Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @nijntje90 @AB25 Ovulatietesten lijken iets op te lopen, maar wel langzaam. Heb niet het idee dat de piek al is!

@boogschutter88 Nou dat zeiknat wakker worden heb ik de eerste paar nachten na de bevalling gehad! Vond ik al erg typisch, aangezien ik nauwelijks zweet. Gek is dat dan he...

Nou gisteren in het ziekenhuis weer een zware tegenvaller. Bij de hysteroscopie zagen ze dat er nog wat weefsel zat... Dus, over 4 weken weer een ingreep (truclear medtronic, moet je maar googlen...). Steeds hoop ik weer verder te kunnen gaan, voor zover het kan de ellende van de afgelopen tijd af te sluiten... En dan wéér een tegenvaller. Was gisteren echt overstuur. Hoop echt dat het daarna klaar is en we voor een volgend kindje mogen gaan!

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    He wat naar :( knuff

xDaantje vindt dit leuk.
  3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.933
    9.441
    113
    Gelderland
    Ah wat een tegenvaller @xDaantje
    Jeetje ik had zo gehoopt dat jullie weer door mochten gaan en dat je gebruik mocht maken van je volgende eisprong. Elke dag dat je langer moet wachten is te lang.. dikke knuffel.

xDaantje vindt dit leuk.
  4. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @xDaantje nee wat balen zeg!! Snap wel dat je overstuur was. Na alles wat je moest mee maken kan je nu niet verder :( dikke knuffel voor jou!
    @Kimmetjuh90 zou je dat wel doen? Misschien ben je nog te vroeg en is het een domper?

Jaa heel spannend die 20 weken echo! Ja we willen onze zoon beschuit met muisjes in de hand geven en een foto maken en zo bekend maken wat het geslacht word! We gaan geen feestje geven ofzo! Daar houden we alle 2 niet zo van

xDaantje vindt dit leuk.
  5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik wacht nog 3 dagen, hoe.moeilikk ook...

6. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @nijntje90 leuk idee hoor, van het beschuit met muisjes!

Dames, ik heb totaal geen verstand van ovulatie testen. Willen jullie er eens naar kijken? Wat denken jullie, heb ik mijn eisprong al gehad? En Wanneer zou die dan geweest zijn? Die van vandaag 10-8) is trouwens spierwit. Ik mag deze ronde natuurlijk niet zwanger raken, maar het is wel fijn om te weten waar ik ongeveer zit .

Bijgevoegde bestanden:

7. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.270
    560
    113
    @xDaantje Wat ontzettend balen , dat er toch nog een teleurstellende tegenslag op je pad komt. Maar zo te lezen ben je er gelukkig ''oké'' onder en positief ingesteld. Hou dat vooral vast! Veel geduld is een goed iets in deze periode.
    En wat betreft je ovu testen , zou er misschien wel een piek geweest zijn tussen de 6e en 8e van Augustus. Ik vind overigens de testen van de action maar met mate werken, ik kon ook mijn piek niet vinden met die testen. Ik ben toen over gestapt naar Sensitest en daar zag ik mijn piek gewoon oplopen tot een knaller en weer afnemen. Wel balen dat je er niet gebruik van mag maken deze maand , ik wens je het beste en alle geluk! ..

Trouwens, hier ook nog een nieuwtje, wat betreft blaasontsteking .. Bleek helemaal geen blaasontsteking te hebben gehad! Ben aan de antibiotica kuur gezet zonder geldige reden. Dus ben eigenlijk '' not amused '' dat ik antibiotica voor niks heb geslikt. Slechte zaak eigenlijk, gelukkig is het niet schadelijk. Maar horen doet het niet.

8. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier zit nog geen positieve ovulatie test tussen.. Ik de k niet dat je je ei al gehad hebt, of de piek, ik zou door testen :)

9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.933
    9.441
    113
    Gelderland
    Bekijk bijlage 584541 Zoals de rest al zei nog geen positieve ovu test @xDaantje . Ik vind mijn piek met de testen van de action het beste door in een bekertje te plassen, de stick er 10 sec in te doen en daarbij een soort draaiende beweging te maken. Klinkt misschien wat stom maar sinds ik het zo doe vind ik altijd heel duidelijk mijn piek.
    Ik gebruik mijn 2e urine zonder tussendoor te drinken. Alleen een bekertje bij het ontbijt. In de avond test ik rond 17.00 en drink dan vanaf 15 uur niet meer. Hij kan dus echt wel goed knallen maar ook erg verspringen qua kleur.

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  10. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @KellD Dankjewel! Wat raar dat je helemaal geen blaasontsteking hebt? Je zou zeggen dat het toch duidelijk moet zijn, wel of geen blaasontsteking, en dat ze je toch niet zomaar wat laten slikken.. Vreemd hoor!

Pfff baal er dus echt van dat ik nog geen ei gehad heb. Is toch al 6 weken na de bevalling en bijna 4 na de curretage. Als het goed is houdt dat kleine stukje dat er nog zit de cyclus niet tegen (is ook maar even groot als je pinknagel). Maar heb wel echt het gevoel dat het op gang aan het komen is ivm veel steekjes bij de eileider, dus ik hoop dan volgende week mijn eisprong te krijgen... @Luna86 Bij jouw testen zie je inderdaad wel een dikke streep! Dat kan niet missen..

Heb net mijn ashangertje binnen gekregen. Zo mooi! Een heel klein, lief hartje met achterop de namen en geboortedatum van de kindjes. Nu nog vullen!

11. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @xDaantje sluit me aan bij de andere nog geen piek. Helaas als ze oplopen betekent het niet altijd dat hij een dag later gaan knallen. Maar ze kunnen we knallen, twijfel altijd aan de action testen omdat het zo lang duurder maar heb wel altijd mijn piek gevonden. Probeer wat Luna zei 2 uur niet te drinken voordat je gaat testen, langer in de bak urine te laten dan aangegeven staat op de verpakking, de steekjes die voelt is het groeien van het blaasje dus het kan misschien nog een week duren of een paar dagen. Maar de steekjes zijn een goed teken.
    En wat mooi je hanger! Super mooi idee, heeft je man ook een ketting?

@KellD HUH?? Hoe kunnen ze die fout maken het is toch heel simpel urine testen?? Nou zeker slecht! Echt een beginners fout lijkt me.

12. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @xDaantje bij mij duurde het na de miskraam ruim 12 weken! Ik heb ook geen verstand van die ovu-testen dacht al 3x mn piek te hebben gehad en het was niks! Hopelijk vind je je ei snel!

13. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
  14. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik ga de 15de pas testen weer

15. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @boogschutter88 Bedankt! Ovu testjes zijn nu ineens allemaal wit, zo raar. Nog steeds wel steekjes af en toe... Mijn man heeft ook een hangertje inderdaad, een staafje en ik een hartje. Wel heel fijn om die bij me te hebben... Nu nog rustig aan het kijken voor een tattoo van de voetafdrukjes. Maar is de vraag of die dit jaar gezet wordt of pas volgend jaar, ligt er natuurlijk aan hoe snel ik zwanger word...

@nijntje90 Pfoe, dat heeft wel even geduurd dan! Maargoed, is ook niet erg als ik in september pas de eerste eisprong heb, we mogen deze maand toch nog niet zwanger raken...

@Kimmetjuh90 Spannend, nog maar 2 dagen!

16. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja :)

17. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @xDaantje mooi idee zo een hanger. En moet een tattoo goed kijken wat jullie mooi vinden en ideeen op doen.
    Ojee en dan uit het niets zal er een knaller tussen zitten.

xDaantje vindt dit leuk.
  18. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @xDaantje mooi idee die tattoo ook!
    @Kimmetjuh90 spannend! Ik duim voor je!!
    @boogschutter88 is jouw buik al aant groeien? Hier nog steeds mn eigen broeken aan en de 1e broek gevonden die niet meer dicht gaat haha

xDaantje vindt dit leuk.
  19. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
  20. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435