Gaan voor eerste kindje begin 2020.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door djoyz, 31 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    Hahaha, beter zo dan te makkelijk denken en daarna met allerlei problemen te maken krijgen toch?
    Zo is mijn vriend ook hoor.. ;) soms heel irritant, maar ik snap het ook wel en ik wacht dan liever nog iets langer en dat je er dan samen vol voor kunt gaan dan dat je achteraf krijgt; ja jij wilde het zo graag,,,o_O
    Dat wil ik echt niet, dus daarom heb ik mijn geduld ook even moeten houden.

Dan zal je natuurlijk net zien als ik volgende week een afspraak heb gemaakt voor het verwijderen van mijn spiraal dat ik nu toch wel echt ziek (aan het worden) ben..
    Hoop niet dat het een teken is haha..:|

2. STine08

STine08 Bekend lid

14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    Deze ochtend ongesteld geworden, dus we gaan naar ronde 2. Ik hoop dat dit een succesvolle wordt :)

3. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    Balen....!
    Op naar de volgende ronde:D

Hier echt wel ziek ondertussen... Bah, voel me echt lamlendig.o_O

4. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @STine08 Balen.. o_O:(

Hier eindelijk ‘goed’ nieuws!
    Mn hcg is eindelijk gedaald naar 87! Moet volgende week weer terug, voor de laatste keer prikken!
    Flink bloed verlies en krampen sinds gister ooko_O.. Dus het zet ook eindelijk door!

Ben zo opgelucht!

Beausecret vindt dit leuk.
  5. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    Wat dubbel allemaal he.. maar ik snap dat je blij bent dat je lichaam het zelf oplost.
    Hopelijk doen eventueel pijnstillers genoeg voor je, sterkte!
    Dikke knuffel!!

6. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.483
    6.099
    113
    Vrouw
    Ahh dat is fijn deze duidelijkheid!

7. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
    De meeste hier ken ik al uit een andere groep inderdaad. Wel leuk :D
    Ik voel me mwah. Erg veel last van misselijkheid, dus dat is wel even lastig. Maar ach, alles voor het goede doel toch :roflmao:

Jij morgen je eerste echo? Spannend! Net zes weken... dus hartje spant er wat om of het te zien is. Zou wel mooi zijn als je meteen het hartje ziet kloppen.

Wat 'fijn' dat het eindelijk op gang komt! Hopelijk snel alles achter de rug.

8. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.483
    6.099
    113
    Vrouw
    @Enigma Jaa heel spannend vind ik het.. wat er allemaal aan informatie op ons afkomt.. ben benieuwd. En dan die echo tja.. zou mooi zijn als we zien dat het goed zit. Pas dan voelt het echt? Nu nog een beetje ongeloofwaardig. Alsof de testen niet echt waren haha

9. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.483
    6.099
    113
    Vrouw
    Moet zeggen dat ik nu ook wel echt een dipje heb. :( Gaat ineens zo snel allemaal, baby, huis.. mijn lijf is ineens niet meer mijn lijf. Je kan je er toch niet echt op voorbereiden, maar merk wel dat ik nu even somber ben daardoor.

sorry als dit vervelend overkomt ondanks al het goede nieuws, maar wilde het even delen :( of zijn het de hormonen? Beetje verdrietig gewoon.

10. STine08

STine08 Bekend lid

14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    @Ananas13 fijn dat je duidelijkheid hebt.

@Enigma hopelijk is die misselijkheid gauw over.

@Beausecret veel succes met de echo en knuffel ook. Ik snap je twijfel.

11. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    Tuurlijk mag je dat soort dingen ook zeggen!
    Komt goed, zal ook wel te maken hebben met de hormonen denk ik, maar het was natuurlijk ook sneller dan verwacht;)
    Iedereen denkt waarschijnlijk; als je ervoor gaat ben je er klaar voor, maar wanneer ben je er nou echt klaar voor? We hebben helemaal geen grip op wanneer, en hoe dingen gaan lopen.
    Probeer het een beetje over je heen te laten komen en toch te genieten van dat mooie wonder dat aan het gebeuren / groeien is in jou buik!!:oops:

12. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.483
    6.099
    113
    Vrouw
    Heel lief berichtje dankjewel <3

Ja inderdaad sneller dan verwacht, kleine rollercoaster. Lekker uitgehuild bij mn vriend en maar optijd naar bed. Zo fijn dat ik het hier mag delen.

djoyz vindt dit leuk.
  13. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.969
    2.850
    113
    Vrouw
    Absoluut hoor! Ik ben er ook heel blij mee dat hij er niet laconiek over doet:rolleyes:. Als ik wat jonger was geweest had ik het ook wel wat meer tijd kunnen geven, zodat hij lekker kon settelen met werk. Maar ik ben 27 en we willen graag 3 kinderen. Ik wil liever niet meer zwanger worden op of na mijn 35e (als het ons gegund is). Daarnaast willen we ze liever niet heel dicht op elkaar krijgen:D.. Met het oog op dat het ook wel eventjes zou kunnen duren, is het dan toch wel handig om binnenkort te gaan starten.

14. Secret Promise

19 jul 2012
    2.969
    2.850
    113
    Vrouw
    Haha vooral die "Ja, jij wilde zo graag" is iets wat ik ook absoluut niet wil. Dat is voor mij ook een grote reden waarom ik wil dat hij er ook écht voor wil gaan:D.

Ik las dat je ondertussen toch wel echt ziek bent geworden.. Beterschap! :(

15. Secret Promise

19 jul 2012
    2.969
    2.850
    113
    Vrouw
    Geen sorry zeggen, hoor! Jij ervaart het zoals jij dat voelt en dat is oké. Vooral vervelend voor jezelf:(.
    Het is ook niet niks allemaal zo even: Het zijn grote veranderingen. Een verhuizing an sich is al een heftige gebeurtenis (dat vaak wordt onderschat op impact).. Laat staan als je ook nog eens zwanger bent van je eerste kindje + de hormonen die daarbij komen kijken:|:roflmao:. Lekker blijven uiten die gevoelens, hoor!

16. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.483
    6.099
    113
    Vrouw
    Lief van je, doet me goed :) Ik ben sowieso al niet goed in veranderingen haha dus deze veranderingen zijn inderdaad nogal wat, ook al zijn ze tegelijkertijd leuk.

Secret Promise vindt dit leuk.
  17. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.483
    6.099
    113
    Vrouw
    Ik ken iemand die pas op haar 31e is begonnen en 4 kinderen op de wereld heeft gezet. Dus het kan prima ook na je 35e maar snap dat je voor jezelf dat liever niet wilt, heb ik zelf ook!

Hoe oud is je vriend?

Denken jullie er trouwens over om te trouwen of geregistreerd partnerschap? Of zijn jullie al getrouwd?

18. STine08

STine08 Bekend lid

14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    @Beausecret @djoyz ik denk dat die twijfels heel normaal zijn. Hier spoken de vragen ook door mijn hoofd van gaan we dat wel kunnen, hebben we daar wel tijd voor?

19. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    Wij gaan tegen de tijd dat het kindje komt geregistreerd partnerschap doen.
    Anders krijg je zoveel gedoe rondom de erkenning enzo.
    Ik zou wel willen trouwen maar mijn vriend gaat echt niet op zn knieën (vind het onzin en geldverspilling) en ik ga het ook niet doen omdat ik vind dat de man dat hoort te doen:|:oops:
    Bij ons is de wens 2 kinderen, maar we zien het wel. Als we onze handen al vol hebben aan 1 ( je weet immers nooit hoe dingen gaan lopen ) laten we het bij 1.

En ja, het is een feit.. ik ben ziek o_O
    Maar geloof me, kosten wat het kost gaat van de week dat ding eruit op de dag van de afspraak :roflmao:
    No matter what,, :roflmao::roflmao:

20. Secret Promise

19 jul 2012
    2.969
    2.850
    113
    Vrouw
    Het kan ook allemaal prima! Zijn zat vrouwen die na hun 30e aan kinderen beginnen:D.. Helaas laat onderzoek wel zien dat gezondheidsrisico's voor de baby groter worden naarmate je ouder zwanger bent. Met name na je 35e:( Dat is voor mij de voornaamste reden!
    Mijn vriend is 25 jaar oud.

Hier wil mijn vriend graag trouwen:p. Maar hij heeft nog niks gevraagd. Mochten we nog niet getrouwd zijn als we een kindje verwachten, dan wordt het zeker wel een geregistreerd partnerschap :)

Deel Deze Pagina