken achter via de huisarts. Zelfs die huisarts testen waren 3x negatief
     
  4. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Hele lange cyclus en late eisprong / innesteling dan! Hoe gaat het met je ondertussen?
     
  5. M00nL0ve

    M00nL0ve Actief lid

    30 jun 2019
    109
    73
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Naaaaaaah heb me wel is beter gevoeld eerlijk gezegd... Gister te horen gekregen me beste vriendin zwanger is.... Ben onwijs blij voor der. Gister kwam me pa ff zuurkool brengen dus ik vertelde hem dat zei die onder mom van grapje'' Als jij het nog maar even uit je hoofd laat want ik wil nog niet met oma naar bed.' Nja dat was na die negatieve test klap 3.... Vervolgens bij me opa langs gegaan in het ziekenhuis liepen daar hele hordes mensen met maxi cosis met kleintjes van 2/3 dagen oud, eigenlijk in het weekend dus geboren. Dat was me wel even teveel. Dus klap 4.... Vandaag had k het wel even gehad met alles en schaamde me dood om me reacties.... Maar vriendlief had dat door en wist me gerust te stellen. Die kwam ook met het fantastische idee om tegen die tijd een shirt voor me vader te laten drukken waarop staat'' Hoogste tijd om met oma naar bed te gaan!! Verassing!!!''

    Heb wel onwijs in een deuk gelegen:roflmao:
    Hoe gaat het nu met jou?? is alles al beetje bezonken?? :D
     
  6. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Haha heerlijk een vriend die je gewoon kan opvrolijken, dat is toch goud.. ;) En ja.. dat is toch altijd een beetje zuur, als je zelf zo graag wilt en dan allemaal mensen aan je voorbij gaan waarbij het is gelukt. MAAR: Alles kan nog toch? Je bent nog onwijs vroeg.

    Met mij goed, het lijkt alsof er al weken voorbij zijn omdat alles even op zijn kop stond. Maar nee in werkelijkheid pas 2 dagen verder.. still: zoveel verandering! Ik denk pas na de eerste echo een beetje gezonken, en we gaan het dit weekend aan onze ouders vertellen. Ook dan is het alweer een stukje meer waarheid ofzo? Nog steeds heel spannend verder, kon het niet laten om de CB digital met week aanduiding te bestellen. :oops:
     
    M00nL0ve vindt dit leuk.
  7. M00nL0ve

    M00nL0ve Actief lid

    30 jun 2019
    109
    73
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat is zeer zeker goud maarr ook het feit dat die gewoon al wist waar ik mee zat doet me ook wel goed. Hij wreef het er wel nog even flink in dat ik me absoluut niet mag schamen voor hoe k me nu voel en dat dat gewoon heel normaal is. Ja klopt officieel vrijdag pas testen maar denk dat ik onbewust gewoon nu al zoiets heb van hij is negatief dus kan daar maar beter vanuit gaan dat het dat blijft dan valt de teleurstelling best mee vrijdag..... Ene kant denk ik dan maar december weer nieuwe kansen maar andere kant denk ik, wil die mega stress gewoon niet want dat kan de boel ook weer lekker blokkeren. Eigenlijk gewoon proberen los laten en op me af laten komen. Als zo moet zijn dan moet het zo zijn.... Maarja is weer makkelijker gezegd dan gedaan, loop denk ik rond 13 december toch weer met die ovutesten te zwaaien ben k bang:roflmao::o::confused:

    Haha ow geef je groot gelijk dat je die heb besteld!!! Toch leuk om dat te hebben!! Oehh spannend ben benieuwd hoe ze gaan reageren:cool: Best gek om te bedenken je nu pas 4 weken bent en dan straks met 11 weken al een complete baby hebt die alleen nog maar groter hoeft te worden:rolleyes::eek:
     
    Beausecret vindt dit leuk.
  8. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Wat is het hier stil..! :rolleyes:


    Wat spannend om het te gaan vertellen! Ik zou echt niet kunnen wachten denk ik maar we hebben wel afgesproken echt minimaal tot die eerste (8wkn) echo te wachten zodat we zeker weten dat het hartje klopt..:D
    Ik ben al een beetje zenuwachtig voor over 2 weken..o_O dan gaat waarschijnlijk mijn spiraal eruit..:eek:
    Hoop dat hij er gewoon makkelijk uit gaat zonder te veel gedoe, want toch ben je er dan bang voor dat hij vast gegroeid zit ofzo.. :( nouja, laten we proberen positief te blijven en er vanuit gaan dat alles zo gaat zoals het moet gaan als hij eruit gehaald word.
     
    M00nL0ve, Mauzy82 en Pioenne vinden dit leuk.
  9. M00nL0ve

    M00nL0ve Actief lid

    30 jun 2019
    109
    73
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier hartstikke ongesteld:( nja komt wel goed:rolleyes:
     
  10. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Hi dames!

    Allereerst @Beausecret Gefeliciteerd!!:D

    Mag ik me ook hier melden?

    Zal even kort mn verhaal doen..
    Sinds oktober de pil de deur uit gedaan. Planning was om ergens in het voorjaar te gaan starten, omdat ik eerste wilde zien wat mn cyclus zou gaan doen ivm Pcos..

    Alleen toen; ‘VERRASSING!’ Ik was/ben gelijk zwanger!

    Nadat het nieuws geland was bij ons beide, waren we natuurlijk kei blij!!

    Alleen toen bleven mn testen een beetje hangen en daarom mocht ik vorige week bloed prikken om mn hcg waardes te bekijken. Deze was 35, dus te laag. Moest er vanuit gaan dat ik diezelfde dag of de dag erna een miskraam zou krijgen. Tot op heden nog niks gebeurd en moest woensdag weer bloed prikken. Hcg 87.. Wel iets gestegen, maar alsnog veel te laag. Morgen moet ik naar de vk en krijg ik een inwendige echo. Hoop dat het allemaal snel achter de rug is en het alsnog vanzelf komt.

    We hebben nu dus ook besloten om er gelijk weer voor te gaan, als alles achter de rug is straks..
     
  11. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Balen.. :(
     
  12. M00nL0ve

    M00nL0ve Actief lid

    30 jun 2019
    109
    73
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    ow wat verschrikkelijk lijkt me dat!! Hopelijk toch stiekem goed nieuws!! Hoop dat je 1 van de mensen bent waarbij de hcg gwn langzaam stijgt...
     
  13. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw

    Tuurlijk!
    Super vruchtbaar dus, dat is een goed teken!
    Oh wat vervelend dat het zo langzaam oploopt! Ik hoop dat je inderdaad onder de dames valt vaatwand het hcg gewoon langzaam oploopt!
    Hebben jullie het al aan mensen om jullie heen verteld?..
     
  14. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Jaaa dat dacht ik ook, maar we zijn allebei niet zo goed in het voor ons houden en zeker niet tegenover onze ouders. We willen het te graag delen! En dat zijn ook de mensen door wie we gesteund willen worden mocht het niet goed gaan. Vandaag nog wel getest met CB digital weken in de avond en gaf keurig 1-2 weken aan. SPANNEND.

    Hoelang heb je een spiraal gehad? Dat is ook even spannend ja, hoop dat je snel weer je cyclus oppakt!
     
  15. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    :( Jammer..
     
  16. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Dankjewel lief van je!

    Ik kreeg je verhaal al een beetje mee in het andere topic, wat ontzettend vervelend en naar.. Hoop ook voor je dat je snel meer zekerheid hebt en het kunt afsluiten. Voel je je nu oke?
     
  17. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    #97 djoyz, 28 nov 2019
    Laatst bewerkt: 28 nov 2019
    ♥ Ons eerste kindje

    Planning om te starten:
    M00nl0ve - 28 jaar - reeds begonnen.
    Pioenne - 30 jaar - medicatie vanwege pcos wachten op cyclus.
    Secret-promise - 26 jaar - Januari
    Djoyz - 27 jaar - Januari / Februari
    Melster - 28 jaar - April/ Mei
    Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze
    Beausecret - 28 jaar - januari (zodra we een huis hebben gekocht)
    Ananas13 - ..jaar - afwachten.. wij duimen met je mee!

    Zwangerrr!:
    Beausecret - uitgerekend op.. - jongen/meisje.


    Afspraken:



    De lijst weer even naar voren gehaald. :D
     
    Pioenne vindt dit leuk.
  18. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    3 jaar heb ik hem dan gehad..!
    Ik hoop ook dat het snel weer z’n gangetje gaat, maar omdat ik nu al elke keer weer ‘ongesteld’ word (wel minder dan voor de spiraal maar wel duidelijk menstruatie klachten en bloedverlies) verwacht de HA dat het wel goed zal komen en ik met max 2 maanden een gewone cyclus/ menstruatie moet hebben/krijgen..
    Spannunnndd..!
     
    M00nL0ve en Beausecret vinden dit leuk.
  19. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    ♥ Ons eerste kindje

    Planning om te starten:
    M00nl0ve - 28 jaar - reeds begonnen.
    Pioenne - 30 jaar - medicatie vanwege pcos wachten op cyclus.
    Secret-promise - 26 jaar - Januari
    Djoyz - 27 jaar - Januari / Februari
    Melster - 28 jaar - April/ Mei
    Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze
    Beausecret - 28 jaar - januari (zodra we een huis hebben gekocht)
    Ananas13 - ..jaar - afwachten.. wij duimen met je mee!

    Zwangerrr!:
    Beautysecret - uitgerekend op 1 augustus - jongen/meisje.


    Afspraken:
    Beausecret - 9 dec - eerste echo + intake vk
     
  20. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    @djoyz Slim haha, helemaal vergeten bij te werken dankje! Weet nog niet mijn precieze datum hoor, want heb een lange cyclus en pas laat eisprong gehad deze ronde blijkt.
     

Deel Deze Pagina