Ja eerste ronde gelijk zwanger. Dat werd een miskraam met 7w. Vruchtje was gestopt met 5,5w. Toen een cyclus van 38 dagen. Deze ronde weer zwanger (ronde 3) op dag 31 positief getest volgens mij. Helaas dus een miskraam met 4,5. Vanmiddag vruchtje verloren. En nu gewoon een normale bloeding als ongesteld zijn... ik denk gewoon heel erg pech gehad 2x een miskraam. Nou maar hopen dat de volgende lekker blijft plakken wat die is O zo gewenst en zo veel liefde om te geven.
Hoe was jullie weekend? Net de VK gebeld en alles weet cancelen, even slikken en voel me dan toch weer een beetje stom ofzo. Had ik maar nog even gewacht ofzo. Aan de andere kant wel de optie gekregen om de echo door te laten gaan de 27ste. Kan ik kijken of alles echt weg is, want ben nu al gestopt met bloeden. Vorige keer een week goed gebloed, en nu vrijdag avond tot zondag avond. Toen was ik natuulijk langer zwanger... verloskundige belt straks even terug om het te bespreken. Als het wel zo snel gestopt is, hoe sneller weer me ei sprong.
Fijn dat je toch de 27e langs mag komen! Hier een gigantisch druk weekend gehad, maar wel leuke reacties op de zwangerschap Vanochtend bloed geprikt voor de NIPT... Hoe was jouw weekend verder? Wel een beetje van het weer kunnen genieten?
Ik vind het niet stom..wel fijn dat je de optie krijgt. @AB25 hoe heb de aankondiging nu gedaan? @Kimmetjuh90 hoe ging je afspraak gister? Wij ook een druk weekend maar wel gewoon lekker!
@nijntje90 Tijdens de verjaardag heeft m'n vriend gewoon op een glaasje getikt en hebben we het iedereen verteld hihi En op FB heb ik zoiets gedaan als bijgaand (alleen is mijn buik gelukkig nog kleiner hahaha, dus had het onder m'n navel geschreven ) vriendlief heeft ook echt een bierbuikje hahaha
Haha wat een leuk idee! Daar ook leuke reacties al op gehad? (@AB25 ) Hier toch besloten geen echo te doen de 27ste, verloskundige gaat wel maandag over een week weer bellen om te kijken of ik niet tussentijds ineens weer meer ben gaan bloeden. Ze zei ivm het bloeden en negatieve test dat ik echt kon uit gaan van een miskraam en dat mijn lichaam dat netjes aan t opruimen was. Dus hup op naar de volgende ronde
Ja super veel leuke reacties hihi Ook omdat het weer eens een andere bekendmaking was dan anders hihi Het handschrift was niet fantastisch, maar dat is wel een beetje hoe we zijn hihi (nog best lastig om op huid te schrijven hihihi) Okee, wel goed dat jullie dan nog even contact hebben! Op naar de volgende ronde idd!!
Goed, mn ei was 12 mm, ik moet morgen weer, voor echo en als ie dan 14mm of groter is moet ik ook bloedprikken, dus ik wacht t af wat er morgen gezegt word ik verwacht donderdag de inseminatie.. als mn eigen berekening klopt
@Kimmetjuh90 Ik ga zo hard voor jullie duimen, het is jullie zo gegund! hopelijk mag het deze ronde raak zijn.
@AB25 Wat lief dat je 't vraagt. Eigenlijk weinig last van kwaaltjes, meer zoals . Gevoelige borsten, last van veel aderen ook. Aderen op mijn benen die zeer gaan doen. Steekjes in mijn buik , en opgeblazen gevoel . Veel moeten plassen. Opzich allemaal heel goed te doen!. Hoe is het met jou voorderest, kom je er een beetje goed door?
Gelukkig heb je weinig last van kwaaltjes en is het goed te doen! Niet overgeven? Andere kwaaltjes dan bij je eerste zwangerschap of hetzelfde? Hier is het naast extreme vermoeidheid nog wel te doen hihi En ik ben de grens aan het bereiken dat 's avonds m'n broeken niet meer lekker zitten (maar ik wil het kopen van zwangerschapsbroeken nog even uitstellen), dus als ik thuis ben gelijk jogginsbroek aan hihi Klein kwaaltje ik weet gewoon niet wat ik wil eten hihi, nergens trek in... Vriendlief had zaterdag een broodje kroket voor mij meegenomen, die heeftie zelf op, omdat ik het echt niet weg kreeg... Jij bent nu ook al ineens 7 weken en 3 dagen, toch gaat de tijd stiekem wel snel he hihi