Hai meiden, Ik lees nog steeds mee, maar soms gaat het zo snel dat ik het niet meer kan volgen op de telefoon vind ik het ook zo lastig om op de juiste persoon te reageren. (Je blíjft scrollen naar boven en onder) dus ik hou het bij wat “likes” en af en toe een berichtje van mijn kant. Zo leuk dat bij de zwangeren de echo’s alweer gepland zijn en bij @AB25 ook al een heel mooi beebje gezien! Waren er ook nog meer echo’s al geweest van anderen? @xDaantje jij krijgt een tweeling toch? Zo leuk! Had je daar ook een mooie echo van, of zag je niet echt meer dan 2 mooie gevulde vruchtzakjes? Hoop voor de wachtenden dat er gauw weer een positieve test voorbij komt! Wat betreft bekendmaken hadden wij het bij collega’s en goede vrienden bij 7 weken gedaan ( gewoon verteld) 1 directe collega, waar ik 8 uur per dag mee samen werk en op elkaars lip zitten, wel echt direct verteld. En ouders/broers met Kerst (toen ongeveer 9/10 wkn dacht ik), met een (kerst)kadootje, en verdere belangrijke familie zoals opa oma bepaalde ooms en tantes daarna met 12 wkn ook gewoon verteld. Met 16 weken, heb ik het op fb gezet, voor de familie die je weinig spreekt en mij niet zo veel doen. (Met een foto van veiligheidsspelden en blauw/roze/witte muisjes). Ik zal zo mijn afspraken ook even noteren in het lijstje, wij gaan dit keer ook weer voor een 3/4D-echo, zin in
Wachtbankje: Kimmetjuh90: 27 jaar - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) - Ronde 5 KID - NOD 5 april Wafelijzer; 33 Jaar - 3e kindje - Ronde 6 (2e na vmk) - Maandje maart rust Luna86; 31 Jaar - 3e kindje - Ronde 6 - NOD 18 april Twinkle81; 36 Jaar - 2e kindje - Ronde 4 - NOD +/- 14 februari Kiekieboe; 26 jaar - 2e kindje - Ronde 0 - begin 2018 Blackbeauty; 28 jaar - 2e kindje - Ronde 4 - NOD 11 April Nijntje90: 27 jaar - 2de kindje- Ronde Zwanger: Vievie; 32 jaar - 2e kindje - (wachten tot eind November) ZWANGER May6513; 35 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 - uitgerekend 29 juli 2018 - Jongetje Besco 27 Jaar - 2e kindje - Ronde 2 - uitgerekend 25 oktober 2018 xDaantje 25 Jaar - 1e en 2e kindje (tweeling) - Ronde 2 - uitgerekend 7 november 2018 AB25; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - uitgerekend 5 november 2018 Boogschutter88: 29 jaar - 2de kindje - Ronde 3 (ronde 1 MK)- Uitgerekend ? KellD: 26 jaar - 2e kindje - Ronde 1 - uitgerekend 29 November ( inleiden rond 15 November) Afspraken: Kimmetjuh90 - 1e follikelmeting +bloedprikken xDaantje - 16 april spreekuur Combinatietest May6513 - 23 april 3/4D-echo Boogschutter88 — 28 april fertiliteitsecho AB25 - 25 april verloskundige May6513 - 2 mei controle kellD - 8 Mei termijn echo AB25 - 9 mei geslachtsbepalingsecho xDaantje - 9 mei controle Boogschutter88 - 9 mei intake gesprek VK xDaantje - 23 mei echo May6513 - 23 mei echo neurologische guo xDaantje - 1 juni echo May6513 - 24 juli vermoedelijke datum geplande keizersnee (kan agenda/roostertechnisch nog niet bevestigd worden)
@May6513 was alles goed gegaan met de afspraak van 5 april? Zijn die extra Nuro echo’s puur voor controle? Hoe voel je je? Buikje lekker aan t groeien?
@AB25 -Agh wat een mooie echo, nog zo klein maar echt al een mensje. Zo lief. @nijntje90 jeetje spannend, als je al kwaaltje hebt zou je nu toch wel positief moeten testen. Spannend ik Uhh bedoel jij moet nog een paar dagen wachten om testen Hihi ik zou dan de predictor early proberen, vind die toch echt hele mooie strepen geven.
Ja alles was goed, hersenen zagen eruit zoals zou moeten op deze termijn. Ja ivm de hersenafwijking van onze dochter, kijken ze extra naar de hersenen van onze kleine man middels een echo. Idd gewoon ter controle. Voel me best wel goed, ik merk wel echt dat het derde trimester nadert. Regelmatig harde buiken, kortademig, rugpijn, bekkenpijn, moe, niet meer goed bukken etc. Maar ik ben wel heel blij dat ik het tweede trimester zo goed als fluitend doorkom! Buik wordt idd ook al flink, wel evengroot ongeveer als bij mn dochter op dezelfde termijn.
Wauw @May6513 mooi buikje hoor!! @boogschutter88 we moeten nog even wachten haha. Lief dat je ook zo nieuwschierig bent haha..ik heb de early vorige week gebruikt nu heb ik alleen nog de early expres. Geen idee wat het is maar dat zat erbij in de verpakking haha.. een early en de expres! Heb die dan nog en 2 kruidvat 2v5...vind het spannend!!
@May6513 Wat een prachtige buik! .. Hopelijk ga je een beetje fluitend door het laatste trimester. Dat je er nog maar goed mag van genieten.
Ja, leuk hè, zo kan je je foto’s een beetje pimpen. Baby Story heet het. Ook leuk voor later als de kleine er is . Voor sommige categorieën moet je betalen, dus die laat ik maar, sommigen krijg je al cadeau en sommige categorieën moet je “kopen” door een reclamefilmpje te kijken, suf, maar ok, dat heb ik er wel voor over
Hier net bruin bloedverlies is ondergoed en met afvegen gaat nu meer naar rood. Met het bruine soort sliertjes, nu alleen rood en waterig rood. Maar even een tampon in gedaan omdat ik niks anders even heb. Het zou toch niet he, ik kan wel janken hoop met elk deel van me lichaam dat het niks is. Maar zo begon me vorige mk ook... wat mankeert er aan me lichaam
Oh nee! Wat schrikken!! Het hoeft niks te betekenen natuurlijk. Is het qua hoeveelheid zo veel dat je een tampon nodig hebt? Zelf heb ik ook bruin in mn onderbroek gehad op 6 weken, en veegde 4 dagen lang rood/roze af. Verder niet zo veel dat mn onderbroek er vuil van werd. En de vierde dag veegde ik ook klontjes. Zelfs krampjes erbij gehad. En de baby zit er nog steeds. Ik hoop dat jouw kleintje ook mag blijven plakken!
Ik hou me zo vast aan dat het niks is.. ik hoop dat het komt door te snel en haastig gefietst, en net iets zwaar getild. Maar toch ik wil het lieft nu nu nu een echo krijgen Pff ik wil niet weer helemaal bij af moeten beginnen
ÓH Nee! @boogschutter88 Wat een vervelende situatie. Hoe is het vandaag? Is het bloeden gestopt/afgenomen? Hopelijk heeft het niks te betekenen. Ik ga voor je duimen.
Test was ook negatief... bloeden is ook gewoon net als een menstruatie. Ik ga er naar vanuit dat het een vroege mk is. Een weekje mogen genieten dat ik zwanger ben.. nu wéér bij af en die rot ovu testen en weer turen rond NOD hoe makkelijk zwanger worden en zijn van mijn zoontje was hoe anders deze nu is.
@nijntje90 ah nee had zo een goede hoop! Hopelijk dient dan snel je ongesteldheid aan dan weet je ook waar je aan toe bent
Aahh meis toch dikke knuffel voor jou!! Ik weet niet wanneer mijn ei was dus kan hier nog alle kanten op! Ben met vlagen misselijk en wat steekjes in mijn buik..volgende week weer testen als er geen menstruatie komt!