@boogschutter88 Ik denk wel iets te zien op je predictor hoor. zag 'm eigenlijk sneller dan die van de kruidvat , laat hem lekker opdrogen ( het witte wordt dan geel ) dan kan het soms wat duidelijker zijn. Een late innesteling kan altijd want je ovuleert niet standaard " zoveel uur '' dus daarvan af kan zo maar dat je ei langer heeft gedaan om te springen, waardoor je innesteling ook langer uitgesteld is.
@AB25 Wat vervelend dat je zo ziek bent/geweest .. Hopelijk is het snel voorbij voor je! Beterschap in ieder geval!
Sorry ik raak helemaal “bezeten” door dat testen en turen, vergeet jullie helemaal. @KellD ik zag wel een tuur tuur streepje binnen de tijd, en die werd iets duidelijker naarmate het opdroogde maar wist niet of het dan nog geldt. Nja we gaan het zien. Net hele rare plopjes in me onderbuik. En vannacht gekke steken in mijn lies. En al 2 dagen heel veel gas. Het is zo lastig om niet bij elk dingetje te denken zal het??Vorige ronde had ik rond deze tijd heel erg last van mijn onderuit. @AB25 Pff vervelend dat je zo beroerd bent. Voor wat wil je de hoeststroop gebruiken? Echt voor de hoest? Of meer verzachten van de keel? Stomen met kamille werkt ook goed, warm water met Citroen en honing en 2x paracetamol erin doet ook zijn werk. Waterijsjes eten verzacht ook de keel. Uit in een sok en naast je bed. Sterkte hopelijk kikker je snel op. En frisse lucht al is het even 5min. Met je neus uit het raam hangen. @Kimmetjuh90 ook voor jou zo onzeker, voel me ook zo stom dat ik nu al baal. Andere zijn al zo lang bezig. En ik doe stom in ronde 3. Ondanks dat je 0 hoop hebt hoop ik toch op een kleine wonder
@Kimmetjuh90 Het is je zo gegund, mijn duimen rollen hier nog steeds voor je. Tot aan dat ze blauw zijn toe!
@AB25 vervelend dat je ziek bent! Ik wilde ook hoeststroop een aantal weken terug maar je mag inderdaad niets. De neusspray van mijn dochter deed het prima is dus alleen zoutoplossing. @nijntje90 @boogschutter88 @Kimmetjuh90 ik hoop nog steeds op positieve testen voor jullie! Zou zo leuk zijn! @KellD spannende dag voor jou morgen. Hoe laat moet je? Ik ben vreselijk zenuwachtig voor morgen en heb ook pas om 6 uur een afspraak. Hoop zo erg dat het nog leeft en alles goed is. Vinden jullie die eerste weken ook zo slopend?
@Besco Ohh spannend Meis. Wanneer je je kleintje gaat voelen geeft het iets meer rust. Ben benieuwd naar de echo foto (als je die wilt delen )
@boogschutter88 dank voor de tips! Ga ik uitproberen ik hoest heel veel, maar het slijm komt niet goed op, daarom heb ik een hele zere keel. Het hoesten geeft ook heel veel druk op m'n hoofd dus ook steeds hoofdpijn. M'n buik en ribben kunnen ook niet meer.... @Besco neusspray heb ik gisteren ook nog aangeschaft! Pffff ik was zo moe gisterenavond, 2 paracetamol ingenomen.... Maar deze hadden niet het gewenste effect... Ik kreeg super onrustige benen en armen, kon m'n draai niet vinden, was klaar wakker uiteindelijk om half 4 maar op de bank gaan liggen, want mijn vriend moest vandaag wel gewoon werken. Daar 2 uurtjes kunnen slapen, om half 6 terug naar bed gegaan en half 10 wakker geworden. Voel me redelijk, maar het hoesten is echt verschrikkelijk. Hoop zo dat het nog wegzakt vandaag, wil morgen weer gaan werken.....
@KellD en @Besco morgen de echo spannend!! Ik snap precies hoe je je voelt @Besco, ik mag volgende week woensdag (pas), maar het lijkt wel of ik deze echo spannender vind dan de eerste.. Maar waarschijnlijk ben je morgen weer helemaal gerustgesteld
Nee lieverd, zo gauw die gaat zakken, en als ie morgen nog meer zakt is t over kijk maar naar mn vorige kaartje.
@AB25 oh dan moet je zeker stomen! Mag je Vic tijdens het zwanger zijn? Geen melk producten (melk yoghurt vla) maken je slijm erger. @Kimmetjuh90 ohh dan is her inderdaad niet best ja je vorige zag ik die ging ineens heel stijl. En zag nu alleen een kleine dip. Sorry geen ervaring met tempen en een kleine optimist. Volgende ronde ook met echo’s toch?
Ja dit keer was ook met echo's en bloedprikken, ik heb Rogijuli gevraagd of t echt niet kan dat ie morgen weer stijgt... ben liever ook nog optimistisch maar wel voorzichtig
Ik ga zo weer even boven een bak hangen! Volgens de site mag je Vicks (dat wat je kan smeren en inhaleren) gewoon gebruiken, normale dosering! Toch handig die online bijsluiters hihi Okee, ik at juist kwark (aardbei van Danio, meer omdat ik dan weet wat ik eet), krijg echt niks weg verder (ik dacht Griekse yoghurt zal iets te zuur zijn, normaal eet ik dat), maar dan ga ik meer fruit en kaakjes proberen. Gisteren soep geprobeerd, maar dat ging ook voor geen meter. Drinken (thee met honing en water) gaat gelukkig redelijk. Maar proef ook niet zo veel dat helpt niet voor de eetlust...
@AB25 Je hebt 't goed te pakken zeg! @Kimmetjuh90 Ik hoop eigenlijk nog dat er een kans aanwezig is deze ronde voor je, .. ik blijf ook optimistisch voor je. Hier morgen de intake , en gesprek met gynaecoloog en echo... Hoop dat alles daarbinnen nog goed is, ben ook wel benieuwd hoe ver ik ben nu , denk zelf morgen zo'n 6 weken. SPANNEND!
Dank je meis! Jij succes morgen ben benieuwd voor je! Enne zolang er geen bloed is hier is er nog kans, al word t kleiner ..
https://www.apotheek.nl/medicijnen/acetylcysteine?product=bisolbruis#belangrijk-om-te-weten-over-acetylcysteine Dit mag je wel @AB25 staat in de beschrijving! Niet die van fluimucil kopen maar exht puur alleen een bruistablet met acetylcysteine. (€4 ofzo) bij de apotheek. Dit kreeg ik van mijn dokter als m’n bronchitis weer opspeelde en ik stikte in me slijm. Binnen een dag of 2 merk je al groot verschil en komt het helemaal los!
@AB25 nou je hebt het te pakken! Hopelijk helpen bovenstaande mama tips @boogschutter88 hoe voel jij je? Nog getest? @Kimmetjuh90 ik heb ook geen ervaring met tempen maar ik duim voor je!! Hier vandaag steekjes in mn buik, apart gevoel! Geen pijn, geen menstruatie maar afentoe. Slijm is wat dikker ook.. ik twijfel om morgen een test te doen maar aan de andere kant moet ik gewoon wachten tot zondag. Zou het ook wel heel apart vinden als mn cyclus nu ineens 28 dagen is haha