@boogschutter88 Bedankt voor het vragen, tot nu toe loopt de zwangerschap voorspoedig. Meneer is lekker druk in mijn buik, dus krijg wel ieder moment van de dag bevestiging, en dat heb ik ook echter wel nodig. Nog 3 weken werken en dan eindelijk verlof, als het goed is word aankomende Dinsdag de datum besproken voor het inleiden, ben heel benieuwd! Hoe is het met jou verders?
@KellD oh toch wel inleiden? Oh lekker dat hij druk aan het gymnastieken is, wel een beetje lief voor je blaas en ribben? Ja hier gaat het allemaal zijn gangetje buikje begint te groeien. Placenta ligt aan de voorkant dus voel de kleine nog niet helaas maar dat komt nog wel.
@xDaantje Hoe gaat het? Bijna nod zag ik. Hou je het een beetje vol op het wachtbankje? @Besco nog even he! Spannend alweer over de 37 weken grens. Mijn jongste kwam ineens met 37 weken. Ik wilde nog zoveel doen Hopelijk blijft je kleintje nog even lekker zitten @KellD Hoe voel je je? Morgen gaan jullie de datum bespreken las ik? Spannend! @boogschutter88 Joepie, er komt dus gewoon al een mooi buikje. Nog even geduld voor het voelen van de baby. Dat komt vast gauw, geniet! hier, gaat het met ups en downs. Ik kan uit het 'niets' ineens ontzettend verdrietig zijn. Het is ook steeds moeilijker weer door te gaan. Het is ook gewoon allemaal helemaal niet leuk meer als het zo lang duurt. Maar we geven niet op, het komt vast goed!
@nijntje90 En, al flink met de babykamer bezig? @Besco Wat fijn dat het zo goed met je gaat, en wat spannend inderdaad... Het is bijna zover!' @KellD Ook voor jou komt het nu heel dichtbij! Kan me voorstellen dat het voor jou ook weer extra spannend is. Hoe kijk je er zelf tegenaan nu? @boogschutter88 Wat leuk dat je al een buikje hebt! Jij ook al met de babykamer begonnen, of kleertjes gekocht? @Luna86 Ah jeetje, ik kan het me helemaal voorstellen... Duurt ook zo lang! En zodra je voor een kindje gaat, hoop je toch wel dat het een beetje snel zal lukken... Ik hoop dat je kindjes je een beetje op kunnen vrolijken! Hier gaat het heel wisselend. Rond deze tijd zouden onze zoontjes geboren moeten worden, uiterlijk volgende week woensdag zouden ze gehaald worden. Die dag hebben we ook vrij genomen van het werk, om samen te kunnen zijn. Het ene moment gaat het best goed, het andere moment voel ik me zo ontzettend leeg en verdrietig... Vandaag heb ik een positieve ovulatietest gehad, dus we zijn nu wel flink bezig.. Hopelijk over 2 weken een positieve test in handen! En ik hoop stiekem weer op een innestelingsbloeding, zodat we dan al eerder een beetje blij kunnen zijn. Het zal de pijn niet wegnemen, maar hopelijk wel verzachten! Dan weer wat moois om naar uit te kijken... Ben wel blij dat ik ovulatietesten gebruikt heb, ben er achtergekomen dat ik vrij laat mijn ei heb (vanaf dag 20) en mijn luteale fase is 10 - 12. Dat verklaart ook waarom ik de vorige keer laat positief testte en ik een week achteruit gezet ben.
Ja ik zit echt een beetje af te wachten... ben zo benieuwd wanneer hij/zij komt! Tot nu toe weinig tekenen. Wel heel erge druk vanonderen die echt mega pijnlijk is, liggen is daardoor ook niet meer lekker dus het is echt per dag kijken hoe het gaat... hoop dus stiekem een beetje dat het wat eerder komt dan 40 weken. Houd jullie op de hoogte!
Ach dat begrijp ik zo goed! Erg confronterende tijd voor jullie. Ik hoop zo erg dat jullie snel een broertje of zusje voor jullie jongens verwachten. Inderdaad zal het natuurlijk nooit jullie pijn wegnemen maar iets verzachten zou al zo mooi zijn. Sterkte komende weken ❤️
Wachtbankje: Kimmetjuh90: 28 jaar - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) - Ronde 9, 1e cryo - NOD 10 oktober? Luna86; 31 Jaar - 3e kindje - Ronde 12- NOD oktober xDaantje; 25 jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD +/- 22 oktober Zwanger: Besco; 27 Jaar - 2e kindje - Ronde 2 - uitgerekend 25 oktober 2018 AB25; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - uitgerekend 5 november 2018 - Jongetje KellD; 26 jaar - 2e kindje - Ronde 1 - uitgerekend 29 November ( inleiden rond 15 November) Wafelijzer; 33 jaar - 3e + 4e kindje - ronde 7 - uitgerekend 15 januari 2019 Nijntje90; 27 jaar - 2de kindje- Ronde Boogschutter88; 29 jaar - 2de kindje - Ronde 5 - Uitgerekend maart Bevallen xDaantje; 27 juni 2018 (21w) - 1e en 2e kindje - 2 vlinderzoontjes D.* en R.* May6513; 35 jaar - 20 juli 2018 (38+5) - 2e kindje - zoon N. Afspraken: Kimmetjuh90: 28 september terugplaatsing
Wachtbankje: Kimmetjuh90: 28 jaar - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) - Ronde 10, 2e cryo tp - NOD 3 november? Luna86; 31 Jaar - 3e kindje - Ronde 12- NOD oktober xDaantje; 25 jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD +/- 22 oktober Zwanger: Besco; 27 Jaar - 2e kindje - Ronde 2 - uitgerekend 25 oktober 2018 AB25; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - uitgerekend 5 november 2018 - Jongetje KellD; 26 jaar - 2e kindje - Ronde 1 - uitgerekend 29 November ( inleiden rond 15 November) Wafelijzer; 33 jaar - 3e + 4e kindje - ronde 7 - uitgerekend 15 januari 2019 Nijntje90; 27 jaar - 2de kindje- Ronde Boogschutter88; 29 jaar - 2de kindje - Ronde 5 - Uitgerekend maart Bevallen xDaantje; 27 juni 2018 (21w) - 1e en 2e kindje - 2 vlinderzoontjes D.* en R.* May6513; 35 jaar - 20 juli 2018 (38+5) - 2e kindje - zoon N. Afspraken:
@Kimmetjuh90 toevallig is dit weekend de babykamer gedaan. Nu wachten tot 13 november dan komt de kamer van zoon lief, kan die opgezet worden en de babykamer ingericht. We hebben een wandbord besteld die komt eind oktober dus we zijn al een heel eind! Wat balen dat deze ronde mislukt is voor jou @boogschutter88 hoe reageerde jullie omgeving? Fijn dat de zwangerschappen verder goed gaan!
Wachtbankje: Kimmetjuh90: 28 jaar - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) - Ronde 10, 2e cryo tp - NOD 3 november? xDaantje; 25 jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD +/- 22 oktober Zwanger: Besco; 27 Jaar - 2e kindje - Ronde 2 - uitgerekend 25 oktober 2018 AB25; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - uitgerekend 5 november 2018 - Jongetje KellD; 26 jaar - 2e kindje - Ronde 1 - uitgerekend 29 November ( inleiden rond 15 November) Wafelijzer; 33 jaar - 3e + 4e kindje - ronde 7 - uitgerekend 15 januari 2019 Nijntje90; 27 jaar - 2de kindje- Ronde Boogschutter88; 29 jaar - 2de kindje - Ronde 5 - Uitgerekend maart Bevallen xDaantje; 27 juni 2018 (21w) - 1e en 2e kindje - 2 vlinderzoontjes D.* en R.* May6513; 35 jaar - 20 juli 2018 (38+5) - 2e kindje - zoon N. Afspraken:
Ik heb mijzelf van de lijst gehaald omdat ik vandaag slecht nieuws gekregen heb. Er zit een afwijking aan mijn baarmoederwand en hierdoor zijn de kansen op een natuurlijke en goede zwangerschap heel klein. De gyn zag het niet zo negatief maar na wat Google werk heb ik nog geen succesvol verhaal gelezen. Voor wie wilt googlen, het heet een niche. Binnenkort krijg ik een verwijzing voor naar een fertiliteitsarts. Dan zal er meer verteld en uitgezocht gaan worden verwacht ik.
Wachtbankje: Kimmetjuh90: 28 jaar - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) - Ronde 11, 2e cryo tp - NOD 3 november? xDaantje; 25 jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD +/- 22 oktober Zwanger: Besco; 27 Jaar - 2e kindje - Ronde 2 - uitgerekend 25 oktober 2018 AB25; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - uitgerekend 5 november 2018 - Jongetje KellD; 26 jaar - 2e kindje - Ronde 1 - uitgerekend 29 November ( inleiden rond 15 November) Wafelijzer; 33 jaar - 3e + 4e kindje - ronde 7 - uitgerekend 15 januari 2019 Nijntje90; 27 jaar - 2de kindje- Ronde Boogschutter88; 29 jaar - 2de kindje - Ronde 5 - Uitgerekend maart Bevallen xDaantje; 27 juni 2018 (21w) - 1e en 2e kindje - 2 vlinderzoontjes D.* en R.* May6513; 35 jaar - 20 juli 2018 (38+5) - 2e kindje - zoon N. Afspraken: 16 oktober: Kimmetjuh90 - 1e follikelmeting
@Luna86 Wat een ontzettend vervelend rotnieuws. Hoe kan het komen dat je dat nu pas hebt, is daar al meer bekend over? En hoe gaat het nu met jou? Ik hoop dat het uiteindelijk een beetje meevalt, en dat je uiteindelijk, misschien onverwachts, alsnog zwanger raakt. Veel succes bij de fertiliteitsarts, en sterkte.. Vandaag is de dag dat om 19.00 in heel Nederlands en daarbuiten kaarsjes aangestoken worden om de kindjes te herdenken die tijdens, net na de geboorte of tijdens de zwangerschap overleden zijn. Vandaag zal ik dan ook extra bezig zijn met onze zoontjes, en uiteraard 2 kaarsjes aansteken. Aanstaande woensdag ook nog eens de datum dat onze jongens gehaald zouden worden, mochten ze nog niet eerder geboren zijn. Beetje een lastige week nu dus, maar ik ben blij als deze tijd voorbij is. Hoe gaat het verder met jullie?
@Luna86 Pff jeetje Meis ook even schrikken! Hopelijk kan de fertiliteits arts positief nieuws geven @xDaantje sterkte deze week. De pijn en de verdriet zal er altijd zijn, het zal alleen langzaam een plekje vinden. Hopelijk wordt je beloond met een prachtige positieve test! Durf je al te testen? Hier gaat het zijn gangetje, iets emotioneler dan ik van mezelf gewend ben. Niet zo zeer huilen maar me ook om alles druk maken. Ook griep/verkoudheid te pakken.