Fijn dat de vk je gerust kon stellen en goed om te horen dat je behalve vermoeidheid je wel prima voelt!
Jaa t is toch allemaal nieuw en je weet gewoon niet hoe en wat normaal is. Maargoed, de spannende weken komen er nog aan. Ik hoop dat ik me zo blijf voelen en de negen maanden zo door kan gaan haha. hoe is het bij jou? 25 mei komt al dichtbij
Hey ik kreeg geen meldingen. Dit ook minder op het forum! @Lientje91 wat spannend!! Ik hoop op een positieve test @Mallejan dat opgeblazen zijn herken ik wel. Ik was de eerste weken net zo vol als rond de 20 weken!
Dat zou fijn zijn als het hier bij blijft! Kunnen jullie nog wachten tot de eerste echo of is het dagen aftellen? Ja hier nog niks dus we wachten maar af he. Wil mezelf ook proberen niet zo gek te maken in constant analyseren hoe ik me voel. Al denk is dat nog best lastig soms haha/ Wel is deze maand veel sneller gegaan en was ik er vorige maand minder relaxt onder.. We gaan wel onverwachts even weg deze week dus gooi voor de zekerheid maar een test in de auto Duimen voor geen bloed en dan de testen.
Jaa ik ben nu wel rustig er onder. Alleen ga me per dag beroerder voelen....... dat is wat minder Jaa ik snap het. Het is zo lastig. Ik had afgelopen maand 0,0 kwaaltjes van alles wat je leest hier. T enige waardoor ik eerder testte was omdat ik een soort onrustig gevoel had en ander soort steken in mn onderbuik. Ohja, en warm!! Het was dan ook echt een verassing dat het zo was. Maargoed, geniet lekker van je weekje weg! En wie weet komt de test van pas. Ik ga voor je duimen!
Oja zo herkenbaar. Die eerste weken was ik best onzeker! Ik was een volle week overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Totdat ik die avond wijn wilde gaan drinken en voor de zekerheid een test deed. Kwaaltjes die op en neer gaan. Ik ben zelf gelukkig niet misselijk geweest.
Ja gaat goed! Morgen alweer 26 weken. Dr babykamer is opgeknapt. Nu moeten we hem alleen nog in de kleuren zetten die we willen. Meubels en kinderwagen komen 4 juli binnen. A.s. vrijdag hebben we een echo. Een pretecho, zodat we nog even samen kunnen babykijken! Ik heb veel bekkenpijn gehad maar nu met fysio, oefeningen en wat aanpassingen zo goed als pijnvrij. Na een dag werken of boodschappen doen is t nog wel eens gevoelig. Sinds een paar weken veel last van maagzuur.
♥ Ons eerste kindje Informatie van dames uit de groep: M00nL0ve - 28 jaar - ronde 3 Lientje91 - 28 jaar - ronde 3 (7 maanden) Secret Promise - 27 jaar - ronde 3 LVV117 - 27 jaar - ronde 5 BloemNH - 26 jaar - ronde 2 Amys01 - .. jaar - ronde 1 Nog niet begonnen: Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze ivm Corona. __________________________________________ NOD/Wachtbankje: Amys01 - LVV117 - BloemNH - +/- 25 Mei Lientje91 - +/- 2 juni Secret Promise - +/- 6 juni __________________________________________ Zwangerrr! Enigma - uitgerekend op 17 juli - verrassing! Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - meisje! Chocotaart - uitgerekend op 1 september - Jongen♡ Zusje90 - uitgerekend 5 oktober - verrassing! Pioenne - uitgerekend 24 oktober - meisje Ongeduldig90 - uitgerekend op 3 november - jongen! Abbyx- Uitgerekend 20 November- Jongen/Meisje Djoyz - uitgerekend 21 december - Jongen/Meisje STine08 - uitgerekend 21 december - jongen/meisje Mallejan - uitgerekend 22 januari 2021 __________________________________________ Afspraken 28 mei - Djoyz - termijn echo, bloedafname en uitleg nipt. 2 juni - Zusje90 22 weken prik 5 juni - Mallejan eerste echo 10 juni - STine08 - 2e echo en NIPT 15 juni - Pioenne - 20-weken echo 19 juni - Zusje90 controle verloskundige
♥ Ons eerste kindje Informatie van dames uit de groep: M00nL0ve - 28 jaar - ronde 3 Lientje91 - 28 jaar - ronde 3 (7 maanden) Secret Promise - 27 jaar - ronde 3 LVV117 - 27 jaar - ronde 5 BloemNH - 26 jaar - ronde 2 Amys01 - .. jaar - ronde 1 Nog niet begonnen: Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze ivm Corona. __________________________________________ NOD/Wachtbankje: Amys01 - LVV117 - BloemNH - +/- 25 Mei Lientje91 - +/- 2 juni Secret Promise - +/- 6 juni __________________________________________ Zwangerrr! Enigma - uitgerekend op 17 juli - verrassing! Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - meisje! Chocotaart - uitgerekend op 1 september - Jongen♡ Zusje90 - uitgerekend 5 oktober - verrassing! Pioenne - uitgerekend 24 oktober - meisje Ongeduldig90 - uitgerekend op 3 november - jongen! Abbyx- Uitgerekend 20 November- Jongen/Meisje Djoyz - uitgerekend 21 december - Jongen/Meisje STine08 - uitgerekend 21 december - jongen/meisje Mallejan - uitgerekend 22 januari 2021 __________________________________________ Afspraken 28 mei - Djoyz - termijn echo, bloedafname en uitleg nipt. 2 juni - Zusje90 22 weken prik 5 juni - Mallejan eerste echo 8 juni - Ongeduldig90 - 20 weken echo (GUO) 10 juni - STine08 - 2e echo en NIPT 15 juni - Pioenne - 20-weken echo 19 juni - Zusje90 controle verloskundige
♥ Ons eerste kindje Informatie van dames uit de groep: M00nL0ve - 28 jaar - ronde 3 Lientje91 - 28 jaar - ronde 3 (7 maanden) Secret Promise - 27 jaar - ronde 3 LVV117 - 27 jaar - ronde 5 BloemNH - 26 jaar - ronde 2 Amys01 - .. jaar - ronde 1 Nog niet begonnen: Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze ivm Corona. __________________________________________ NOD/Wachtbankje: Amys01 - LVV117 - BloemNH - +/- 25 Mei Lientje91 - +/- 2 juni Secret Promise - +/- 6 juni __________________________________________ Zwangerrr! Enigma - uitgerekend op 17 juli - verrassing! Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - meisje! Chocotaart - uitgerekend op 1 september - Jongen♡ Zusje90 - uitgerekend 5 oktober - verrassing! Pioenne - uitgerekend 24 oktober - meisje Ongeduldig90 - uitgerekend op 3 november - jongen! Abbyx- Uitgerekend 26 November- Jongen/Meisje Djoyz - uitgerekend 21 december - Jongen/Meisje STine08 - uitgerekend 21 december - jongen/meisje Mallejan - uitgerekend 22 januari 2021 __________________________________________ Afspraken 28 mei - Djoyz - termijn echo, bloedafname en uitleg nipt. 2 juni - Zusje90 22 weken prik 2-Juni - Abbyx- 3e afspraak VK, Hartje luisteren. 9-Juni - Abbyx - Pret echo. 5 juni - Mallejan eerste echo 8 juni - Ongeduldig90 - 20 weken echo (GUO) 10 juni - STine08 - 2e echo en NIPT 15 juni - Pioenne - 20-weken echo 19 juni - Zusje90 controle verloskundige[/QUOTE] 13 Juli- Abbyx - 20 weken echo. Goedemiddag, Even een hele tijd niet actief geweest hier, wel alles mee gelezen. Veel positieven berichten, wat altijd leuk is om te lezen! Hier 2 weken terug de termijn echo gehad, ik was iets minder ver ( dit dachten ze bij de echo met 8 weken ookal ) en nu groeit de kleine goed volgens het nieuwe termijn. Officieel 26-11-2020 uitgereknd Ook meteen die week de NIPT laten doen en vorige week de uitslag gehad dat alles er goed uit ziet., een hele opluchting. Op naar de 3e afspraak volgende week en dan de week er op de pret echo waar we hopelijk kunnen zien wat onze kleine frummel is qua geslcaht..
Ja klopt! Had het me wel anders voorgesteld. We gaan nu echt gericht shoppen ipv lekker rondneuzen. Ben nu aan het zoeken naar het eerste pakje!
♥ Ons eerste kindje Informatie van dames uit de groep: M00nL0ve - 28 jaar - ronde 3 Lientje91 - 28 jaar - ronde 3 (7 maanden) Secret Promise - 27 jaar - ronde 3 LVV117 - 27 jaar - ronde 5 BloemNH - 26 jaar - ronde 2 Amys01 - .. jaar - ronde 1 Nog niet begonnen: Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze ivm Corona. __________________________________________ NOD/Wachtbankje: Amys01 - LVV117 - BloemNH - +/- 25 Mei Lientje91 - +/- 2 juni Secret Promise - +/- 6 juni __________________________________________ Zwangerrr! Enigma - uitgerekend op 17 juli - verrassing! Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - meisje! Chocotaart - uitgerekend op 1 september - Jongen♡ Zusje90 - uitgerekend 5 oktober - verrassing! Pioenne - uitgerekend 24 oktober - meisje Ongeduldig90 - uitgerekend op 3 november - jongen! Abbyx- Uitgerekend 26 November- Jongen/Meisje Djoyz - uitgerekend 21 december - Jongen/Meisje STine08 - uitgerekend 21 december - jongen/meisje Mallejan - uitgerekend 22 januari 2021 __________________________________________ Afspraken 28 mei - Djoyz - termijn echo, bloedafname en uitleg nipt. 29 mei - pretecho chocotaart 2 juni - Zusje90 22 weken prik 2-Juni - Abbyx- 3e afspraak VK, Hartje luisteren. 4 juni - chocotaart afspraak verloskundige 9-Juni - Abbyx - Pret echo. 5 juni - Mallejan eerste echo 8 juni - Ongeduldig90 - 20 weken echo (GUO) 10 juni - STine08 - 2e echo en NIPT 15 juni - Pioenne - 20-weken echo 19 juni - Zusje90 controle verloskundige 13 Juli- Abbyx - 20 weken echo
Extreme buikkrampen sinds zondag maar nog geen bloed. Als dat einde vd week nog zo is testen we pas *gaatophandenzitten*
Zéér nieuwe ervaring! :-0 ik hoop er denk ik vooral veel te hard op... kan echt niet wachten tot we 6 juni zijn, maar aan de andere kant doodsbang om dan mijn regels te krijgen. Ik mag van mijn vriend echt niet testen voor 6 juni, hij vindt dat onzin, omdat een negatieve test Dan nog steeds niks zegt, en ik dan down ben ben voor misschien helemaal niks... Snap ik ergens wel natuurlijk, wil mij daar ook wat in beschermen, maar makkelijk is anders...