Hier gaat het naar omstandigheden goed, van morgen heb ik nog een zetpil gebruikt, maar wil nu geen pijnstilling meer gebruiken en kijken of de buikpijn terug komt.. zo weet ik wat ik kan verwachten denk ik bij de echo dinsdag. Ben heel erg benieuwd wat de gyn zegt, en wat er te zien zal zijn.. en of ik wel of niet voor IVF mag gaan zal t zeker laten weten
24 uur pijn vrij! Yayyyy!!! Hopelijk morgen goed nieuws want dan kan ik direct als ik bloed met de pil starten yay
Wat fijn zeg! Ik ga duimen op goed nieuws, er mag nu eindelijk wel goed nieuws komen. Dus het kan niet anders dan dat het goed zal gaan! ..
@Kimmetjuh90 fijn zeg! Hopen dat je mag beginnen! Hoelaat moet je er heen? Gister bij mn nieuwe baan begonnen was gesloopt haha. Lag op de bank al te slapen ik laat het morgen zeker weten!
@Kimmetjuh90 succes vandaag!!! Hopelijk groen licht voor IVF! @nijntje90 succes morgen en veel plezier @boogschutter88 had je je ei nou kunnen vinden?? Hier straks weer een echo. Denk termijnecho want zou een half uur duren lekker genieten dus
@Kimmetjuh90 heel veel succes vandaag. Hopelijk eindelijk GroenLicht. @wafelijzer jij ook veel plezier vandaag met spieken, ze zullen al flink gegroeid zijn. @nijntje90 spannend Meis weer even mogen spieken maar okk weer heel fijn. Nog steeds geen kwaaltjes? Ze weten op je nieuwe werk niet dat je zwanger bent of wel? @May6513 schiet bij jou ook al aardig op! Hoe voel je je? Nee geen ei inmiddels cd 27 vorige ronde had ik nu mijn ei. Misschien had ik deze ronde geen knaller of hij moet nog komen. Ik heb geen idee maar wordt er wel verdrietig en moedeloos van die onzekerheid. En kan ook niet zeggen ik stop met ovutesten want dan heb ik helemaal geen idee wat mijn lichaam doet. Nja wie weet verrast mijn lichaam me en heb ik vandaag nog mijn ei. Baal gewoon van die lange cyclussen als het dan niet raak is kan ik weer 40+ dagen wachten op de volgende wie weet volgende ronde weer een normale cyclus. Snap het niet de ronde na mijn 1ste miskraam was gewoon weer normaal en nu 2de ronde na 2de miskraam nog steeds van slag. Sorry meiden voor mijn geklaag volgende keer ben ik wat vrolijker..
Ik had eerste de 15de als positief, maar dacht ik houd me self voor de gek omdat ik dat graag wil. En ik weet dat de action ovu testen bij mij kunnen knallen. Maar toch houd ik een beetje hoop als ik zo terug kijk
@boogschutter88 ik zie helaas nog geen positieve. Weet precies hoe je je voelt, wat een ramp zo’n lange cyclus hè? Is het een idee dat je gaat temperaturen? Zo zie je aan je temp of je een eisprong hebt gehad? Ik begin met ovu testen zodra ik slijm zie, nu kon ik zien aan temp dat hij 1 dag na die positieve test is gesprongen. Zo zie ik ook precies mijn nod. Geeft mij veel rust. En daarnaast slik ik nog steeds Etos zwanger worden pillen. Deze ronde heb ik onwijs veel bewogen en nu dus een veel vroeger ei. Of het ermee te maken heeft weet ik niet maar de combi voelde wel goed. Ik hoop echt dat hij snel komt!
Wat vervelend.... ik zie ook nog geen positieve test bij je.... laten we iig hopen dat het gewoon raak is deze ronde. Dan ben je ook mooi van dat eizoeken af.... Maar helaas is het niet altijd zo’n feest, en moet je het doen met zoals het gaat.... (Maar blijf hopen) Hier gaat het goed. Mn tweede verlofdag al weer! Het gaat echt zoooo snel! Morgen weer controle, ik gok dat hij nog steeds in stuit ligt. Probeer wel een beetje te ontcijferen wel lichaamsdeel ik nou waar voel, maar is nog best lastig! Qua kwaaltjes vooral last van vocht vasthouden en buikpijn/harde buik als ik moet plassen. Geen idee of dat laatste normaal is. Morgen hoor ik ook waarschijnlijk de definitieve datum. Denk dat t 20 juli wordt. We gaan het zien
@boogschutter88 het is geen klagen hoor snap je helemaal! Ik zou ook zeggen de 15e maja ik had 3x een positieve ovulatietest (dachten we, zelfs de vk dacht het) en was ook niks! Wat als je het "loslaat"? Minder testdrang, meer met andere dingen bezig zijn? Dikke knuffel voor jou! Nee op mn werk weten ze nog van niks! Wil het pas vertellen wanneer " iedereen" het mag weten. Als ik morgen een goede echo heb vertellen we het dit weekend aan mn ouders en broer/schoonzus. Ze weten van de mk maar ben toch benieuwd na de reacties. Volgend weekend gaan we met vrienden weg en die moeten we het ook vertellen aangezien ik niks drink dan dus vind het fijn als mn ouders het weten en dat ik tegen hun niet meer geheimzinnig hoef te doen haha
@May6513 vocht vasthouden is volgens mij wel normaal voor jou termijn maar plassen en harde buiken denk ik gelijk aan een blaasontsteking? Maar dat zou je morgen kunnen vragen als je controle hebt? @Luna86 dan moet je vroeg in de ochtend vast tijdstip temperaturen toch? Ik weet niet of mij dat gaat lukken. In het weekend werk ik snachts... En dan ben ik pas in bed rond 07:00.
Ja klopt vaste tijden. Opzich zou je die dagen dan misschien over kunnen slaan. Of dan kunnen tempen als je weer wakker bent na je nachtdienst. Dan krijg je wel een beeld waar je in je cyclus zit.
Even snel een berichtje van mijn kant want moet zo werken... Echo was goed! Lekker aan het bewegen, zag 4 armpjes/beentjes etc. Precies op 10 weken gemeten In het echt veel mooier dan op deze fotos natuurlijk. Mag volgende week nog naar de verloskundige en dan over 4 weken weer Gyn. 14 augustus de 20 weken echo
Dames ik mag beginnen met ivf zodra ik menstrueer! Mijn gyn heeft groen licht gegeven! Kom maar op met die menstruatie