Zijn mijn temp kaartje de kruisjes geven de dagen aan dat we hebben geklust.. Ik hoop dat het genoeg was, baal er alleen van dat we op de dag van de 'vermoedelijke' eisprong niet hebben geklust
ik kom niet uit die lijstjes, maar als je alleen op de dag zelf niet, neem aan rondom de dag dan wel, je in ieder geval je best hebt gedaan, nu dus even afwachten je hebt in ieder geval wel mooie cyclusrondjes, met helaas 2 sterretjes ( )
Ik ben niet goed met het aflezen van tempkaartjes, maar in mijn album staat mijn ovutestlijstje en de hartjes staan voor de klusdagen...
Mijn eisprong was de nacht van 19 op 20 april (voelde hem) En hebben 18 april voor t laatst seks gehad.. en zie banner
Dat is meer dan genoeg, hoor! Zaadcellen blijven gemiddeld 2-3 dagen leven in je lichaam, dus dat je op de dag van de eisprong niet geklust hebt, vermindert de kans niet. Je hebt het de dag ervoor gedaan, dus perfecte timing.
Ligt genoeg voorraad!! Hier alleen geklust na 1e positieve test 3 april/4pril en dag/nacht erna ook 4/5 april en de 4e mijn eisprong! En zie me banner Duim voor je en voor Nijntje dat jullie snel positief testten
Ik denk dat je wel 'genoeg' heb geklust hoor, maar het is en blijft een heel gevoelig proces van bevruchting op precies het juiste moment en dan de daarop volgende innesteling. Ik heb, en dat besef ik me heel goed, gebofd met het zwanger raken. We wilden wel een kindje natuurlijk, maar er zat geen haast achter en wilden ook niet teveel 'op de klok' klussen. De maand waarin ik zwanger raakte heb ik 4 dagen voor de eisprong geklust. De andere maanden veel meer en toen bleek ik niet zwanger, maar voelde ik ook geen eisprong. Ik heb overigens niet met temperatuurkaartjes of ovulatietesten gewerkt. Ik hoop dat het raak is voor je!
Zaadcellen overleven 48 tot 72 uur, dus je hebt naar mijn mening genoeg geklust hoor. Ik heb de dag van mijn eisprong ook niet geklust. We hadden geklust 5 dagen voor de eisprong, en 3 dagen na de eisprong. Het kwam er niet vaker van, omdat we in die periode niet bewust bezig waren met zwanger worden, omdat ik geopereerd moest worden. Ik had niet verwacht dat het die maand raak zou zijn, maar zie mijn banner. Kleine is alweer 7 maanden geweest. Dus mocht het deze ronde niet raak zijn bij je, dan zou ik in elk geval voor de zekerheid voortaan NA de eisprong ook nog even klussen.