Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @May6513 echt heel spannend! Je was de eerste die zwanger werd van dit groepje en nu al weer bevallen. Voel je verder goed?

@wafelijzer hoe gaat het met jou dan? Al een toeter?

@Kimmetjuh90 ahhh maar als je slaap hebt moet je die toch mogen pakken??
    Ik hoop echt dat dit maar 1 ronde hoeft :(

@KellD heel veel succes vandaag denk aan jullie en een goede uitslag.

@Besco & @AB25 hoe gaat het met jullie ?

Hier gaat het goed. Testen lopen mooi op, vannacht heel veel buikpijn wat ik met mijn zoontje ook had en ook, wat ik denk, bandenpijn? Heb het voornamelijk in de avond als ik op de bank ga liggen en op bed. En vanochtend misselijk toen ik me uitrekte :roflmao: maarr voor de rest prima geniet van alle kleine tekens dat ik zwanger ben en tel de dagen af tot de echo, wat ik niet moet doen want het duurt dan eeuwig dagen kruipen voorbij. Helpt ook niet dat ik me mega lui voel en dus ook niks onderneem om de tijd sneller te laten gaan Haha

2. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Vandaag de echo gehad! 11 weken zwanger en uitgerekend op 31 januari! Alles was goed. Was een kleine drukte maker haha

Bijgevoegde bestanden:

wafelijzer vindt dit leuk.
  3. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @KellD succes vandaag! Denk aan jullie....xx

4. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @nijntje90 ohhh mooi! Ben je nou vooruit gezet?

5. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat je testen mooi oplopen!
    Voel me hier ook zo lui. Of futloos. Hoe je het wilt noemen. 0.0 energie. En zit al aan een flinke portie ijzertabletten... Super vervelend want de kids hebben vakantie en krijg mezelf er niet toe gezet met ze naar het zwembad te gaan ofzo. De oudste gaat alleen met vriendjes maar voor dochter vind ik het rot.
    Verder groeit het buikje goed ja.
    Dinsdag weer afspraak. Wel bij een andere gyn dus hoop dat hij/zij ook even wil kijken. Hoop dan stiekem geslachten te kunnen zien:oops::p

@nijntje90 mooie echo! Schiet al op zeg!

6. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ja, was al 3 dag vooruit gezet en nu 1 dag ofzo! :)

7. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @wafelijzer ja echt wel! Ik heb ook geen zin in iets haha.. zit sinds de kleine op bed ligt al op de bank! Kan me erook niet toe zetten iets te doen

wafelijzer vindt dit leuk.
  8. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Gelukkig niet de enige dus..
    Ben al blij als ik het huishouden (minimaal) gedaan krijg. Het zal ook met de temperatuur te maken hebben.
    Kijk uit naar 20 graden, dan kan ik wat extra klusjes gaan doen in huis;) hopelijk lukt het dan nog met die buik haha

nijntje90 vindt dit leuk.
  9. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.270
    560
    113
    Hi Meiden, ik heb de ''uitslag'' staan in het topic die ik open heb staan in ; onderzoeken en echos . Het is allemaal nog heel ''raadsel-achtig''

10. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @KellD ik ga even zoeken en lezen :(

11. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Hopelijk kunnen ze dan volgende week wel beter zien waar het zit. En wel goed dat het 2mm is geslonken, wie weet volgende week nog meer. Zal aan jullie denken! X

12. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @KellD wat een gedoe zeg! Is dat andere onderzoek heel anders dan je nu had? Hopelijk verdwijnt het vanzelf en kan je toch nog genieten van je zwangerschap!xx

13. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Hi allemaal!

Wat leuk @boogschutter88 dat je mij getagd hebt :)

Ik ben een tijdje afwezig geweest op ZP en jullie daarom dit topic een beetje uit het oog verloren (kreeg ook geen meldingen)... Het grootste gedeelte heb ik nu bijgelezen en wat is er veel gebeurd!!

@May6513 Nog maar een weekje tot je geplande keizersnee, spannend zeg en wat is het hard gegaan!!

@Besco Hoe gaat het met jou? En hoe gaat het met jouw energielevel (we schelen niet zoveel)? Ik hoorde van iedereen dat het na de 20e week beter zou worden, maar dat is bij mij niet het geval... Wanneer start jouw verlof?

@xDaantje Ik wil je heel veel sterkte wensen bij dit grote verlies en de verwerking hier van, dikke knuffel!

@KellD Wat leuk dat jullie een jongen krijgen en je bent alweer over de helft! En wat ontzettend spannend allemaal, ik hoop zo op goed nieuws voor jullie en dat het verder slinkt.

@wafelijzer Wat ontzettend leuk dat je zwanger bent van een tweeling!! Ben benieuwd wat het wordt!

@nijntje90 Je bent alweer bijna bij de 12 weken grens, wat fijn!! Wil jij weten wat het wordt?

@boogschutter88 Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat leuk!!

@Luna86 Wanneer verwacht je je eisprong? Ik hoop zo dat je snel kan aansluiten bij het rijtje zwangeren!

@Kimmetjuh90 Spannend een IVF traject, ik heb er verder weinig kennis over, maar ik hoop dat het snel raak mag zijn!

Hier gaat alles z'n gangetje, ben onderweg richting de 24 weken. Helaas is mijn energie zo laag dat als ik thuis kom na een dag werken eerst even m'n ogen dicht moet doen, voordat ik nog iets kan ondernemen. Gelukkig doet m'n vriend heel veel hihi
    Ik krijg bijna dagelijks te horen dat m'n buik nog zo klein is, daar heeft m'n buik naar geluisterd en begint nu toch echt wel te groeien hihi

Hoop weer wat meer met jullie mee te kletsen :D

Kimmetjuh90 en wafelijzer vinden dit leuk.
  14. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Wachtbankje:
    Kimmetjuh90:

27 jaar - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) - Ronde 8, 1e IVF -

Luna86;
    31 Jaar - 3e kindje - Ronde 9 - NOD 26 juli

Zwanger:

Vievie;
    32 jaar - 2e kindje - (wachten tot eind November) ZWANGER

May6513;

35 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 - uitgerekend 29 juli 2018 - Jongetje

Besco;
    27 Jaar - 2e kindje - Ronde 2 - uitgerekend 25 oktober 2018

xDaantje;

:cry:

AB25;
    25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - uitgerekend 5 november 2018 - Jongetje

KellD;
    26 jaar - 2e kindje - Ronde 1 - uitgerekend 29 November ( inleiden rond 15 November)

Wafelijzer;
    33 jaar - 3e + 4e kindje - ronde 7 - uitgerekend 15 januari 2019

Nijntje90;

27 jaar - 2de kindje- Ronde

Boogschutter88;
    29 jaar - 2de kindje - Ronde 5 - Uitgerekend maart

Afspraken:
    May6513 - 4 juli controle gyn
    Kimmetjuh90 - 9 juli met decapeptyl beginnen
    Wafelijzer - 17 juli controle gyn
    Kimmetjuh90 - 19 juli eerste echo (misschien starten met gonal f)
    AB25 - 19 juli controle VK
    May6513 - 20 juli datum geplande keizersnee!
    Wafelijzer - 28 juli geslachtsbepaling!
    Boogschutter88 - 30 juli fertiliteits echo
    Wafelijzer - 1 aug verloskundige
    Boogschutter88 - intake gesprek verloskundige
    Wafelijzer - 14 aug 20 weken echo zkh
    AB25 - 25 augustus 3D/4D echo

15. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je wel :)

16. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Wat balen dat je zo weinig energie hebt! Is je ijzer al gecheckt? Ik was ook zo moe, en mn ijzer bleek aan de lage kant. Niet té laag, maar ivm mijn vermoeidheid toch pillen gekregen, en wat een wereld van verschil zeg! Ik had weer energie! Misschien dat ze jou ook kunnen helpen.
    Jaaa nog 1 week :eek: het gaat zo hard! Ik moet wel echt gas terugnemen ivm harde buiken en het indalen doet dit keer ook gruwelijk pijn. Misschien omdat ie in stuit ligt?
    Maar ja, het zijn nog maar 7 dagen, dat trek ik nog wel:thumup:

17. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.924
    9.439
    113
    Gelderland
    @AB25 lief, dank je wel. Ik hoop ook echt zo dat ik snel mag aanschuiven. Voel me wel een beetje sneu ;) vorige ronde had ik morgen mijn eisprong. Nog geen positieve ovu test gehad. Wel veel slijmverlies dus het kan niet lang duren.:)

18. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Toen ik bloed had geprikt (rond 14 weken dacht ik) was ik ook al heel moe, maar mijn ijzerwaardes waren toen heel hoog. Maar ik ga idd denk ik vragen of ik nog een keer er voor mag prikken. Komende donderdag mag ik weer naar de verloskundige dan ga ik het even aankaarten :)
    Het gaat echt heel hard hihi lekker rustig aan doen! Hopelijk trekt de pijn nog weg of wordt het wat minder...

Ohhh die zit er aan te komen!! Ik ga heel hard voor je duimen deze ronde :)

May6513 vindt dit leuk.
  19. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.270
    560
    113
    Dankjewel meiden , voor alle lieve woorden. Ik had gister geen tijd om uitgebreid de uitslag van het onderzoek te verwoorden. Dus daarbij mijn vraag om 't in het ander topic te lezen. Eigenlijk weten we nog niet waar we aan toe zijn. Maar we zijn inmiddels gevestigd in het WKZ onder controle etc. Voel me daar ook heel erg fijn bij, op hoop van zegen mag de Cyste weg gaan uit zichzelf. Het is tot nu toe positief dat het geen orgaan is , waar een cyste zelf in zit.

20. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @AB25 nouja hoe kan je ons zomaar vergeten:roflmao:;)(grapje) 24 weken al weer gaat ook snel he!! Ja wij willen wel weten wat het word zal met de 20 weken echo zijn denk ik!

Ik heb vandaag bloedgeprikt maar ze hebben me gewoon gemarteld:cry: ze kon eerst geen goede ader vinden, daarna had ze een hele dunne zei ze en het bloed druppelde eruit ipv stromen...deed zeer...gelukkig had ik een leuke meid die me prikte en konden we erom lachen dat ze er (bij wijze van) om 2 uur nog zou zitten met allemaal van die sukkeltjes zoals ik:roflmao: gister aan iedereen verteld e ze reageerde allemaal wel heel leuk!

Deel Deze Pagina