Woensdag 9:30 de punctie! Ik ben helemaal vergeten te vragen over t roesje, nahja dan maar zonder Nu mag ik weer stressen over hoe ik de punctie overleef achja komt goed! Ik kan dit!
@Luna86 wahahhaa nu je het zegt! Ik vond het op een raket lijken maar zie nu alleen maar een vuurtoren geweldig! Waar in je cyclus zit je nu? @Kimmetjuh90 jaaa wat goed! En dan halen ze je eitjes eruit en dan bevruchten ze die dan toch en dan weer terug plaatsen? Weet je wanneer ze terug mogen? Spannend spannend spannend. Je kan dit!!
@nijntje90 bij de hysteroscopie gaan ze met een cameraatje kijken naar de baarmoeder, of deze helemaal schoon is etc. Ben je weer helemaal beter? En @Besco ook? @boogschutter88 wat een mooie echo! Het is je zo gegund! Lekker nagenieten! @Kimmetjuh90 jeej, spannend! Ik duim voor je. Vrijdag was wel lekker op het strand, maar we zijn maar een halve dag geweest. Zaten nogal veel kwallen in het water, en ik ga met 35 graden niet alleen maar in de zon zitten... dus in de middag thuis badje opgezet, fles cava erbij (nu kan het nog) en uiteindelijk een heerlijke dag gehad! Nu aan het wachten op mijn menstruatie of eisprong, maar allebei nog steeds niet te bekennen!
@boogschutter88 wat een mooie echo! Fijn nieuws! @Kimmetjuh90 spannend en dan zo snel al een terug plaatsing wauw. En dat die laaaaange wachtweken in hè!? @xDaantje lief dat je het vraagt. Ik ben weer de oude. Dat ergste warme weer is in elk geval voorbij. Dit vind ik heerlijk. Lekker warm en in de schaduw ook nog lekker. Mag jij nu gelijk weer proberen zwanger te worden? Of moet je een aantal maanden wachten vanwege je bevalling? Misschien had je het verteld hoor maar ben het even kwijt
@Kimmetjuh90 woow spannend zeg!! Jij kan dit! Gaat helemaal goed komen!!! @boogschutter88 jaa een vuurtorentje! (Ik denk dat het hoofdje beneden zit) tja het kan van alles zijn he haha zo een echo had ik ook! Fijn zeg een goede echo! @×daantje het gaat weer met me. Was echt maar 1 dag. Zaterdag had mn man had en gister mijn ouders! Denk een virusje in combi met de warmte ofzo! Fijn dat jullie een fijne dag hebben gehad!! Hoop dat je snel weer een mooie zwangerschapstest mag hebben en een nog mooiere zwangerschap!
Ja ik mag in principe meteen zwanger worden, en dat willen we ook. Maar tijdens de hysteroscopie mag ik nog niet zwanger zijn, dus over een week kunnen we beginnen. Hoop zelf dat ik deze week nog ongesteld word, dan kunnen we woensdag na de hysteroscopie meteen beginnen ..
@Kimmetjuh90 succes morgen, had je nog gebeld voor het roesje? @xDaantje ga je ovulatie testen gebruiken of gewoon even alles zijn gang laten gaan. Gun het jullie ook heel erg. Wat zonneschijn na een hele verdrietige moment.
@boogschutter88 Op dit moment gebruik ik ovulatietesten, zodat ik een beetje weet wanneer ik de eisprong heb en dus ongeveer ongesteld zou moeten worden. Vanaf de volgende menstruatie ga ik ze niet meer gebruiken, ik vind het slijm betrouwbaarder op de een of andere manier... En net zoals vorige keer dat we zwanger wilden worden, doen we het gewoon om de dag bijna de hele periode buiten de menstruatie. Dankjewel! @Kimmetjuh90 Succes bij de punctie!
18 eicellen zijn er verkregen! Morgen hoor ik hoeveel er bevrucht zijn, ik moet ook uit voorzorg antibiotica slikken, de punctie viel reuze mee, lang leve t roesje!!!! Wel wat.lsst van mn buik...
@xDaantje Wat fijn dat je weer mag proberen om zwanger te worden, dat is al een geruststelling. Hopelijk snel ongesteld! P.S. Sorry meiden voor mijn afwezigheid , maar heb echter niet veel te vertellen. Lees wel alles mee , heerlijk hoe actief het is. Hier gaat het oké , ik voel de kleine man veel. Wel ben ik achter een blaasontsteking gekomen, dus nu voor een volle week antibiotica. Had zo'n ''onderbuik-gevoel'' niet eens last, maar dacht er wel aan dat ik dat zomaar kon hebben. Heel vreemd, maar al met al wel een blaasontsteking. Nu dus antibiotica, voor de rest gaat alles rustig en gestaagd hier. We zitten eigenlijk met gezonde spanning te wachten op de 24 weken echo. Die ochtend ben ik de gehele tijd in het WKZ Glucose intollerantie test ( dit is normaal protocol daar in 't ziekenhuis dus niet dat ze wat vermoeden ) '' Meten is weten '' wordt daar heel makkelijk gezegd. Gelukkig maar, heel fijn! En dan vanaf die dag weer heerlijk een weekje vrij. Een week speciaal voor de verbouwing van de WC beneden..
@KellD die heb ik bij de 1e ook moeten doen. Vond het echt vies. Heb dat hele drankje uitgespuugd maar schijnbaar hadden ze alles wat ze moesten hebben! @Kimmetjuh90 woow 18!! Mijn god! Spannend!!
Ja echt heel erg smerig, had het bij mijn eerste ook moeten doen. Toen was de reden wel dat ik veel vruchtwater had, maar gelukkig geen diabetes uitgekomen. Ik walgde van 't drankje. En dat in combinatie met dat je nuchter moet zijn. IEWL!