Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Goed hoor :) nergens last van :) ik kom de dagen tot nu toe redelijk rustig door :) hoe is t met jou?

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.899
    9.421
    113
    Gelderland
    Nijntje, idd nog even doortesten. Je cyclus zou best een beetje van slag kunnen zijn. Hopelijk vind je hem snel!

3. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Met mij ook goed! Lekker rustig weekend gehad! Jaa dat ga ik doen. Heb zowiezo cyclussen die lang duren(voor de mk) dus ben benieuwd.

4. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    @boogschutter88 Niet echt heel erg veel last van ''kwaaltjes'' , had ik ook bij mijn eerste niet. ook geen misselijkheid etc. Alleen sommige etenswaren vind ik niks meer aan, en mijn reuk is echt wel sterk verbeterd. En heel erg moe. Voorderest mag ik nog niet klagen .. ;)

@nijntje90 Je cyclus kan zoiezo van slag zijn , maar als je hiervoor nog geen streepje heb gehad op je ovulatie test , kan het zomaar zijn dat nu het streepje gaat oplopen tot aan een piek, ik zou het gewoon goed in de gaten houden en proberen 1x per dag te testen. Hopelijk vind je je piek snel!

5. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    Meiden! ik heb net 't ziekenhuis opgebeld. En ze melden me even dat ik verkeerd berekend had op 't aantal weken zwanger. o_O Ze zei dat ik echter al 7 1/2 week zwanger ben. OEPS , heb ik verkeerd berekend? ik snap 't zelf niet meer haha:roflmao: Dan gaat 't wel heel snel nu , gelukkig op snel termijn een echo ..

AB25 vindt dit leuk.
  6. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Woooow! Wel goed nieuws:) gaat idd hard zo :p

7. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Doordat je cyclus zo lang is loopt het toch anders, door je CB test denk ik dat je 5-6 weken bent, bij 7 weken geeftie 3+ aan had ik gelezen in een ander topic :)

Wanneer mag je langskomen?

8. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113

Ik heb werkelijk waar geen idee .. Maar zei zij dat ze altijd rekenen van de eerste dag van je laatste menstruatie. Maar dan denk ik bij me zelf dat klopt dan toch niet? Ik had 8 Maart pas een positieve ovulatie test. :confused: Schiet mij maar lek!

Deze week mocht ik langs komen, maar zit zelf vol met vergaderingen en afspraken van mijn werk, dus het wordt volgende week Donderdag , dan zou ik dus bijna 9 weken moeten zijn volgens haar. Dus wel spannend allemaal.. Hopelijk zit het hummeltje lekker in mijn baarmoeder en klopt het hartje al mooi! :oops:

9. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Van die datum kunnen ze alleen uitgaan bij een cyclus van 28 dagen, ik had zelf niet zo'n perfecte cyclus hihi, maar ze noteren overal wel de eerste dag van je laatste menstruatie, maar eigenlijk is het je eisprong tot nu en dan + 2 weken

Ja hopelijk een mooi kloppend hartje! Zo bijzonder he een echo, hopelijk is het snel volgende week donderdag voor je :)

Ik mag vanavond voor de intake bij de verloskundige, benieuwd welke informatie allemaal op ons af komt hihi

10. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    @AB25 Veel plezier vanavond! Hopelijk verloopt 't allemaal goed.

Ik snap er soms niks meer van met die berekeningen, maar als ik op verschillende sites ga berekenen zeg maar , dan of is het 6 weken dan weer 4 weken en 4 dagen. Snap er niks meer van , alles loopt langs elkaar heen.. Ik weet het pas wanneer ik ben geweest, en daar hou ik me dan aan. Kan zo maar zijn dat we dan gelijk '' terug '' worden gezet , ivm verkeerd berekenen. Maar ik hoop echter wel dat er een mooi kloppend hartje te zien is. :oops:

AB25 vindt dit leuk.
  11. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    @KellD Ik snap het af en toe ook niet haha, maar ook dat ze zo vasthouden aan de eerste dag van je laatste menstruatie, terwijl je daar bijna nooit vanaf kan rekenen, omdat bijna niemand een perfecte cyclus heeft hihi

Pffff kan vanaf nu blijkbaar geen riem meer om, irriteert tegen m'n buik... Ben benieuwd hoe lang ik mijn eigen broeken aan kan houden hihi..

Luna86 en KellD vinden dit leuk.
  12. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @KellD haha spannend!!! Ben benieuwd. Bij mij zijn ze toen uitgegaan van de positieve ovulatie test haha.
    Ik had de 21e een streep, 22e bijna niks en dan gister die test. Ik ga gewoon door testen!

13. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.899
    9.421
    113
    Gelderland
    @KellD weet je je positieve ovu test datum nog? Ik zou daar 2 weken bij (voor)tellen en dat als datum aanhouden voor je eerste dag van je laatste menstruatie.
    En anders je dag van je positieve test en daar 4 weken bij (voor) tellen.
    Zo ben ik namelijk bij onze eerste de mist in gegaan en verwachte toen bij de echo al veel te kunnen zien. Helaas was er toen nog niks te zien met onzekere weken als gevolg;)

14. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @KellD dat is inderdaad als je een cyclus hebt van 28dagen. Even melden tijdens de echo wanneer je een positieve ovulatie test in hadden had.

@AB25 goed teken dat gekriebel. Als een zwangerschapsbroek lekkerder zit gewoon doen. Met mijn zoontje ook heel snel last van mij riem en knopen. Vind die van de H&m mooi, je hebt ook met elastiek aan de zijkant, ipv zo een hele lap stof.

@Kimmetjuh90 hihi wat ben je geduldig bezig.

@nijntje90 Ik dacht stel er zit nog een beetje hcg in je lichaam dat misschien daar de ovulatie test op reageert, maar bedenk me net dat je had gezegd dat die negatief was een tijdje terug.
    Ik zou inderdaad even doortesten, de echte knaller komt er aan.

AB25 vindt dit leuk.
  15. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Met stressen kom ik ook niet ver :) en ik weet nu echt wel dat ik tot 8 a 9 dpo alles gewoon moet negeren, de 2de week is wel lastiger hoor, vooral meer naar t einde toe haha :p maar misschien valt ook dat nu wel reuze mee :) dat weet ik niet :) ik ben in ieder geval continu opzoek naar afleiding, dingen om te doen zodat de slagen sneller voorbij gaan :) ik voel ook helemaal niks dus dat maakt t wel makkelijker denk ik ook :)

16. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Dank voor de tip, ik ga eens kijken :)

17. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    Dan zou ik dus vandaag 4 weken en 4 dagen zijn, dat klinkt kwa testen etc al veel voornamelijker.

18. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    Ik wacht 't wel af , volgende week Donderdag de afspraak staan. En dan hoor ik meer .. :thumup: Vanaf die datum pas ik me zelf in onze lijst aan , en zet ik een banner onder mijn naam.

Luna86 en AB25 vinden dit leuk.
  19. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @boogschutter88 dat heb ik ook al gedacht maar dan zou er genoeg hcg zijn voor de ovu test maar te weinig om een zwangerschapstest positief te laten zijn...lastig!
    @KellD dan is het wachten tot donderdag! Spannend hoor. Had je het al tegen iemand verteld of heb ik dat antwoord gemist...

20. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Snapt iemand het nog? Ik ben het kwijt. Heb vanmiddag wel wat last en steekjes in mn buik gehad. Hele vervelende steken die ook wel echt pijn deden!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina