Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. May6513

    May6513 Actief lid

    15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    @boogschutter88 , jeetje idd bijna 20 weken!
    Ik vond zelf de eerste 12 weken heel langzaam en dan tot 30 ongeveer heel snel. daarna was ik de weken echt aan het wegkijken, zo langzaam!

    Hier gaat alles normaal heel goed, maar nu is de kleine man echt strontverkouden. En zijn papa, zus en ik geveld door de buikgriep...., :(
    Gelukkig slaapt de kleine redelijk door snachts. Zo nu en dan eruit voor een speen. Laatste fles rond 23:00-0:00 en volgende weer rond 6:00-7:00. (De wekker staat dan ook en begint de dag) Vanochtend zelfs 8:00 (omdat we allemaal in de lappenmand liggen hem natuurlijk ook laten liggen haha)
     
  2. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Sorry meiden, dat ik een tijdje '' off '' ben geweest.. Tussendoor heel erg druk gehad, gunde me zelf bijna geen tijd om ''rustig'' aan te mogen doen. Iets met nesteldrang ook geloof ik, ondertussen ook verrast met een gigantische babyshower, wat zijn we ontzettend verwend! De inleidingsdatum is ook al bekend , best ''raar'' om nu al te weten wanneer ongeveer onze kleine man in onze armen ligt. Nog maar 3 weken! Ik heb even wat terug moeten lezen..

    @Luna86 Wat ontzettend balen dat dit jou moet overkomen! , ik snap alleen niet waarom dit niet eerder geconstateerd zou moeten zijn?! Het lijkt me wel iets wat ze niet snel over het hoofd zouden kunnen zien? Of zit ik er erg naast? Ik wil je in ieder geval heel veel geluk wensen, in deze komende periode/tijd. En hopelijk mag er snel een positieve test in handen zijn.

    @Kimmetjuh90 Ik vind je nog steeds dapper, ondanks dat er hier veel vrouwen mogen zwanger worden , jij nog steeds je hoofd boven water houdt! Voor jou komt het ook!

    @xDaantje Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat ontzettend bijzonder dat ook jij met de eerste ronde gelijk zwanger mag zijn! Die boefjes boven, willen graag snel een zusje/broertje zien. Het heeft gewoon zo moeten zijn!.. Onze prachtige dochter heeft ons ook al een broertje gestuurd na één ronde! Trots op onze dochter, maar ook zeer trots op het nieuwe leven wat er is/komt.

    Inmiddels is mijn verlof ook begonnen, heerlijk! Nu wel ''vroeg'' maar omdat ik word ingeleid vind ik het wel lekker zo. Ik probeer regelmatig even te lezen en te schrijven! ..
     
    AB25 en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Lief, dank je wel ♡
     
  4. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.290
    7.851
    113
    Gelderland
    @KellD Waarschijnlijk is het ontstaan na de 2e ks. Het vage vind ik dat het bruin verlies naarmate de maanden voorbij gaan steeds meer is geworden. Ook de pijnen. Misschien is de holte niet het probleem maar de vleesboom. Kortom, het moet verder uitgezocht worden. Dat gaan we doen. Ik wacht nu op een datum/afspraak. Tot die tijd hopen we maar dat er een wonder mag gebeuren.

    @Kimmetjuh90 veel succes vandaag!
     
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je wel meis :)
     
  6. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Hoi dames,

    Helaas heb ik (zeer waarschijnlijk) een miskraam gehad. Ik vond het al meteen vreemd dat de testen niet echt opliepen, en woensdag heb ik een bloedig gehad. Het duurde maar een paar uur en het was niet veel (alleen met afvegen), maar wel helderrood. De verloskundige vond het meer als een gesprongen adertje oid klinken, omdat het zo weinig was en ik ook geen krampen had. Toch zat het me niet lekker en ben ik door blijven testen, en vanaf vrijdag liepen de testen af. Vandaag zo goed als negatief. Ik ga er toch vanuit dus dat het een miskraam is. Ik hoop dat alles er wel uit is of nog snel eruit komt. Maandag a.s. heb ik de echo nog, dus dan zullen we zien of het schoon is. Dan woensdag daarna alsnog de laatste controle van de vorige zwangerschap, de hysteroscopie.

    Momenteel gaat het niet zo goed met me. Niet zozeer om het vruchtje wat er niet meer is. De pijn van de miskraam is namelijk niet te vergelijken met het verdriet van mij overleden zoontjes. Maar nu mis ik ze nog erger, en lijkt het wel of alles bij ons tegen zit. Vrijwel al mijn vriendinnen hebben nu een baby of zijn zwanger. Pas weer te horen gekregen dat er 2 zwanger zijn. Ontzettend pijnlijk, het lukt me niet eens echt meer blij te zijn voor anderen... In vier maanden tijd bevallen van twee overleden zoontjes en dan ook nog eens een miskraam. Wanneer staat het geluk eens aan onze kant...

    Ik ga even afstand nemen van dit forum. Af en toe zal ik de lijst bijwerken wanneer mijn volgende NOD is, en natuurlijk horen jullie het weer als ik zwanger ben. Heel veel succes met jullie bevallingen, en natuurlijk het zwanger worden van de andere dames. Tot snel, hoop ik...!
     
  7. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.290
    7.851
    113
    Gelderland
    @xDaantje ahh lieve Daantje, wat ontzettend verdrietig dat jullie dit mee moeten maken. Je verdriet is heel logisch en de afstand die je wilt nemen ook.
    Neem alle tijd om dit te gaan verwerken en ik hoop dat we je gauw weer zien.
    Hele dikke knuffel.
     
  8. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Heel veel sterkte.. dikke knuff
     
  9. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    @xDaantje Wat is 't leven dan ontzettend oneerlijk. Waarom wij?! .. Ik wil je veel sterkte en beterschap wensen in de aankomende periode. Ik weet zelf hoe rot het is, en als je misschien wilt praten of etc dan zal ik er voor je zijn. En we snappen heel goed dat je wat afstand doet van het forum, ik hoor een sterke vrouw in je. Ik wil jou en je man veel sterkte wensen, en die mooie mannetjes zouden altijd met jullie mee kijken, elke stap die je maakt. Je bent ze niet kwijt, ze worden steeds krachtiger met hun bereik. Tot de tijd je ze weer terug zou zien. Dikke knuffel!
     
  10. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oh ik heb t hier niet vermeld geloof ik, ik heb vanmorgen positief getest op 10 dpo :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. AB25

    AB25 Bekend lid

    17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Lieve @xDaantje wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte.
    Begrijpelijk dat je afstand neemt, hopelijk zien we je snel terug met positief nieuws!

    @Kimmetjuh90 Gefeliciteerd! Hopelijk een mooie plakker!
     
  12. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    @Kimmetjuh90 van harte gefeliciteerd! Ik ga duimen voor een plakker! Geniet ervan..
     
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Bedankt dames :)
     
  14. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 waauuuwie!! Gefeliciteerd Meis hoe voel je je? Eindelijk anders na al die andere rondes en wat een knaller voor 10dpo!! Ik zal duimen voor een heerlijke zwangerschap. Wanneer is je eerste echo??

    @xDaantje agh Meis je hebt ook iets heel heel heel verschrikkelijks mee gemaakt en dag kost gewoon tijd om weer vrolijk te voelen. Misschien helpt het om met een rouwtherpeut te praten? Dikke knuffel

    @Luna86 heel benieuwd wat de afspraak brengt. Laat je het ons weten?
    Haha ja klopt alleen vind ik het nu okk heel snel gaan. Beetje te snel!

    @KellD lijkt me inderdaad heel gek exact te weten wanneer je gaat bevallen. Wordt dan een ks toch?

    @AB25 Hihi lekker van de kleine dingen genieten!

    @May6513 oef ja het heerst heel erg op dit moment. Lag hier ook echt plat van een stomme verkoudheid.

    Hier een goede 20 weken echo gehad :D + een voetje :D
    93C01726-5520-4E1B-8642-285241D9EA00.jpeg
     
    AB25, Luna86, May6513 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je, voel me vandaag wel goed, ben 2 dagen moe en misselijk geweest, nu alleen last van honger hebben:roflmao:
    En nog steeds dat ik t niet geloof:roflmao: mooie echo :)
     
  16. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 aww ja dat onwerkelijke blijft nog even :) nu ik hem eindelijk voel begint het eindelijk echt werkelijk te worden. Je man helemaal in de wolken? En je dochter doe zal zo blij zijn :D lekker toegeven aan je honger en slaap. Je bent een kindje aan het maken
     
  17. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    #3577 Kimmetjuh90, 2 nov 2018
    Laatst bewerkt: 2 nov 2018
    Mijn man gelooft t meer dan ik zelf, ik ben vooral bang dat t niet goed zit.. en ook krijg pas ergens in week 8 een echo, waar ik op 10dpo kwaaltjes had, heb ik nu op honger na nergens last van, morgen 14dpo test ik weer, ben benieuwd. Mijn dochter weet t niet, die krijgt t na 12 weken te horen ivm met iets in t verleden.. wil daar niet teveel over zeggen, is te heftig als ik t haar nu zou vertellen en t gaat alsnog mis.. dat wil ik haar absoluut niet aandoen.
     
  18. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    @boogschutter88 Wat een prachtige echo! Geen keizersnede , ik wil vooralsnog ''natuurlijk'' gaan bevallen, wel echter met weeen opwekkers. Maar zou wel vaginaal willen bevallen. Een keizersnede kan altijd nog , moest er medische noodzaak zijn dan mogen ze een keizersnede uitvoeren. Voor die tijd wil ik het eerst zelf proberen , mocht het lukken heel graag! Ik heb tot nu toe 1 bevalling achter de rug , die ontzettend tegen viel en een traumatiserend einde heeft gehad. En ik wil voor me zelf een mooiere ervaring wat betreft bevallen. Ik daag me zelf met veel dingen uit , nazorg wordt ook gewoon gedaan door de verloskunde van onze dochter. Om ook haar gezicht in een positieve tijd te kunnen betrekken.

    Nog héél even geduld, en dan licht onze kleine man in onze armen. En heeft het mooiste beschermengeltje wat hij maar wensen kan.
     
  19. AB25

    AB25 Bekend lid

    17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
  20. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @AB25 wahhh je bent over je houdbaarheidsdatum :)p)
    Voel je al wat rommelen? Suuuuuper spannend!

    @Kimmetjuh90 hoe is het daar? Nieuws beetje gezonken? Al mensen vertelt?
     

Deel Deze Pagina