Ik wilde bij de eerste ook een vroege echo. Gewoon om te weten of het goed zat. Ik wilde het ook zsm op mn werk vertellen omdat ik met röntgen werk. Nu heb ik ivm endometriose ook direct een vroege echo gehad. En het is gewoon heel fijn om echt te kunnen zien dat je echt zwanger bent, i.p.v. dat welbekende tweede streepje.
@nijntje90 wat goed dat je toch hebt gebeld. Wel jammer dat je tot maandag moet wachten. Wel in de ochtend?
@boogschutter88 nee 15.15 maar we gaan het weekend weg dus kwam wel goed uit. Aan de andere kant zit ik dan precies op 9 weken. De 1e echo was 7+2 de termijnecho zou dan 10+3 zijn! Wel leuk om die groei te zien dan!
Nou dames, het gesprek zit erop.. Jezus wat een boel info! Ik mag 9 juli beginnen met decapeptyl, en 19 juli heb ik mn eerste echo, en ik mag eventueel de punctie ondergaan met een roesje, maar daar gaan we nog even goed over nadenken...
@Kimmetjuh90 even allemaal laten bezinken. Punctie is dan om een eicel eruit te halen? Of al terug plaatsing. Zaten er nadelen aan een roesje?
Zoals boogschutter al zegt even laten bezinken! Wel fijn toch dat je zo snel al weer verder kan @boogschutter88 hoe gaat het met jou? Al test drang?
@nijntje90 ik ben verbazend wekkend nog kalm . Wel kijk ik nog elke dag op de agenda op hoeveel dpo ik zit en even spieken of het klopt. Hopelijk kan ik deze kalmte zo lang mogelijk vasthouden Hihi. Volgens mij zou ik maandag of dinsdga met een P.early kunnen testen. Heb ook helemaal geen testen in huis (voor nu ) @Kimmetjuh90 hmm klopt volgens mij laten ze je ook niet gaan als er niemand bij is..
Nahja mijn man is er wel.bij natuurlijk, maar we hebbe beide geen rijbewijs .. Nahja we zien wel duurt nog even gelukkig haha
Hi meiden, sorry dat ik de laatste tijd wat afwezig ben geweest. Dat weerhoud er niet van dat ik alle meiden van dit topic extreem veel geluk wens. Maar de geboortedag van mijn dochter komt eraan, en dat doet me echter veel stress doen krijgen en pijn. Aankomende Maandag zou ze 1 jaar zijn geworden, maar in ons geval is ze al wel weer 1 jaar ons engeltje. En zo moeten we er maar over denken. We gaan lekker naar de Belgische ardennen , en hopelijk komen we daar ook een beetje tot ''rust'' .. Dus voor nu zeg ik: tot over 2 weken. De 20 weken echo valt op die Maandag erop, dus dat wordt ook weer even spannend. Voor nu ''proberen'' we toch te gaan genieten, nogmaals sorry voor mijn afwezigheid. Tot snel! En voor alle meiden, succes en veel plezier met het aankomende. Dikke kus en knuffel, mij.
@KellD logisch!! Heel veel sterkte en probeer te genieten. Ze heeft jullie een mooi wondertje gegeven! Dikke knuffel voor jou!!xxxx @boogschutter88 haha zo ken ik je helemaal niet maar goed hoor!
Na 21 weken veranderde ons grootste geluk in een ware nachtmerrie. Waar onze zoontjes zo gezond leken en zo actief waren in de buik, is er een aantal dagen geleden toch een erg acuut moment gekomen waarop één kindje teveel bloed via de gedeelde placenta heeft gekregen en de ander te weinig (TTTS). Na een avond met verschrikkelijke rugpijn, zijn we naar het ziekenhuis gegaan voor controle. Daar werd gauw op de echo zichtbaar dat de hartjes van beide kindjes gestopt waren. En dan stort je wereld in elkaar. De rugpijn bleek achteraf ook al beginnende weeën te zijn. Met ontzettend veel pijn in ons hart, maar toch ook trots zijn wij op woensdag 27 juni om 16.40 ouders geworden van ons eerste zoontje, en om 18.58 van onze tweede zoon. Op dit moment weet ik even niet of ik nog actief ga zijn op dit forum, of dat ik dat niet aan kan. Dat zal de komende periode laten zien.. de afgelopen dagen zijn de kindjes bij ons thuis geweest, waar ze samen in één ledikantje gelegen hebben. We hebben nog met ze kunnen knuffelen, ze zijn thuis geweest, we hebben mooie foto's gemaakt... vanochtend is in besloten kring de crematie geweest, dat was echt prachtig en precies wat ze verdiend hebben. Nu pas begint het echte verwerken, en ik heb voor nu geen idee hoe ik dat moet doen. Mocht ik niet meer actief worden op dit forum, dan wens ik jullie allemaal hele mooie zwangerschappen toe met uiteindelijk gezonde kindjes. Geniet ervan, want het is écht een wonder. Wie weet ben ik wel weer snel actief, in dat geval, tot dan..
Ik ben hier even heel stil van... wat moet dit een hel zijn voor jullie. Weet niet wat te zeggen. Er is niets wat jullie nu kan troosten. Begrijpelijk dat dit forum te pijnlijk is op dit moment. Wil jullie wel heel veel kracht en sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.... Dikke knuffel
Oh mijn god.... ik weet niet wat ik zeggen moet! Heel erg veel sterkte, met dit grote verlies! Ikm ben er stil van
@xDaantje Wat een verschikking, om van je twee prachtige zoons ( te vroeg ) te moeten gaan bevallen.. En helaas, alles klopte behalve hun hartjes. Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze ''komende'' tijden. Je hebt de mooiste en prachtige beschermengeltjes die er bestaan. En ''gelukkig'' zijn ze bij elkaar gebleven, voor altijd samen broeders. Maar dan die van boven van hun mooiste wolkje mee kijken naar Papa en Mama. Het is niet te verwoorden en bevatten wat jullie mee moeten maken, maar helaas ook hebben wij dat mee moeten maken. Hopelijk heb je volgens jullie goed en mooi afscheid kunnen nemen, en veel fotos kunnen maken. Want dat zal helaas het laatste zijn wat je kan bekijken. Gelukkig hebben ze nog samen in het ledikantje kunnen slapen.. Zij aan zij , samen gekomen en samen gegaan. Niks is meer vanzelfsprekend, en dat zal het ook nooit meer worden. Jullie hebben wat traumatisch meegemaakt, en dat zouden jullie zover mogelijk een plekje moeten geven. Maar ik zeg het nogmaals, jullie prachtige kindjes zullen op jullie wachten. Ze kijken eerst nog heerlijk mee wat er allemaal beneden gebeurt. En zodra het jullie tijd is , staan ze op jullie te wachten. Een hele dikke knuffel voor nu..
Wat vreselijk @xDaantje ! Ik heb er geen woorden voor, maar wil jullie ontzettend veel sterkte wensen! Heel veel liefs en een virtuele knuffel
@xDaantje woow...ik ben hier stil van en schrik ervan! Hier zijn geen woorden voor. Gecondoleerd en heel veel sterkte de aankomende tijd! dikke kus voor jullie!