@boogschutter88 'T bloeden was gister middag al gestopt. Dus het zal allemaal wel goed zijn, dat is ook wat de verloskundige zij. Dus nu afwachten tot 8 Mei, en dat duurt ZOO-OOO lang , haha.
Nee de gyn zei dat het geen virus is en dat mijn vaginale afscheiding een "natural " afscheiding is, maar alleen is het teveel.
@KellD fijn! Heb je toch iets meer geruststelling! @boogschutter88 ow fijn!! Ik hoop dat ik dan ook een positieve test heb tegen die tijd =D Ik moet op het kleintje van mijn vriendin passen. De oudste heb ik al na bed die kleine wilt niet haha..lekker hoor weer knuffelen met zo een klein aapje!!
Vanavond poging 2 om de echo te uploaden hihi Gisteren gingen wij een rondje opa's en oma's om te vertellen, maar de mijne zaten op de camping, dus we waren van hot naar her aan het rijden... En ik had helaas geen puf meer. Het lijkt deze week wel of ik nog moeier ben dan eerst.... Kan niet wachten tot dat beter wordt...
Wat leuk dat jullie nog opa en oma's hebben!! Wat zeiden ze? Hier leven mijn opa en oma ook nog die zijn echt apentrots!!
Mijn vriend heeft ze helaas niet meer, maar bij mij leven de ouders van mijn vader en de moeder van mijn moeder nog en m'n moeder heeft nog een stiefvader hihi Super trots waren ze, de moeder van m'n vader is (licht) dement, maar ze was echt onwijs trots blijft normaal op de bank zitten (beetje gedesoriënteerd) maar kwam mij nu feliciteren en zelfs m'n vriend kreeg een dikke knuffel hihi Vanaf zondag mag iedereen het bij ons weten, nu nog wat leuks verzinnen voor de bekendmaking hihi
@KellD Ik hoop dat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel 8 mei is voor jou hihi dan is het ook bijna 9 mei hahahah
@AB25 super leuk!!! Je hebtvan die slabbers waarop staat ik lijk op mijn vader maar de dokter zegt dat het goed komt. Die kan je nu voir je vriend kopen voor zijn verjaardag haha
@AB25 ohh wat leuk. Het vertellen. En idd wat leuk dat jullie nog opa’s en oma’s hebben. Helaas maar 1 oma ooit gekend en die overleed toen ik 16 was. Haar man was in ‘74 overleden en van mijn vaders kant toen hij heel klein was. Ben daarom. Zo blij dat mijn zoontje wel kan genieten van opa’s en oma’s. Dat moe zijn hoort er bij. Ijzer wel hoog genoeg? En goed je rust pakken wanneer je kan. Willen jullie uitpakken met bekend maken? Of anders zijn verjaardag taart maar dan met schoentjes erop of 2 baby’s j/m of 2 speentjes roze en blauw. Of ballonnen roze en blauw ophangen. Pinterest hebben ze misschien leuke ideeën?
@Blackbeauty oh vervelend, wist niet dat antibiotica daar wat dan aan kon doen. Heb je dat altijd gehad af nu pas? Hopelijk heeft de antibiotica geholpen en hoef je neit meer lang te wachten op een positieve test.
Ahh zonde zeg dat jouw opa's en oma's al zo vroeg weggevallen zijn! Helaas hoort moe zijn erbij, las ergens dat de 10e en 11e week het ergst zijn.... Hoe kan je je ijzer meten? Ik slik Davitamon mama met visolie (volgens mij zit daar ook ijzer in?) Het is eigenlijk een net te druk weekje deze week, hopelijk zondag uitslapen hihi Wij doen meestal geen taart met vrienden, omdat ze pas rond 20.00 uur komen, ik denk dat m'n vriend, als de meeste binnen zijn, tegen z'n glaasje tikt en het dan verteld (kan er niks spannenders van maken hihihi, maar dat is ook meer om hoe m'n vriend is hihi) Verzinnen gaat eigenlijk om het FB bericht, eigenlijk wil ik het er niet op zetten, maar ik heb best een grote familie en kan niet iedereen informeren... (dus dan maar zo ) Maart thanks voor de tip! Ik ga wel even kijken Maandag bloedprikken voor de NIPT, spannend al die buisjes.....
@AB25 prikje in de vinger. Kan volgens mij gewoon bij de VK praktijk. Klopt zit inderdaad in de mama vitamines. Jaa het begint nu al minder plannen of anders plannen. Hoe verder in je zwangerschap hoe meer je nee zal moeren verkopen of soms even eerder weg. Gelukkig heb je met de verlof genoeg tijd om te relaxen. Maar goed aan jezelf denken he
Ja, nee zeggen hihi lastig Maar het komt wel, scheelt ook als straks iedereen het weet, dan is er ook wel meer begrip verwacht ik Het heeft even geduurd, maar zie hier de echo (is van de inwendige echo, van de voorkant gemaakt)
Aahh lief hoor!! Pff ik ben misselijk bah! Heb thee op en die stond me tegen en het eten werkte ook niet echt hahaha. Morgen weer een testje!