@Besco wat een moppie! Echt mensje al he (L) @xDaantje fijn zeg!! @boogschutter88 de verloskundige al gebeld? @Kimmetjuh90 hoe is het?
@boogschutter88 Nog een testje er tegenaan gegooid? @Besco Waauuw, mooie echo!! Gaan jullie een geslachtsbespalingsecho doen? @KellD Fijn dat alles goed was bij de echo @xDaantje Fijn dat alles goed gaat met de baby's!
@nijntje90 wahhaa ik wilde hier net vragen, zal ik al de VK bellen of wachten tot ik een knaller op de test heb? Maar denk dat ik zo even formulier ga invullen en dan zullen ze maandag wel contact opnemen. Hoe voel je je? @Besco ahhh kijk nou. Een echt mensje al, zo lief hoe voel je je? Al een buikje te bekennen? @Kimmetjuh90 hoe gaat het? Zag op temp kaartje dat het idd aan het dalen was zoals je al voorspelde. inmiddels ken jij je lichaam door en door volgens mij!
@AB25 nee wij willen niet weten wat het wordt! Blijft dus een geheimpje tot de bevalling @boogschutter88 ja vooral t einde van de dag word ik een beetje bol. Hij is toch wel een beetje opgelopen? Hcg verdubbeld elke 48 uur dus denk prima hoor!
@Besco Wat een heerlijk heidje zie ik daar al op de echo! wat fijn dat alles goed gaat , en wat gaat de tijd snel. Al meer dan 10 weken! . En wat een leuke opmerking '' wat staat die banner je goed'' @xDaantje Je hebt echt een bijzondere zwangerschap! , en wat fijn dat ook bij jou alles goed gaat! . Krijg je nu ook extra controles? @boogschutter88 Zie je wel , die verloskundige daar kon echt niet rekenen. Haha , wij hier weten 't allemaal veel beter! Hier is 't gewoon afwachten tot de volgende '' termijn echo '' .. Nog niet veel kwaaltjes , had ik overigens bij mijn dochter ook niet , .. Alleen wat spelden steekjes. Hopelijk kan ik een beetje genieten, wij vertellen het pas echter rond de 16 weken , mits mijn buik me niet voorbij praat. Haha , en familie en naasten de 14e week .. Dan gaan we op familie weekend , dus dan is het wel leuk om het daar te verkondigen , ook al hopen we echter dat we het geslacht weten en of al kunnen zien in die week. Dan kan ik gelijk aankondigen wat het wordt. En zo niet, jammer dan .. Dan blijft 't nog even spannend, haha.
Ben rond de 29e van November trouwens uitgerekend , maar word wel ingeleid op de 38e week. Dus dat zou betekenen dat ik rond de 15e van November een hummeltje in mijn armen heb liggen!
@boogschutter88 mooie test toch? Hier alles goed. Mijn aders zijn goed zichtbaar, honger en vanmiddag beetje hoofdpijn..die steekjes in mijn buik zijn weg. Nu vraag ik me toch af of het misschien toch niet mijn ei is... ga zondag wel testen @KellD lekker genieten! Nog maar ruim 30 weken te gaan haha @Besco spannend wachten tot het eind! Ik vond het wel handig dat ik het wist uit eindelijk
Ooooh super! Word je ingeleid vanwege wat er met je dochtertje is gebeurd of om een andere reden? Krijg je sowieso extra echo’s nu om jullie wat gerust te stellen. T is natuurlijk sowieso heel erg spannend tot het eind, en helemaal voor jullie! Mag ik vragen waarom jullie het pas zo ‘laat’ vertellen? Wachten jullie op de nipt uitslag?
@nijntje90 en @boogschutter88 het gaat goed met mij, ik denk dat morgen het bloeden beginnen zal ik test ook niet meer, ik blijf wel tempen ik ben de hele dag druk geweest vandaar nu pas een berichtje Hoe gaat t met jullie?
@Besco Inderdaad, we worden ingeleid om het feit wat ons al overkomen is , precies op 't laatste moment. En ik wil niet meer in dat termijn komen, nooit niet meer. Het begin is het '' so far - so good '' met een zwangerschap . Maar voor ons ligt de echte angst pas op 't laatst. Niet zo zeer het bevallen etc. Want dat '' moet '' toch gebeuren, maar van een stilgeboren kindje bevallen is niks, kan ik je vertellen. Heel zwaar! Ze willen me laten inleiden op de 38e week , om alles voor te kunnen zijn. En dan vooral de laatste 5 weken krijg ik keer op keer extra echo's . om mij gerust te stellen, en de verloskundige/gynaecologen en Doctoren alles er van af te laten weten. Wat dat betreft zal ik goed begeleid worden. En een week van te voren voor de eventueel inleidingsdatum al opgenomen kunnen worden, om alles te volgen wat er in mijn buik gebeurd. Omdat we het zo laat mogelijk vertellen, is gewoon dat we gelieve in de ''save zone'' zitten , tot hoever dat mogelijk is. En vooral het feit ;; Ik en de vader zijn niet de enigste die gaan stressen wat de zwangerschap betreft, ik heb heel veel dierbaren en naasten die ook in de rats raken, en dat wil ik ze gelieve besparen. Daarom zal ik ze ook niet vertellen wanneer ik ingeleid wordt. Gewoon het feit om ze even niet te hoeven na te laten denken dat ik aan 't bevallen kan zijn. '' wat als '' , '' gaat het wel goed '' .. Ik wil dat niemand in de stress zit, het is al moeilijk genoeg.
@KellD gaan ze dan een keizersnede doen of wel via de gewone weg? Het is wel heel fijn dat dierbare zo mee leven. Het zal voor jullie allemaal moeilijk zijn! De vreugde van een nieuw kindje zal heel groot zijn! Respect voor jullie! Dikke knuffel! Hier gaat alles goed. Morgen weer een testje er tegen aan gooien! Geen idee wat het gaat worden...
@KellD wat fijn dat het ziekenhuis of verloskundige zo goed meeleven. En ik denk een grote opluchting als jullie je hummeltje in je armen hebt. Op genomen worden lijkt me ook fijn dat er elk moment van de dag gekeken kan worden. @nijntje90 spannend ga morgen ochtend hier kijken. Hoop zo dat je test positief is. Hier een test gedaan en nog steeds niet een knaller. Met mijn zoontje voor NOD een best duidelijke streep, komt dat door de Kruidvat testen dan nu anders zijn. Misschien moet ik even een paar dagen tussen laten dat de HCG goed kan oplopen... ben blij als ik een echo datum heb en even mag spieken. Gaan jullie wat leuks doen met dit mooie weer?
Pff denk toch dat ik even een paar dagen moet wachten zodat de hcg kan opbouwen en een streep is een streep maar toch Die van vandaag is natuurlijk nog niet opgedroogd..
Hier t bruinveelies al begonnen zal vanavond of morgen wel rood worden.. is best veel bruin nu al.. bah, had t al wel verwacht maar toch Morgen t ziekenhuis bellen
Shit Meis, ondanks dat je het had verwacht toch stom. Deze ronde dan hopeijk eindelijk julli ronde! Krijg je pas bij een positieve test echo’s? Of ook vooraf? (Sorry als je het al gezegd hebt) Wel kunnen genieten van het weer?
Ik heb heerlijk genoten van t weer, net hevig begonnen met bloeden, kramp en de hele mik mak.. dus ik mag morgen bellen om te melden dat ik vandaag dus ongesteld ben geworden.. dan moet ik op dag 9 van mn cyclus kokmen voor een echo en waarschijnlijk ook bloedprikken op LH waardes. En dan zo door tot aan inseminatie.. dus dat word weer een weekje elke dag ziekenhuis denk ik.. ga ook gelijk even vragen of ik nu wel hormoon moet spuit3n voor mn ei of niet..
@Kimmetjuh90 balen zeg! Je had al wel het idee maar toch! @boogschutter88 wanneer is je nod? Wij zijn heerlijk met vrienden en hun zoontje na de dierenboerderij geweest en gevoetbald! Vanmiddag lekker in de tuin bezig dus lekker dagje. Ik werd net na het eten ineens misselijk heel apart! Weet het morgen niet zo goed...ga maar van niks uit kan het ook niet tegenvallen
Is alleen maar bevestiging dat ik mn lichaam goed ken Wat fijn dat je een leuke dag gehad hebt! Wanneer is je NOD?
@nijntje90 gisteren of vandaag was NOD. Ohh lekker dagje hoor, dat misselijk heb ik ook na het eten en uit het niets intense honger en alles heel goed kunnen ruiken. Ook geuren dat ik niet weet waar het vandaag komt. Gisteren ineens rook ik de hele tijd pindakaas. Met welke test ging je morgen ook al weer testen?