Beste allemaal, even een vraagje of iemand onderstaande herkent? Vandaag echo gehad in verband met vruchtbaarheidsbehandeling. Er groeide op dag 13 van mijn cyclus nog geen eitje, maar dat is niet ongewoon voor mij. Wel een grote vlek op de eileider. Volgens de arts was het "iets" van mijn vorige eisprong. Die eisprong was vier weken geleden. Voor de zekerheid bloed getest om te kijken of er gisteren toevallig geen eisprong had plaatsgevonden, hoewel er geen symptonen voor waren. Geen eisprong recentelijk gehad, aldus bloeduitslag. Nu heb ik even zitten zoeken wat dat "iets" dan kan zijn. Maar kan er niets over vinden, iemand dit ooi mee gemaakt. Xx
Hoi, Toevallig heb ik dit deze week ook meegemaakt, men dacht ook dat mijn ei al was gesprongen, er was op de echo op cd 11 een ineengedeukt, verschrompeld blaasje te zien onder een klein eitje. Ook bloed laten testen want het kon nog van vorige ronde zijn wat mij dus ook erg verbaasde maar nu hebben we met 2e echo en uitslag bloed geconcludeerd dat het een cyste moet zijn geweest. Volgens haar kon het geen kwaad en bovendien was het na 2 dagen alweer helemaal weg. Ik neem aan dat jij ook weer een nieuwe echo krijgt? Succes!