Oh oke, nee geen zorgen maken dan! Ik had zelf al aan de telefoon gehangen hihi Komt vast goed, zeker omdat het afneemt!
@KellD bij ons zeggen ze beter 2x te veel gebeld dan 1x te weinig. Ik heb vorige keer wel gebeld en toen zei ze alleen nij het afvegen is niet erg omdat alles heel erg goed doorbloed is. Ik moest weer bellen als het er echt uit kwam lopen...dat gebeurde helaas bij mij...omdat ik nog zo vroeg was had een echo maken geen zin. Dat kon de week er op pas! Je moet je eigen gevoel volgen denk ik! Vind je het fijn te bellen moet je dat doen. Ik ben vaak ook niet van meteen bellen! @AB25 ja wil ik zaterdag doen. We vieren de verjaardag van mijn man en wil wel even weten of ik een drankje kan doen of niet
Spannend! Ik ben alvast hard voor je aan het duimen dat je geen drankje kan doen hahaha Wij gaan onze vrienden inlichten zaterdag, mijn vriend is bijna jarig en zaterdag vieren we het (hebben we iedereen over de vloer en passeren we ook niemand )ben benieuwd hoe ze gaan reageren
Ik hoop het ook al denk ik (waarom geen idee) dat ie negatief is...ik hoop dat ie positief is maar we wachten af..het zou een leuk verjaardagscadeau voor mn man zijn! Spannend dat jullie het gaat vertellen! Ben ook benieuwd
Gelukkig al om 08.15 uur haha, daarna racen naar werk Zou zo blij zijn als ik over die 12 weken grens heen ben en weer wat energie heb...
@AB25 spannend Meis! Slechte berichten om je heen helpen dan niet voor de zenuwen. Hopelijk kan je dat even op een afstand houden, en morgen een mooie echo! @KellD shit Meis, ik zou toch even bellen ze zullen dan vast even een echo doen en ben jij weer gerustgesteld. En weet je dat alles ok is. Ik kreeg echt pas krampen toen het opgang kwam, eerst een beetje bloed en toen echt duidelijk slijmerige stolsel en pas na de controle echo dinsdag (bloeden begon zondag nacht) toen pas krampen) Maar VK zei ook dat het kon komen door het oprekken van de baarmoeder, of een adertje wat is geknapt is omdat alles wat beter doorbloed is. Wat Nijntje zegt beter te vaak bellen dan niet. Maar ik weet zeker dat je VK je echt niet gek aan kijkt. @nijntje90 spannend meis, ik hoop dat je gevoel fout zit, en je lekker aan de Jip en Janneke champagne mag. @wafelijzer Hey! Welke dag van je cyclus zit je nu? Spannend Hier vanochtend nog een predictor express gedaan en helemaal mooi en blij. Nu hoop ik dat de VK morgen belt
Hi Meiden, hier is het ''bloeden'' weer gestopt. heb de gehele dag mag 1 inlegkruisje gedaan. en zelfs die was niet ''vol'' , dus ik neem aan dat er gewoon een adertje geknapt is of etc. Als ik me er toch niet helemaal lekker bij voel dan ga ik morgen even bellen, maar ik denk dat het wel goed zit.
@KellD Ohh wat fijn. En je kan altijd de VK bellen om het door te geven zodat ze het noteren. Maar vooral doen wat goed voelt, heel blij om te horen dat het is gestopt
Hooi lieve dames Ik ben er hier een tijdje niet geweest. Er is zoveel geschreven. Straks ga ik alles terug lezen. Ik was met een antibiotica kuur bezig, daarom was ik niet bezig met zwanger worden, ik verwacht mijn menstruatie in deze dagen. dan gaan we opniew proberen om zwanger te worden.
Wachtbankje: Boogschutter88: 29 jaar - 2de kindje - Ronde 3 (ronde 1 MK)- NOD 6 April Kimmetjuh90: 27 jaar - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) - Ronde 5 KID - NOD 5 april Wafelijzer; 33 Jaar - 3e kindje - Ronde 6 (2e na vmk) - Maandje maart rust KellD; 26 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 12 Maart Luna86; 31 Jaar - 3e kindje - Ronde 5 - NOD 6 maart Twinkle81; 36 Jaar - 2e kindje - Ronde 4 - NOD +/- 14 februari Kiekieboe; 26 jaar - 2e kindje - Ronde 0 - begin 2018 Blackbeauty; 28 jaar - 2e kindje - Ronde 4 - NOD 11 april Nijntje90: 27 jaar - 2de kindje- Ronde Zwanger: Vievie; 32 jaar - 2e kindje - (wachten tot eind November) ZWANGER May6513; 35 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 - uitgerekend 29 juli 2018 - Jongetje Besco 27 Jaar - 2e kindje - Ronde 2 - uitgerekend 25 oktober 2018 xDaantje 25 Jaar - 1e en 2e kindje (tweeling) - Ronde 2 - uitgerekend 7 november 2018 AB25; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - uitgerekend 8 november 2018 Afspraken: May6513 - 4 april neurologische guo + controle spreekuur Besco - 5 april termijn echo AB25 - 11 april termijn echo xDaantje - 16 april spreekuur Combinatietest AB25 - 25 april verloskundige xDaantje - 9 mei controle xDaantje - 23 mei echo xDaantje - 1 juni echo
Wachtbankje: Kimmetjuh90: 27 jaar - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) - Ronde 5 KID - NOD 5 april Wafelijzer; 33 Jaar - 3e kindje - Ronde 6 (2e na vmk) - Maandje maart rust KellD; 26 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 12 Maart Luna86; 31 Jaar - 3e kindje - Ronde 6 - NOD 18 april Twinkle81; 36 Jaar - 2e kindje - Ronde 4 - NOD +/- 14 februari Kiekieboe; 26 jaar - 2e kindje - Ronde 0 - begin 2018 Blackbeauty; 28 jaar - 2e kindje - Ronde 4 - NOD 11 April Nijntje90: 27 jaar - 2de kindje- Ronde Zwanger: Vievie; 32 jaar - 2e kindje - (wachten tot eind November) ZWANGER May6513; 35 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 - uitgerekend 29 juli 2018 - Jongetje Besco 27 Jaar - 2e kindje - Ronde 2 - uitgerekend 25 oktober 2018 xDaantje 25 Jaar - 1e en 2e kindje (tweeling) - Ronde 2 - uitgerekend 7 november 2018 AB25; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - uitgerekend 8 november 2018 Boogschutter88: 29 jaar - 2de kindje - Ronde 3 (ronde 1 MK)- Uitgerekend ? Afspraken: May6513 - 4 april neurologische guo + controle spreekuur Besco - 5 april termijn echo AB25 - 11 april termijn echo Kimmetjuh90 - 1e follikelmeting +bloedprikken xDaantje - 16 april spreekuur Combinatietest AB25 - 25 april verloskundige xDaantje - 9 mei controle xDaantje - 23 mei echo xDaantje - 1 juni echo
@Blackbeauty heb het even opnieuw geplaatst met kleuren Oh balen dat je aan een antibiotica kuur moest, waarom? Hopelijk heeft een maandje rust goed gedaan en is het aankomende ronde raak!
@KellD hier hoofd bloedingen tijdens zwangerschappen. Ik kan er bijna een boek over schrijven. Beiden keren met goede afloop trouwens! Ik heb altijd gebeld en mijn vk is gelukkig zo meegaand dat ik vrijwel gelijk voor een echo kon. Zo lang er geen krampen zijn is de kans inderdaad kleiner dat er echt wat mis is en kan het goed een adertje zijn. Hopen voor jullie dat dit het geval is. Ik zou zeker bellen hoor, helemaal als je eraan blijft denken en gaat googelen etc. Vooral in jouw situatie zijn ze vast bereid om een extra echo in te plannen. Wanneer heb je een echo staan? Ik duim voor je dat alles goed is!
@boogschutter88 dat is een mooie test =D hoop dat ze snel belt! Haha ja jip en janneke champagne! Lekker!! Ik heb helemaal geen krampen gehad... @KellD gelukkig is het gestopt!kan goed een adertje zijn @AB25 ow ik ben zooooo benieuwd! Deel je de echo met ons als virtuele tantes ? Hoop dat alles goed is!xx
@boogschutter88 Jaaaaaaa dat is een mooie test!!! Hopelijk wordt je snel gebeld @Blackbeauty Welkom terug! Waarom had je een antibioticakuur? :O @nijntje90 Jaaa, wil de echo wel delen! Weet niet of het op m'n werk lukt, anders komt het 's avonds Ben toch zoooooooooooo benieuwd!! Ik ga denk ik zo naar bed haha, dan is het sneller ochtend hihihi
@AB25 omdat ik teveel afscheiding had. Mijn gynaecoloog zei dat mijn lichaam teveel afscheiding produceert.
@AB25 bedankt! Jij succes en veel plezier natuurlijk zometeen @nijntje90 het gaat op dit moment wel... voel me niet heel happy omdat het voor mijn doen best lang duurt en ik heb een beetje t gevoel dat er iets is waardoor t niet lukt maar goed ik probeer positief te denken en we gaan er weer voor! Wat vervelend voor jullie dat het is misgegaan.... hopelijk snel een goede zwangerschap! @boogschutter88 gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je? Zit nu op cd6 dus nog wel even te gaan tot ei. Stomme wachtdagen