@Kimmetjuh90 ja dat is wel fijn dat je je lichaam kent. Hopelijk valt de pijn morgen mee. Vorige ronde had in de eerste 2 dagen ook zo een pijn en continue doorlekken. Heb je altijd zware ongesteldheid?
Ik wil met de early testen maar weet het echt niet..we gaan het morgen zien en anders volgende week weer....
Jaa het kan zeker want ik weet niet echt wanneer ik mijn ei had. Waarschijnlijk hebben al mijn testen geen knallers gehad! Ik denk dat ik afgelopen week mn ei had omdat ik ook die steken enzo in mijn buik had! Ik wacht gewoon af. Ga vanaf nu iedere week testen
Balen @nijntje90 maar het kan nog! Ik testte twee dagen voor NOD nog negatief! @Kimmetjuh90 jammer! Op naar de volgende kans @boogschutter88 gefeliciteerd!
@nijntje90 Het zou nog kunnen , mijn duimen rollen nog voor je. Het is altijd zo vervelend als je word teleurgesteld met een negatieve zwangerschapstest. Zijn jullie nog wat leuks van plan vandaag te doen , meiden? Hier wordt het lekker rommelen in en buitens huis, en waarschijnlijk af sluiten met een BBQ .. ( Mannen ) ..
Ik voel me eigenlijk heel goed! De verloskundige was daar best verbaasd over, omdat velen die zwanger zijn van een tweeling zich extra ziek voelen... Waar ik het meest last van heb is de baarmoeder, sinds een week heb ik het idee dat het enorm aan het uitrekken is. Soms voel ik plotseling steken, maar vooral heel erg wanneer ik opsta. Daarnaast af en toe sochtends een keer kokhalzen of soms iets eerder moe, maar verder merk ik vrij weinig.. We hebben het een deel van mijn familie verteld, een paar vrienden, mijn baas... En aankomende week ga ik het de rest van mijn collega's vertellen en mijn schoonouders. Over 2 a 3 weken vertellen we het iedereen, dan hebben we al 3 of 4 echo's gehad. Ik heb het idee dat mijn buik nu wel echt begint te groeien ja, vind het erg lastig om kleren aan te doen waarbij je het niet ziet. Ook daarom ben ik blij als iedereen het eindelijk weet haha. @Besco Wauw, wat een mooie echo! Echt al een mensje. Zo 'af' zijn die van ons nog niet, maar je kan wel al echt hoofd romp en ledematen onderscheiden. @KellD Ja ik krijg extra controles, hoe het er nu naar uit ziet is het een eeneiige tweeling die één placenta deelt. Daarom is het extra belangrijk om in de gaten te houden dat ze beiden goed groeien. In dat geval krijg ik volgens mij om de 2 weken ofzo een echo. Maar de verloskundige kon nog niet met zekerheid zien dat het een placenta is, ze zei dat het ook zou kunnen dat het er 2 zijn die dicht tegen elkaar liggen of vergroeid zijn met elkaar. Dus ik hoop dat de gynaecoloog er morgen een beter zicht op heeft! Sorry dat ik zo niet-actief ben dames, ik lees wel alles mee maar ik kom er steeds niet aan om te reageren... Maar ik leef zeker met iedereen mee!
@xDaantje Wat spannend en leuk! , ik ben benieuwd of ze morgen ''makkelijker'' wat kunnen zien, laat je het ons weten? Is natuurlijk logisch dat je meer controles krijgt , en meer echo's . het is eenmaal een bijzondere zwangerschap.. En een snel groeiend buikje zal er inderdaad vast zijn. Wel genieten hé , van die mooie zwangerschap!
Ik heb sinds een paar uur pijn aan me borsten vind het echt vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent! Net ben ik met mijn zoontje na mijn ouders gefietst en de wijk door en nu even lekker in de zon om straks waarschijnlijk nog een keer op en neer te rijden haha @xDaantje zo bijzonder! Al die echo's zijn wel leuk! Belangrijkste zijn de kindjes natuurlijk maar het is een leuke bijkomstigheid!
@nijntje90 ah nee! Ook heel vaag streepje? En als je nu een ovulatie test doet? Hopelijk heb je snel duidelijkheid @xDaantje wat lekker dat je weinig last hebt! Denk dat de laatste weken het zwaarst zijn. En fijn dat je zo veel controles hebt, Agh gewoon reageren wanneer je kan Hier was de test van vandaag iets donkerder. Borsten wat gevoeliger en misselijk gevoel dus maak me al weer minder druk
@boogschutter88 ik word heel zenuwachtig van die ovulatietesten en ik denk dat het niet veel zin heeft! Schijnbaar geven die dingen bij mij altijd een streep haha......ik wacht gewoon af!
Ja, mag de 15de alweer voor mn 1ste folikel meting en bloedprikken, dus heb weer wat om naar uit te kijken
Pff ik ben echt niet vooruit te branden vandaag. Het liefst op de bank blijven en helemaal niks doen.