Wauw @boogschutter88 ben benieuwd na je oploop!! @Kimmetjuh90 dat is denk ik heel normaal maar je moet positief blijven! Jullie gaam dit gewoon flikken!! Ben ik van overtuigd! @Luna86 hoe is het met jou?
Lief dat je het vraagt. Ik hoop net zoals vorige maand een vroeg ei. En dan geen opstakels op onze weg zodat we ook goed gebruik kunnen maken van mijn ei Verder begin ik me wel steeds vaker af te vragen of dit een teken is, dat we het niet moeten willen. Maar toch kan ik niet opgeven. We zijn nu zo dichtbij en hebben al zo lang geprobeerd. Lastig
@Luna86 als de wens en de wil zo groot is moet je het blijven proberen! Wie weet deze ronde! Vaak zeggen ze dat het loslaten helpt (tja makkelijker gezegd dan gedaan!) Ik duim voor jullie!
@Luna86 ah nee zeker niet. Soms werkt het leven op een mysterieuze wijzen. En weten we niet waarom dingen niet gebeuren of waarom ze dan wel ineens gebeuren op dat moment. Dikke knuffel
Predictor Express Wordt al wat duidelijker. Denk dat ik zaterdag of zondag weer een predictor doe. Ben alleen snot en snot verkouden flink last van mijn hooikoorts. En 0 eetlust dus zal een combi zijn van ziek en zwanger Haha
Jeetje @xDaantje geen idee of je dit nog leest maar ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit vreselijke verdriet. Jullie kleine lieve mannetjes kijken vanaf hun wolkje altijd met jullie mee❤️ Neem de tijd om dit samen te verwerken. @boogschutter88 ik zie dat ik jou kan feliciteren, leuk! Wanneer ben je dan ongeveer uitgerekend? Spannende tijden! @Kimmetjuh90 ook voor jou spannend! Hopen op veel eitjes bij de punctie. Ik duim voor je! Hier nu op vakantie in de Ardennen, heerlijk weertje dus. Lekker genieten van ons kleine dondersteentje. Vandaag 24 weken, voor ons echt een soort mijlpaal!
@Besco 24 weken al jeetje wat gaat dat snel zeg!!! Lekker genieten in de ardennen! Hoelang blijven jullie?
@Besco heerlijk er even tussen uit. En net voor het hoogseizoen zijn de prijzen nog lekker aantrekkelijk. 17 maart volgens eigen berekening. @Kimmetjuh90 hoe gaan de emoties en spanningen. Veel afleiding? @Luna86 op welke CD zit je? Hier een oploop met een dag er tussen Mijn horloge liep met de datum een dag achter. Snapte er niks van. Waarom er ineens 2 dagen tussen zaten . Merk dat ik alle negatieve pieker gedachtes blokkeer en echt geniet. Heb er ook een goed gevoel over. Probeer het ook rustiger aan te doen. 2 dagen vrij genomen. Niet dat dat de boosdoener was van de andere 2 miskramen. Maar even relax modus aan. Ook snot verkouden en last van mijn bronchitis. Dus vandaag lekker de beentjes omhoog en een boekje erbij. jullie wat leuke weekend plannen?
ik word gek van mezelf... De gevoelens en emoties nemen een flinke haal met me heb ik t idee... hoe angstig en paniekerig ik gister was, zo kalm en rustig ben ik nu! Misschien komt t omdat ik vanmorgen mn proefles gehad heb voor t autorijbewijs, en ik ook dat niet meer zag zitten, en ik eigelijk heel trots de auto uitkwam, ik heb meer gedurft dan dat ik dacht.. Kortom.. nu heb ik weer de insteek, ivf, dat doen we wel gewoon even! Nou hopelijk hou ik deze koelte een beetje vast, nu wat in huis rommelen! En genieten van de zon Enne jou testjes zien er prachtig uit! Ik droom nu telkens dat ik na de verse tp positief test... heb dat 1x met iui gehad, en toen was t dus iemand anders die positief testte en ik witter dan wit.. dus ga er niet teveel aan hangen zeg maar
@boogschutter88 wauw heel mooi!!! Ga je maandag meteen bellen? @Kimmetjuh90 het is ook allemaal niet niks he! Spannend allemaal. Je gaat dit gewoon doen en komt helemaal goed! Vanmorgen mn laatste les van de fotocursus gehad, straks 2 verjaardagen en morgen na het dolfinarium! Dan hopen dat het snel donderdag is dan kunnen we het iedereen vertellen!