@Beausecret @Secret Promise Hahaha, nou ik hoop echt wat ik mezelf beter ga voelen... het zou al helpen als ik een dag wel gewoon normaal slaap.. nouja, afwachten wat morgen brengt..
Oeh ja snap ik, slaap is alles! Hoelang duurt de afspraak? En als je echt niet kan, hoelang duurt het dan voordat je weer terecht kan? Ziek is ziek uiteindelijk he! Spiraal eruit halen kan ook weer de nodige disbalans veroorzaken waar je energie voor nodig hebt.
Ik had trouwens vandaag echo bij vk. Zoals ik zelf ook al dacht veel te vroeg.. dus nu doorverwezen naar ziekenhuis donderdag. Ze kon niet met zekerheid zeggen of ze wat kon zien, zat veel schaduw in en vocht in mijn buik. Ik dacht zelf dat ik wel iets voorbij zag flitsen maar dat ging zo snel. En als de vk het niet zeker kan zien dan doet ze geen uitspraak. Ze vroeg wel of ik bloedingen heb gehad, vond dat beetje vervelend. Ik ga er voor alsnog vanuit dat het goed zit hoor, gewoon veel te vroeg.
Och dat is niet leuk! Dat maakt je toch wel erg onzeker. Was het een uitwendige echo? Dan zien ze sowieso nog erg weinig op deze termijn. Hoop dat je donderdag gewoon een prachtige echo hebt!
Hooguit een kwartier denk ik. En ik heb nu een week van te voren gebeld voor de afspraak dus als het echt niet kan dan zal het ongeveer een week duren denk ik. Dat kan er ook nog wel bij hahaha. Ik hoop dat ik me morgen al gewoon echt beter voel... Ohh wat spannend die afspraak!.. Dat zijn wel nare vragen inderdaad, gelukkig blijf je er wel rustig onder en krijg je hopelijk snel duidelijkheid.
@Beausecret ik duim voor een goeie echo donderdag. Wel jammer van die onzekerheid. @djoyz hoe voel jij je nu? Al beter?
Wat was het termijn waarop zij jou gokte (gekeken naar eerste dag laatste menstruatie)? Want volgens mij was dat echt bijna een week verschil met de realiteit, toch? Ik kan mij voorstellen dat als ze jou op (bijna) 7 weken schatten, dat ze zo'n vraag zou stellen. Ik zou me nu ook echt geen zorgen maken hoor! Er gebeurd behoorlijk veel tussen de 5+ en 7 weken qua ontwikkeling van het embryo.. Goede kans dat je donderdag ineens gewoon een vruchtje ziet (en met een beetje mazzel al met een kloppend hartje).
Ja precies, uitgaande van mijn laatste menstruatie (18 okt) volgens de regels zou ik 7 weken zijn, maar door late eisprong (rond cd 23 / 10 nov) dus echt veel minder lang. Daarom ben ik ook helemaal niet bang, en snap ook haar vraag. Ze ging het namelijk daarna nog even narekenen en zei inderdaad dat ik veel minder lang zwanger ben dan 7 weken, en dat wist ik wel. O en het was ook lastig te zien want mijn blaas was te vol.. Zelfs na het leegplassen zat mijn blaas nog vol. Kan ook nog verklaren waarom ze het niet goed kon zien. Dus geen reden tot paniek hoor, was alleen wel even teleurgesteld. Ik ga ook voor een mooie echo donderdag! Laat het jullie weten.
♥ Ons eerste kindje Planning om te starten: M00nl0ve - 28 jaar - reeds begonnen. STine08 - 31 jaar - reeds begonnen. Eli05 - 28 jaar - reeds begonnen. Ananas - 28 jaar - reeds begonnen. Secret-promise - 26 jaar - Januari Beausecret - 28 jaar - Januari (zodra we een huis hebben gekocht) Wensmamatje - 28 jaar - Januari / Februari Djoyz - 27 jaar - Januari / Februari Melster - 28 jaar - April/ Mei Pioenne - 30 jaar - pcos en wachten op goede cyclus. Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze xLoveBabyx - 26 jaar - afwachten onderzoeken ivm pcos. Ananas13 - 28 jaar - in afwachting van vmk.. NOD/ wachtbankje: Ananas13 - 28 jaar - 8 januari Zwangerrr!: Beausecret - uitgerekend op 1 augustus - jongen/meisje. Afspraken: Beausecret - 9 dec - eerste echo + intake vk. Volgens mij is hij zo tot nu toe compleet. Als je op mijn post reageert, of op de laatste die het lijstje heeft geplaatst kan je hem zelf aanpassen, dus als je je NOD erin wil zetten of een afspraak die je erin wilt zetten kan je de lijst gewoon gebruiken
Hi dames! Even de lijst weer aangevuld en gelijk een schatting gemaakt van mn Nod. Is echt een schatting, want geen idee wat mn cyclus gaat doen naar de miskraam.. @Beausecret Ik hoop ook op een mooie echo donderdag! @djoyz Weer een beetje opgeknapt?
@STine08 @Ananas13 Niet veel verbetering hier, nog steeds veel te weinig slaap en koorts loopt op en dan weer af.. Eetlust is minimaal, en van drinken word ik echt misselijk dus ondanks ik dat wel moet doen lukt het niet echt..
♥ Ons eerste kindje Planning om te starten: M00nl0ve - 28 jaar - reeds begonnen. STine08 - 31 jaar - reeds begonnen. Eli05 - 28 jaar - reeds begonnen. Ananas - 28 jaar - reeds begonnen. Secret-promise - 26 jaar - Januari Beausecret - 28 jaar - Januari (zodra we een huis hebben gekocht) Wensmamatje - 28 jaar - Januari / Februari Djoyz - 27 jaar - Januari / Februari Melster - 28 jaar - April/ Mei Pioenne - 30 jaar - pcos en wachten op goede cyclus. Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze xLoveBabyx - 26 jaar - afwachten onderzoeken ivm pcos. Ananas13 - 28 jaar - in afwachting van vmk.. NOD/ wachtbankje: Ananas13 - 28 jaar - 8 januari Zwangerrr!: Enigma - uitgerekend op 21 juli - jongen/meisje Beausecret - uitgerekend op 1 augustus - jongen/meisje. Afspraken: Beausecret - 9 dec - eerste echo + intake vk. Beausecret - 12 dec - gyn voor echo Enigma - 18 dec - echo
Ik was weer van de lijst gegooid. Weet niet of er nog meer niet klopt, maar wat ik wist heb ik erbij gezet.
♥ Ons eerste kindje Planning om te starten: M00nl0ve - 28 jaar - reeds begonnen. STine08 - 31 jaar - reeds begonnen. Eli05 - 28 jaar - reeds begonnen. Ananas13 - 28 jaar - reeds begonnen. Secret Promise - 27 jaar - Januari Wensmamatje - 28 jaar - Januari / Februari Djoyz - 27 jaar - Januari / Februari Melster - 28 jaar - April/ Mei Pioenne - 30 jaar - pcos en wachten op goede cyclus. Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze xLoveBabyx - 26 jaar - afwachten onderzoeken ivm pcos. NOD/ wachtbankje: Ananas13 - 28 jaar - 8 januari Zwangerrr!: Enigma - uitgerekend op 21 juli - jongen/meisje Beausecret - uitgerekend op 1 augustus - jongen/meisje. Afspraken: Beausecret - 9 dec - eerste echo + intake vk. Beausecret - 12 dec - gyn voor echo Enigma - 18 dec - echo
♥ Ons eerste kindje Planning om te starten: M00nl0ve - 28 jaar - reeds begonnen. STine08 - 31 jaar - reeds begonnen. Eli05 - 28 jaar - reeds begonnen. Ananas13 - 28 jaar - reeds begonnen. Secret Promise - 27 jaar - Januari Wensmamatje - 28 jaar - Januari / Februari Djoyz - 27 jaar - Januari / Februari Melster - 28 jaar - April/ Mei Pioenne - 30 jaar - pcos en wachten op goede cyclus. Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze xLoveBabyx - 26 jaar - afwachten onderzoeken ivm pcos. NOD/ wachtbankje: STine08 - 31 jaar - 5 januari Ananas13 - 28 jaar - 8 januari Zwangerrr!: Enigma - uitgerekend op 21 juli - jongen/meisje Beausecret - uitgerekend op 1 augustus - jongen/meisje. Afspraken: Beausecret - 9 dec - eerste echo + intake vk. Beausecret - 12 dec - gyn voor echo Enigma - 18 dec - echo
♥ Ons eerste kindje Planning om te starten: M00nl0ve - 28 jaar - reeds begonnen. STine08 - 31 jaar - reeds begonnen. Eli05 - 28 jaar - reeds begonnen. Ananas13 - 28 jaar - reeds begonnen. Djoyz - 27 jaar - wachten op cyclus na verwijderen spiraal. Secret Promise - 27 jaar - Januari Wensmamatje - 28 jaar - Januari / Februari Melster - 28 jaar - April/ Mei Pioenne - 30 jaar - pcos en wachten op goede cyclus. Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze xLoveBabyx - 26 jaar - afwachten onderzoeken ivm pcos. NOD/ wachtbankje: STine08 - 31 jaar - 5 januari Ananas13 - 28 jaar - 8 januari Zwangerrr!: Enigma - uitgerekend op 21 juli - jongen/meisje Beausecret - uitgerekend op 1 augustus - jongen/meisje. Afspraken: Beausecret - 9 dec - eerste echo + intake vk. Beausecret - 12 dec - gyn voor echo Enigma - 18 dec - echo