Hoe bedoel je zeker nieuwe ervaring? Voel je je anders dan vorige maanden? Lekker nuchter sommige mannen hé! Die voelen niet alle symptomen die wij (denken te) voelen. Mijn man is er ook lekker makkelijk in dat testen prima kan als je pas overtijd bent. Ergens geeft dat me ook wel wat rust. Vorige maand toen ik toch ongesteld werd gaf hij alleen wel toe toch erg nerveus te zijn en te balen haha. Leek ineens toch niet zo stalen zenuwen te hebben
Ik heb nu mijn eerste eisprong in een jaar tijd... wegens PCOS kwam er helemaal niets, nu met clomid toch eentje gehad vorige week. Dus nog nooit officieel op het wachtbankje gezeten... Vandaar: heel nieuwe ervaring allemaal. Jah, ik snap écht niet dat hij daar zo kalm onder kan blijven...
@BloemNH jij bent toch ook al over de datum van je nod? Of heb je geen regelmatige cyclus? Anders zou nu een testje makkelijk kunnen toch Spannend @Lientje91. Lijkt mij zo bizar dat je gewoon geen ei-sprong hebt. Voor het zwanger worden had ik hier echt nog nooit van gehoord, PCOS. Gelukkig heb ik er geen last van maar kan me zo goed voorstellen dat dit echt super #%$@! is. Duimen dat je eitje gelijk bevrucht wordt deze maand!
Dankjewel!! Hoop ik ook! :+) Kende het ook niet, tot de gynaecoloog dus zei dat ik het had... -_- toch even heel zwaar geweest. Door Corona is alles enorm vertraagd, mijn huisarts vond het dan ook pas héél laat nodig om eens naar de gynaecoloog te stappen... Veel frustraties later, nu wel heel blij dat we eindelijk vooruit kunnen.
Oh wauw wat fijn zeg dan! Heb met spiraal en door intensief sporten paar jaar helemaal geen menstruatie of iets gehad. December begon het ineens vanuit het niets weer. Vorige maand was ik ook 2 dagen laat dus vandaar dat ik dat nog als normaal zie en niet perse te laat. Je hebt wel gelijk dat als ik zwanger zou zijn de test dat waarschijnlijk allang had laten zien. Vanmiddag is het toch ineens doorgebroken zoals ik al dacht. Dus op naar de volgende ronde.
♥ Ons eerste kindje Informatie van dames uit de groep: M00nL0ve - 28 jaar - ronde 3 Lientje91 - 28 jaar - ronde 3 (7 maanden) Secret Promise - 27 jaar - ronde 3 LVV117 - 27 jaar - ronde 5 BloemNH - 27 jaar - ronde 3 Amys01 - .. jaar - ronde 1 Nog niet begonnen: Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze ivm Corona. __________________________________________ NOD/Wachtbankje: Amys01 - LVV117 - BloemNH - +/- 24 Juni Lientje91 - +/- 2 juni Secret Promise - +/- 6 juni __________________________________________ Zwangerrr! Enigma - uitgerekend op 17 juli - verrassing! Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - meisje! Chocotaart - uitgerekend op 1 september - Jongen♡ Zusje90 - uitgerekend 5 oktober - verrassing! Pioenne - uitgerekend 24 oktober - meisje Ongeduldig90 - uitgerekend op 3 november - jongen! Abbyx- Uitgerekend 26 November- Jongen/Meisje Djoyz - uitgerekend 21 december - Jongen/Meisje STine08 - uitgerekend 21 december - jongen/meisje Mallejan - uitgerekend 22 januari 2021 __________________________________________ Afspraken 28 mei - Djoyz - termijn echo, bloedafname en uitleg nipt. 29 mei - pretecho chocotaart 2 juni - Zusje90 22 weken prik 2-Juni - Abbyx- 3e afspraak VK, Hartje luisteren. 4 juni - chocotaart afspraak verloskundige 9-Juni - Abbyx - Pret echo. 5 juni - Mallejan eerste echo 8 juni - Ongeduldig90 - 20 weken echo (GUO) 10 juni - STine08 - 2e echo en NIPT 15 juni - Pioenne - 20-weken echo 19 juni - Zusje90 controle verloskundige 13 Juli- Abbyx - 20 weken echo
@Lientje91 @Mallejan Lief! Wij zijn er wel ok onder. Mocht het nu raak zijn zou ik februari uitgerekend zijn. Misschien dat we (zonder vertraging) pas januari naar ons nieuwe huis verhuizen. Vanaf volgende maand zou het helemaal relaxt zijn! Hebben net maar lekker bbq aangestoken en flesje wijn opengetrokken hier op vakantie @Mallejan kwaaltjes nog hetzelfde?
Nou ik moet zeggen dat ik eigenlijk best wel goed! Ik ben wel wat moe einde vd dag maar verder mag ik niet klagen! De bruinige afscheiding is ook al dagen weg. Nog 1 weekje en dan de echo
Fijn dat je je ondanks de avond vermoeidheid goed voel! Dat duurt lang he.. dat wachten op die echo. We hebben het ook niet makkelijk haha. 2 wachtweken en daarna nog weer wachten op de echo.. het is voor het goede doel! PROOST! Geniet ervan!
jaa maar echt hoor. Dat wachten word je niet goed van! Ben blij dat ik me nu iig goed voel en hopelijk blijft dat zo hahah.
♥ Ons eerste kindje Informatie van dames uit de groep: M00nL0ve - 28 jaar - ronde 3 Lientje91 - 28 jaar - ronde 3 (7 maanden) Secret Promise - 27 jaar - ronde 3 LVV117 - 27 jaar - ronde 5 BloemNH - 27 jaar - ronde 3 Amys01 - .. jaar - ronde 1 Mauzy82-38 jaar - ICSI/IVF 3 Nog niet begonnen: __________________________________________ NOD/Wachtbankje: Amys01 - LVV117 - BloemNH - +/- 24 Juni Lientje91 - +/- 2 juni Secret Promise - +/- 6 juni __________________________________________ Zwangerrr! Enigma - uitgerekend op 17 juli - verrassing! Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - meisje! Chocotaart - uitgerekend op 1 september - Jongen♡ Zusje90 - uitgerekend 5 oktober - verrassing! Pioenne - uitgerekend 24 oktober - meisje Ongeduldig90 - uitgerekend op 3 november - jongen! Abbyx- Uitgerekend 26 November- Jongen/Meisje Djoyz - uitgerekend 21 december - Jongen/Meisje STine08 - uitgerekend 21 december - jongen/meisje Mallejan - uitgerekend 22 januari 2021 __________________________________________ Afspraken 28 mei - Djoyz - termijn echo, bloedafname en uitleg nipt. 29 mei - pretecho chocotaart 2 juni - Zusje90 22 weken prik 2-Juni - Abbyx- 3e afspraak VK, Hartje luisteren. 4 juni - chocotaart afspraak verloskundige 9-Juni - Abbyx - Pret echo. 5 juni - Mallejan eerste echo 8 juni - Ongeduldig90 - 20 weken echo (GUO) 10 juni - STine08 - 2e echo en NIPT 15 juni - Pioenne - 20-weken echo 19 juni - Zusje90 controle verloskundige 23 juni - Mauzy82 start decapeptyl 7 juli - Mauzy82 1e echo en menopur. 13 Juli- Abbyx - 20 weken echo
Nou na een hele lange poos weinig tot niets te kunnen melden ocer zwanger worden,kregen we vandaag het veossemde telefoontje dat we ook weer mogen starten. In juni gepland en juli punctie. Sommige spreek ik wel hier en vele ken ik nog niet. Ik ga even een stuk terug lezen
Hier is t bloedverlies weer terug. Ik word er zo onzeker van. Wel veel stress gehad afgelopen 2 dagen en heb ook veel last van mn darmen. Ik ben zoo blij als die eerste weken over zijn.... bah wat voel ik me naar