@Kimmetjuh90 JAAAA wat goed!! Wanneer verwacht je je menstruatie? @wafelijzer ahhhh zo schattig, en heerlijk een goede echo!
Ja blaasontsteking zat ik ook aan te denken, verder geen pijn tijdens plassen ofzo. Alleen als het “ik moet plassen” gevoel er is. Zal t zeggen morgen tijdens controle. Vocht is idd een bekende zwangerschapskwaal.
Ik denk de 21ste.. heb niet getempt en als t weer 26 dagen is qua cyclus is t de 21ste we gaan t mee maken..
Jaaaaaa!! YES Blij voor jullie! @nijntje90 wij hebben het al aan veel mensen verteld succes morgen! @boogschutter88 als je dezelfde slaapuren aanhoudt maakt het tijdstip niet zoveel uit (smorgens of savonds etc) als je maar steeds (ongeveer)evenveel uren hebt geslapen.
En dan moet ik het gelijk doen als ik wakker word voordat ik ook maar iets beweeg toch? Ik kan er nu toch niet mee beginnen. Dus heb ik genoeg tijd om mij erin te verdiepen. Bedankt meiden X
Klopt. Meteen als je wakker wordt. In het temp topic staat redelijk wat info. Zou dan idd pas bij begin volgende cyclus starten.
Vanmorgen de 1e echo gehad. Mooi kloppend hartje gezien!! Ging op een mooi tempo voor dit termijn zei ze. 7 weken en 2 dagen! Alles zag er super uit. 12 juli hebben we de 2e echo
Gefeliciteerd @nijntje90 met jullie mooie echo! Lekker na genieten denk ik. Een foto om te delen?? Hihi hoe bedoel je nieuwsgierig.
op dit moment kan het echt van alles zijn. De vk kon duidelijk een lijfje zien ik niethet hoofdje ligt onder zei ze ze was mn baarmoeder kwijt haha..ook zo iets! Lag helemaal ergens verstopt zei ze
@nijntje90 ahh wat mooi zeg! @boogschutter88 ei al gespot? @Kimmetjuh90 wat een goed nieuws voor jullie. Dat het lange wachten maar heel snel beloond mag worden, veel succes alvast voor de eerste poging! Hier: 7dpo vandaag. Voel en merk niks geks. Voel me eigenlijk heel rustig. Merk natuurlijk wel wat klachten maar die heb je altijd na ei. Ik ga proberen maandag te testen. Dan ben ik 11 dpo. Mijn man is dit weekend op een snoepreisje richting Spanje. Dinsdag avond komt hij terug. Gelukkig net ongi voor onze vakantie en volgend ei in de vakantie! (Al hoop ik dat dat niet nodig is natuurlijk )
@Luna86 oeooeen spannend!! Gun je zo eindelijk een positieve test. En Nope nog geen positieve ovulatie test... begin toch wel een beetje te twijfelen an die testen.. ook wat ik lees online. En de verschillen die er zijn: Smily op eek CB test en een knal positieve Kruidvat test en dat die van de action dan amper gekleurd is. Maar omdat ik voorheen wel een positieve action test had weet ik niet of ze uit het niets dan niet kunnen werken. Maar goed ik test gewoon door en blijf het gezellig maken.. @nijntje90 wat een mooie echo!! was jou ovulatie test als je terug kijkt positief? Of had je in die periode geen ovulatie testen gebruikt?
Dag dames, Waarom als je wacht op bloed besluit je cyclus langer te worden? zit nu op dag 28, had telkens een cyclus van 26 dagen.. Gister avond seks gehad nog in de hoop dat dat wat zou losweken, maar helemaal niks noppes nada..... word hier best moedeloos van... zonder bloed kan ik niet beginnen.. Nahja ik wacht t maar weer af...
Oh nee! @Kimmetjuh90 zou de ab je cyclus van slag hebben gemaakt of de ontsteking? Voel je normaal als je ongesteldheid er aan komt? Voor het eerst hoop ik dat je snel ongesteld bent X