@xDaantje ben er helemaal sprakeloos. Wat een nachtmerrie, wat kan het leven soms hard zijn. Ik snap heel goed dat jullie je even afsluiten. Neem alle tijd om dit te verwerken. Hele dikke knuffel. @KellD voor jou ook moeilijke tijden, meet veel wat als kan ik voorstellen. Pak lekker de tijd samen. En als je weer online bent met een goede 20 weken echo.
De op=op winkel kan je weer online predictor’s bestellen. Net 3 besteld oeps! Daar gaat me wilskracht hihi
Ze komen morgen binnen, moet overdag werken. Dus dan woensdag ochtend. Zoontje is dan in de ochtend naar de peuterspeelzaal. En dan ben ik ook 10dpo.
Wij hebben een prachtige echo gehad. De baby zwaaide zelfs even haha. De vk zei dat alles er prachtig uit zag. Aanleg van de hersens kon ze goed zien en ze kon zien waar een oogje zou komen en het neusje. Nu op na 12 juli ben ook 3 dagen vooruit gezet. Ben 9w3d zwanger
Heel erg bedankt allemaal! @KellD , zou ik jouw tattoo nog eens mogen zien van de voetafdruk van je dochtertje? Ik zit er namelijk ook aan te denken om de voetjes te tatoeëren... maar kan jouw foto helaas niet terugvinden.
Yes testen zijn binnen! Mega kramp in mijn liezen Wat door trekt naar mijn linker bovenbeen tot aan mijn knie. Net gegeten en nu weer honger. Ik zal mezelf wel weer gek maken. Hoe rustig ik gisteren was... hoe zenuwachtig ik nu ben Hihi
Poeh dames... T gevoel van t eindstation bereiken bekruipt me steeds meer... t besef komt steeds meer dat als IVF niet lukt, onze droom op een kindje samen nooit vervult gaat worden...
@nijntje90 ik zie dat mijn reactie van je echo helemaal niet is geplaatst?? Super mooie echo en ben zo blij dat je nu een beetje gerust ben gesteld. Heerlijk! @Kimmetjuh90 ahh Meis. Je krijgt meer dan 1 kans toch? Jullie hebben een lange weg afgelegd al. Het enige wat je nu kan is naar het nu kijken en de toekomst te laten voor wat het is. (Makkelijker gezegd dan gedaan.. ) Je kan niet meer doen dan dat jij/jullie nu al doen. Ik hoop echt dat er maar 1 ronde nodig is. Dikke knuffel
Ja we hebben 3 volledige pogingen dat is inclusief cryo terugplaatsingen...maar toch dan die : wat als t toch niet lukt... 7x IUI heeft ook niks gedaan...
@nijntje90 hele mooie echo! @boogschutter88 spannend! Ben benieuwd! @Kimmetjuh90 kan me voorstellen dat je bang bent dat die 3 pogingen ook niet lukken maar probeer positief te blijven. We gaan gewoon met zn allen heel hard duimen dat het meteen de 1e keer al lukt
Voor 10dpo natuurlijk nog licht (wilde de predictors niet verspillen) maar binnen een minuut al een licht streepje te zien. Hopelijk verpest het uploaden de kwaliteit niet. Zw
Yes! Ik had er al een super goed gevoel bij gister! Duimen voor een oploop de komende dagen! Morgen de predictor doen?