Informatie van dames uit de groep: M00nL0ve - 28 jaar - ronde 3 Lientje91 - 28 jaar - ronde 4 (11 maanden) Secret Promise - 27 jaar - ronde 4 LVV117 - 27 jaar - ronde 5 BloemNH - 27 jaar - ronde 3 Amys01 - .. jaar - ronde 1 Maayaa - 40 jaar - ronde 1 Nog niet begonnen: Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze ivm Corona. ______________________________________ NOD/Wachtbankje: Amys01 - LVV117 - BloemNH - +/- 24 Juni Lientje91 - +/- 28 juni Secret Promise - +/- 8 juli ______________________________________ Zwangerrr! Enigma - uitgerekend op 17 juli - verrassing! Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - meisje! Chocotaart - uitgerekend op 1 september - Jongen♡ Zusje90 - uitgerekend 5 oktober - verrassing! Pioenne - uitgerekend 24 oktober - meisje Ongeduldig90 - uitgerekend op 3 november - jongen! Abbyx- Uitgerekend 26 November- Jongen/Meisje Djoyz - uitgerekend 20 december - Jongen/Meisje STine08 - uitgerekend 21 december - jongen/meisje Mallejan - uitgerekend 22 januari 2021 ______________________________________ Afspraken 2 juli - chocotaart afspraak verloskundige 9-Juni - Abbyx - Pret echo. 5 juni - Mallejan eerste echo 8 juni - Ongeduldig90 - 20 weken echo (GUO) 10 juni - STine08 - 2e echo en NIPT 15 juni - Pioenne - 20-weken echo 15 juni - Lientje91 - Nieuwe meting 19 juni - Zusje90 controle verloskundige 24 juni - Djoyz - controle verloskundige en geslachtsbepaling. 13 Juli- Abbyx - 20 weken echo[/QUOTE]
Ik kreeg ineens geen meldingen meer hier! -_- Inderdaad!! Voor elk probleem is er immers steeds een oplossing! Komt allemaal wel goed. gaan jullie veel zelf doen in het huis??
Nee helemaal niks haha! Kunnen beide amper een schilderijtje ophangen en willen familie en vrienden niet belasten.. Ik zal me lekker met de tuin gaan bezighouden. Gelukkig kunnen we sowieso in ons huidige huis blijven tot de verbouwing van het nieuwe huis klaar is dus hoeven niet in de rommel te zitten.
Informatie van dames uit de groep: M00nL0ve - 28 jaar - ronde 3 Lientje91 - 28 jaar - ronde 4 (11 maanden) Secret Promise - 27 jaar - ronde 4 LVV117 - 27 jaar - ronde 5 BloemNH - 27 jaar - ronde 3 Amys01 - .. jaar - ronde 1 Maayaa - 40 jaar - ronde 1 Nog niet begonnen: Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze ivm Corona. ______________________________________ NOD/Wachtbankje: Amys01 - LVV117 - BloemNH - +/- 24 Juni Lientje91 - +/- 28 juni Secret Promise - +/- 8 juli ______________________________________ Zwangerrr! Enigma - uitgerekend op 17 juli - verrassing! Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - meisje! Chocotaart - uitgerekend op 1 september - Jongen♡ Zusje90 - uitgerekend 5 oktober - verrassing! Pioenne - uitgerekend 24 oktober - meisje Ongeduldig90 - uitgerekend op 3 november - jongen! Abbyx- Uitgerekend 26 November- Meisje! Djoyz - uitgerekend 20 december - Jongen/Meisje STine08 - uitgerekend 21 december - jongen/meisje Mallejan - uitgerekend 22 januari 2021 ______________________________________ Afspraken 2 juli - chocotaart afspraak verloskundige 9-Juni - Abbyx - Pret echo. 5 juni - Mallejan eerste echo 8 juni - Ongeduldig90 - 20 weken echo (GUO) 10 juni - STine08 - 2e echo en NIPT 15 juni - Pioenne - 20-weken echo 15 juni - Lientje91 - Nieuwe meting 19 juni - Zusje90 controle verloskundige 24 juni - Djoyz - controle verloskundige en geslachtsbepaling. 13 Juli- Abbyx - 20 weken echo 27-Juli- Abbyx- Controle VK.[/QUOTE][/QUOTE] Dinsdag avond de pret echo gehad. Heel bijzonder zeker voor mijn vriend die vanwege corona de eerste twee echo's gemist heft. en het is een MEISJE!!. Totaal geen voorgevoel voor het ene geslacht boven het andere, het wisselde ook met de dag dat ik dacht wat het zou kunnen zijn. Nu op naar de 20 weken echo.
Dinsdag avond de pret echo gehad. Heel bijzonder zeker voor mijn vriend die vanwege corona de eerste twee echo's gemist heft. en het is een MEISJE!!. Totaal geen voorgevoel voor het ene geslacht boven het andere, het wisselde ook met de dag dat ik dacht wat het zou kunnen zijn. Nu op naar de 20 weken echo.[/QUOTE] Wat fijn dat hij dan eindelijk mee mocht! Gefeliciteerd! Hoe voel je je verder?[/QUOTE] Dankje! Nog wel misselijk met regelmaat maar wel stukken minder moe. Hoe is het bij jou? Weet je wanneer je eiersprong is ?
Is de misselijkheid wel te doen of kan je helemaal niks als je zo misselijk bent? Denk dat mijn eisprong maandag of dinsdag was dus mogen weer lekker afwachten Ik heb een goed gevoel over deze ronde maar dat lees ik nu wel meer op het forum deze maand dus we gaan het zien
Opzich is het wel te doen het houdt meestal maar een half uur-uur aa. Oohh maar als dat je gevoel is gewoon vast houden! Ik duim voor je mee!
@Abbyx oh wat leuk een meisje! @BloemNH spannend weer, hopelijk klopt je gevoel en wordt dit een goede maand!
Lief dat je het vraagt! Was helemaal in orde. Hij lag te trappelen alsof hij wat te bewijzen had haha. Hij groeit goed en alles ziet eruit zoals het hoort! En bevestigd gekregen dat het inderdaad een jongetje is.
Informatie van dames uit de groep: M00nL0ve - 28 jaar - ronde 3 Lientje91 - 28 jaar - ronde 4 (11 maanden) Secret Promise - 27 jaar - ronde 4 LVV117 - 27 jaar - ronde 5 BloemNH - 27 jaar - ronde 3 Amys01 - .. jaar - ronde 1 Maayaa - 40 jaar - ronde 1 Nog niet begonnen: Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze ivm Corona. ______________________________________ NOD/Wachtbankje: Amys01 - LVV117 - BloemNH - +/- 24 Juni Lientje91 - +/- 28 juni Secret Promise - +/- 8 juli ______________________________________ Zwangerrr! Enigma - uitgerekend op 17 juli - verrassing! Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - meisje! Chocotaart - uitgerekend op 1 september - Jongen♡ Zusje90 - uitgerekend 5 oktober - verrassing! Pioenne - uitgerekend 24 oktober - meisje Ongeduldig90 - uitgerekend op 3 november - jongen! Abbyx- Uitgerekend 26 November- Meisje! Djoyz - uitgerekend 20 december - Jongen/Meisje STine08 - uitgerekend 21 december - jongen/meisje Mallejan - uitgerekend 22 januari 2021 ______________________________________ Afspraken 2 juli - chocotaart afspraak verloskundige 9-Juni - Abbyx - Pret echo. 5 juni - Mallejan eerste echo 10 juni - STine08 - 2e echo en NIPT 15 juni - Pioenne - 20-weken echo 15 juni - Lientje91 - Nieuwe meting 19 juni - Zusje90 controle verloskundige 24 juni - Djoyz - controle verloskundige en geslachtsbepaling. 13 Juli- Abbyx - 20 weken echo 14 juli - Ongeduldig90 - controle 27-Juli- Abbyx- Controle VK.
Wat fijn dat hij dan eindelijk mee mocht! Gefeliciteerd! Hoe voel je je verder?[/QUOTE] Dankje! Nog wel misselijk met regelmaat maar wel stukken minder moe. Hoe is het bij jou? Weet je wanneer je eiersprong is ?[/QUOTE] Ooh zo leuk zeg,dat je toch eindelijk eens samen mocht gaan! En jeej! Een meisje! @BloemNH spannend toch steeds he!! ik duim mee dat je gevoel klopt! Hier zit de eisprong er aan te komen (morgen meting bij de gynaecoloog, super spannend ook weer!!) Maar wij gaan onze wachttijd uitzitten aan zee, dus wel goede vooruitzichten!
Dankje! Nog wel misselijk met regelmaat maar wel stukken minder moe. Hoe is het bij jou? Weet je wanneer je eiersprong is ?[/QUOTE] Ooh zo leuk zeg,dat je toch eindelijk eens samen mocht gaan! En jeej! Een meisje! @BloemNH spannend toch steeds he!! ik duim mee dat je gevoel klopt! Hier zit de eisprong er aan te komen (morgen meting bij de gynaecoloog, super spannend ook weer!!) Maar wij gaan onze wachttijd uitzitten aan zee, dus wel goede vooruitzichten! [/QUOTE] Spannend! Succes morgen. En wat heerlijk even naar zee!
Informatie van dames uit de groep: M00nL0ve - 28 jaar - ronde 3 Lientje91 - 28 jaar - ronde 4 (11 maanden) Secret Promise - 27 jaar - ronde 4 LVV117 - 27 jaar - ronde 5 BloemNH - 27 jaar - ronde 3 Amys01 - .. jaar - ronde 1 Maayaa - 40 jaar - ronde 1 Nog niet begonnen: Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze ivm Corona. ______________________________________ NOD/Wachtbankje: Amys01 - LVV117 - BloemNH - +/- 24 Juni Lientje91 - +/- 28 juni Secret Promise - +/- 8 juli Mallejan +/- 27 juni ______________________________________ Zwangerrr! Enigma - uitgerekend op 17 juli - verrassing! Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - meisje! Chocotaart - uitgerekend op 1 september - Jongen♡ Zusje90 - uitgerekend 5 oktober - verrassing! Pioenne - uitgerekend 24 oktober - meisje Ongeduldig90 - uitgerekend op 3 november - jongen! Abbyx- Uitgerekend 26 November- Meisje! Djoyz - uitgerekend 20 december - Jongen/Meisje STine08 - uitgerekend 21 december - jongen/meisje ______________________________________ Afspraken 2 juli - chocotaart afspraak verloskundige 9-Juni - Abbyx - Pret echo. 5 juni - Mallejan eerste echo 10 juni - STine08 - 2e echo en NIPT 15 juni - Pioenne - 20-weken echo 15 juni - Lientje91 - Nieuwe meting 19 juni - Zusje90 controle verloskundige 24 juni - Djoyz - controle verloskundige en geslachtsbepaling. 13 Juli- Abbyx - 20 weken echo 14 juli - Ongeduldig90 - controle 27-Juli- Abbyx- Controle VK.
Ik kom mij langzaam ook weer melden. Ben even weg geweest van het forum na mijn miskraam. Wilde even rust en niet te veel mee bezig zijn. Ik heb ovulatie testen gedaan om te zien wanneer mijn ei was om te kijken of mijn cyclus weer op gang komt. ik had een knaltest op vrijdag dus zal het weekend ei zijn geweest. Dus denk dat ik dan rond de 27e mijn nod zal hebben. We gaan het wel zien. Ik ga even bij lezen
Informatie van dames uit de groep: M00nL0ve - 28 jaar - ronde 3 Lientje91 - 28 jaar - ronde 4 (11 maanden) Secret Promise - 27 jaar - ronde 4 LVV117 - 27 jaar - ronde 5 BloemNH - 27 jaar - ronde 3 Amys01 - .. jaar - ronde 1 Maayaa - 40 jaar - ronde 1 Nog niet begonnen: Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze ivm Corona. ______________________________________ NOD/Wachtbankje: Amys01 - LVV117 - BloemNH - +/- 24 Juni Secret Promise - +/- 8 juli Mallejan +/- 27 juni Lientje91 +/- 2 juli ______________________________________ Zwangerrr! Enigma - uitgerekend op 17 juli - verrassing! Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - meisje! Chocotaart - uitgerekend op 1 september - Jongen♡ Zusje90 - uitgerekend 5 oktober - verrassing! Pioenne - uitgerekend 24 oktober - meisje Ongeduldig90 - uitgerekend op 3 november - jongen! Abbyx- Uitgerekend 26 November- Meisje! Djoyz - uitgerekend 20 december - Jongen/Meisje STine08 - uitgerekend 21 december - jongen/meisje ______________________________________ Afspraken 2 juli - chocotaart afspraak verloskundige 9-Juni - Abbyx - Pret echo. 5 juni - Mallejan eerste echo 10 juni - STine08 - 2e echo en NIPT 15 juni - Pioenne - 20-weken echo 18 juni - Lientje91 - bloedonderzoek LH piek 19 juni - Zusje90 controle verloskundige 24 juni - Djoyz - controle verloskundige en geslachtsbepaling. 13 Juli- Abbyx - 20 weken echo 14 juli - Ongeduldig90 - controle 27-Juli- Abbyx- Controle VK.
Ik heb ook even aangepast! Maandag bij de gynaecoloog geweest voor een folikel meting. Rechts een eitje van 12,5. Da's nog te klein, maar zou vanzelf moeten vederrijpen. Morgen moet ik bloed laten nemen om de eisprong (hopelijk) op te sporen... Mijn nod verplaatst zich dus al minstens een aantal dagen. Kan nog verder naar achter sukkelen ook. Ik ga denk ik niet testen voor 4 juli. Zullen zien of ik dat volhoud...