Wachtbankje: Boogschutter88: 29 jaar - 2de kindje - Ronde 3 (ronde 1 MK)- NOD 6 April Kimmetjuh90: 27 jaar - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) - Ronde 5 KID - NOD 5 april Wafelijzer; 33 Jaar - 3e kindje - Ronde 6 (2e na vmk) - Maandje maart rust KellD; 26 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 12 Maart Luna86; 31 Jaar - 3e kindje - Ronde 5 - NOD 6 maart Twinkle81; 36 Jaar - 2e kindje - Ronde 4 - NOD +/- 14 februari Kiekieboe; 26 jaar - 2e kindje - Ronde 0 - begin 2018 Blackbeauty; 28 jaar - 2e kindje - Ronde 4 - NOD 12 maart Nijntje90: 27 jaar - 2de kindje- Ronde Zwanger: Vievie; 32 jaar - 2e kindje - (wachten tot eind November) ZWANGER May6513; 35 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 - uitgerekend 29 juli 2018 - Jongetje Besco 27 Jaar - 2e kindje - Ronde 2 - uitgerekend 25 oktober 2018 xDaantje 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - uitgerekend 30 oktober 2018 AB25; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - uitgerekend november 2018 Afspraken: Besco - 19 maart intake Besco - 20 maart tussendoor echo xDaantje - 22 maart eerste echo AB25 - 26 maart intake Nijntje90 - 26 maart eerste echo May6513 - 4 april neurologische guo + controle spreekuur Besco - 5 april termijn echo AB25 - 11 april vervolg echo
Ik hou mn NOD denk ik voor de zekerheid op 7 april ik weet t anders ook even niet.. zou goed kunnen dat mn ei vandaag zijn sprong gemaakt heeft (had gister avond in bed heel erg t gevoel alsof er eventjes keihard aan mn eierstok werd getrokken )en vanmorgen met de trap aflopen begonnen de herkenbare stekeb/krampen die ik ken als ik ovupijn heb.. dus NOD zou ook nog 6 april kunne, zijn lekker ingewikkeld
Oh oh... mn vriend vraagt net wanneer ik mag testen van t zkh... over 16 dagen pas, nu mag ik niet eerder gaan testen dan 7 april.. wat stom die mannen wat.moet ik dan met al mn testen doen als t positief blijkt!
Gewoon doen joh! Hij is er toch niet bij . Ik voel mijn eisprong nooit echt eigenlijk! Vorige keer wel heel duidelijk maar dat was eenmalig! Vande week wel wat steekjes enzo...pfffff dat wachten duurt zo lang he.
Haha meestal slaapt ie nog als ik oor de 1ste keer moet plassen beetje naïef misschien van mezelf om te denken dat ik op 10 dpo een streepje ga zien.. ik weet dat ik me helemaal suf test haha
Nog nieuw met inplakken dus werd een chaos maar denk dat die van de 22ste in de avond het positiefs was. Vind het deze rond toch extra spannend ofzo. @Kimmetjuh90 wel grappig dat je vriend er dan deze ronde ook meer mee bezig is. Tja je moet doen wat goed voelt denk ik? Ik heb geen idee deze ronde ik wil neer te vroeg testen om teleurstelling te voorkomen, maar ben dan ook weer super nieuwsgierig. Agh we zien het wel
Jaa die laatste 2 zijn positief, jippie!!!! Ja mn vriend heeft een goed gevoel erover dit keer ik hang nog in twijfel
@boogschutter88 ow mooie oplopende testen! Heb je je kansen toch nog wel kunnen benutten? Wat is jullie voornaamste reden om de ovulatie testen te doen? Ik merk dat ik er heel zenuwachtig van word! Vind het allemaal heel onzeker en na de mk heb ik dat alleen maar meer
@boogschutter88 dan zal je vandaag springen denk ik hè? @nijntje90 ik heb dat ook elke keer gehad behalve vorige ronde toen had ik echt een knaltest en mijn kansen zo goed benut dat ik er echt de hele tijd een goed gevoel bij had. Ik teste pas toen ik ei klachten kreeg en na 2 dagen had ik een knaller.