Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @nijntje90 wow je bent echt nog slank! Ben benieuwd hoe dat bij mij zal zijn, als ik er eentje ga dragen... op de foto was ik 16 weken zwanger van mijn jongens. Wel fijn zeker dat je nog alles gewoon aan kan?

Bijgevoegde bestanden:

nijntje90 vindt dit leuk.
  2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik had de 14de al getest, negatief, test de 18de pas weer, hopelijk dan stoppen met de utro

3. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @xDaantje had ik bij de 1e ook. Ze vinden het apart omdat ze zeggen dat bij de 2e alles sneller groeit. Ja het is wel fijn aan de andere kant als je zegt ik ben 16 weken zwanger kijken ze je aan van waar dan? Hahaha maar gelukkig voel ik me prima! Hij had er wel 2 he. Scheelt natuurlijk ook!

@Kimmetjuh90 misschien was je nog te vroeg!

4. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.270
    560
    113
    Lieve meiden,

Vandaag weer een echo gehad, en de Cyste is helemaal verdwenen! Wat een miracle. Dit hadden we zelf nooit durven hopen en of dromen. En ze vonden het in het WKZ ook heel wonderbaarlijk dat hij nu al helemaal verdwenen is. Onze dag kan niet meer stuk. Wel was mijn glucose waarde met 0.4 te hoog, minimaal dus. Moet voor één week mijn waardes opmeten met een thuis meter. Na één uur de hoge waarde te hebben van 0.4 te veel had ik een mooie waarde van 6.4 .. Dus ze vertelde me ook, dat het waarschijnlijk allemaal niet nodig is, maar zoals ze zeggen. Meten is weten.

We zijn helemaal in de wolken, als klap op de vuurpijl. ;; Mijn man die geeft altijd een kus op z'n ''spierbal'' als hij wat goed/knaps heeft gedaan. ( als grap ) . Raad eens hoe onze kleine man zat tijdens de echo? Hij gaf zijn spierbal een kus, als in ; Kijk papa, ik kan het ook. De Cyste overwonnen.

Hopelijk snappen jullie me een beetje, ben laaiend enthousiast natuurlijk. Dus ik kan misschien wat onduidelijk overkomen, haha.

May6513 en nijntje90 vinden dit leuk.
  5. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @nijntje90 Ja dat is zeker waar, ben ook heel benieuwd hoe ik zal gaan groeien met één kindje! Als je je maar goed voelt en het goed gaat met het kindje, daar gaat het om.

@KellD Wat een fantastisch nieuws! Fijn dat jullie je daar geen zorgen meer over hoeven te maken. Snap dat jullie heel blij zijn. Wat grappig ook dat hij hetzelfde deed als je man! Begint hij nu al trekjes te krijgen van papa, haha...

Hier ook nieuws; Ik ben sinds woensdag ongesteld! Heb de verloskundige gebeld omdat ik het vreemd vond, aangezien ik geen eisprong gevonden heb. Ze zei zeker te weten dat het mijn menstruatie was, dat de ovulatietest het dus of niet goed gedaan heeft, of dat mijn lichaam denkt dat er een ovulatie geweest is. Dus mijn cyclus is op gang!

KellD en nijntje90 vinden dit leuk.
  6. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @KellD ik zit gewoon te lachen na mn telefoon! Die kleine draak flikt het gewoon ff! Ben nu al trots op hem als virtuele tante!!
    @xDaantje wat fijn! Dan kan je ook weer verder!
    @boogschutter88 en @Luna86 hoe gaat het met jullie?
    @Kimmetjuh90 ga je morgen testen?

KellD vindt dit leuk.
  7. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ik zie in mn banner dat de oren gevormd zijn daar moet ik bij deze baby iets beter mn best op doen hahaha:roflmao:

8. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.270
    560
    113
    @nijntje90 Ik moest stiekem wel lachen om je post. En hoezo '' beter je best '' doen? Haha. :roflmao:

9. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @KellD wat geweldig nieuws! Zou je de echo willen delen ben wel nieuwsgierig Hihi :D

@nijntje90 dat groeien komt vast wel goed. Voel je al wat schopjes of plopjes?
    Hier kan ik in strakke kleding niet meer verbergen dat ik zwanger ben (of mensen dat ik aangekomen ben Haha) dus hebben we de familie en kids al verteld. Maarja mijn buik moet wel alleen maar darmen zijn. Frummel is nog maar 2cm denk ik?

@xDaantje yeah wat fijn! Mogen jullie deze ronde al proberen of moesten jullie nog even wachten? Wel fijn dat je lichaam weer op gang komt. Hopelijk kan je de ziekenhuis bezoeken ook snel afsluiten. X

10. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @xDaantje onze zoon gebruijt zijn oren niet altijd hahaha gister luisterde die niet ik zeg wil je nou je oren aan zetten? Doet ie zn vingers in zn oren zegt ie aan:eek::roflmao: nou draag mij maar weg. Meneer is 2 he hahaha.
    @boogschutter88 ik voel het soms wel althans dat denk ik! Mn strakke broeken kan ik niet meer aan de lekkere broeken nog wel haha. Er begint nu wel wat te komen!
    @Kimmetjuh90 ging je vandaag testen?

11. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Negatief getest, zo zkh bellen. Deze poging is echt mislukt:)

12. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.933
    9.441
    113
    Gelderland
    @nijntje90 lief dat je er om vraagt. Hier gaat het goed. Ik zit nu in de wachtweken dus ik probeer genoeg afleiding te zoeken de komende dagen. Ik ga deze ronde gewoon even helemaal nergens vanuit en alles wat ik voel komt door de progesteron. :p Vandaag 3dpo. Nog 7 dagen voor ik voor de eerste keer mag testen. Al twijfel ik of ik op mijn verjaardag 8dpo gewoon even ga spieken :eek: met mijn predictor.

Sturen jullie allemaal wat hcg deze kant op? :D

Dat luisteren wordt er niet beter op hoor @nijntje90

Hoe gaat het met de andere zwangeren?

13. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
  14. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het hier dames?
    Hier wat stiller ivm vakantie.

@Kimmetjuh90 wat zei het ziekenhuis wanneer begint het terug plaatsen?

@Luna86 ik stuur je heel vee positieve hcg. Op hoeveel dpo zit je inmiddels?

15. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.933
    9.441
    113
    Gelderland
  16. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.270
    560
    113
    @Luna86 Ik stuur even wat HCG op! Wat spannend Zaterdag testen! , ik kom zeker even spieken op het forum Zaterdag. Ik ga voor je duimen meid, het is je zo gegund.

17. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.933
    9.441
    113
    Gelderland
    Vanochtend getest, puur om even te bevestigen wat ik al wist en zag aan mijn temp.
    Mijn ongi pijn speelt al weer op. En ja er is nog een kleine kans maar eigenlijk weet ik al dat het niet gelukt is.

Dus zojuist de huisarts gebeld en een afspraak gemaakt. We zijn nu ongeveer een jaartje bezig.
    Maandag mag ik al komen. En weet je, er valt echt een last van mijn schouders af.
    Zo lief dat jullie allemaal zo mee duimen!!

18. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Pas in oktober weer ergens, nu een verplichte rustmaand, maar ik ga afstand nemen van t hele forum (orders van ventlief) die vind dat ij er teveel mee bezig ben door hier rond te hangen :) mocht de cryo poging gelukt of mislukt zijn laat ik t weten.

19. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.270
    560
    113

Wat balen meid! , wat fijn dat je al wel Maandag terecht kunt. Hopelijk mag dat in de aankomende periode baten. Het is je zo gegund! Laat je het ons wel weten hoe de afspraak is verlopen?

@Kimmetjuh90 Ik kan het heel goed voorstellen, wat meer afstand nemen is soms erg goed. Hopelijk zien we je nog wel eens voorbijkomen, dit vooral gepaard met goed nieuws. Voor nu wens ik je het aller beste toe!

20. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Kimmetjuh90 ow dat snap ik ook wel! Hopelijk is de volgende ronde raak voor jullie!
    @Luna86 fijn dat je al zo snel kan komen en je zult zien dat het deze ronde raak is! Laat je alles los :) hoop het voor jullie.
    @KellD ik zit na jou banner te kijken 26 weken al! Gaat snel zeg!!

Deel Deze Pagina