Zwanger: Besco; 27 Jaar - 2e kindje - Ronde 2 - uitgerekend 25 oktober 2018 AB25; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - uitgerekend 5 november 2018 - Jongetje KellD; 26 jaar - 2e kindje - Ronde 1 - uitgerekend 29 November ( inleiden rond 15 November) Wafelijzer; 33 jaar - 3e + 4e kindje - ronde 7 - uitgerekend 15 januari 2019 Nijntje90; 27 jaar - 2de kindje- Ronde Boogschutter88; 29 jaar - 2de kindje - Ronde 5 - Uitgerekend maart Kimmetjuh90 28 jaar - 2e kindje 1e met huidige man- ronde 11 - uitgerekend juli 2019 xDaantje; 26 jaar - 3e kindje - Ronde 1 na vmk - Uitgerekend 4 september 2019 Bevallen: xDaantje; 27 juni 2018 (21w) - 1e en 2e kindje - 2 vlinderzoontjes D.* en R.* May6513; 35 jaar - 20 juli 2018 (38+5) - 2e kindje - zoon N. Afspraken: Kimmetjuh90 2 januari termijn echo. xDaantje - 14 januari - Echo bij gyn xDaantje - 26 januari - Echo bij vk
@xDaantje woow super!! Hopelijk gaat alles goed! Hier de laatse 1.5 werkdag en dan heerlijk verlof! Hoe is het met de rest van de dames?
Dan heb je het lang vol gehouden met werken, goed hè! Echt alweer aftellen voor jou, alles klaar voor de baby?
@xDaantje oh wat een mooie testen! Kan me voorstellen dat je dag naar dag leeft. Nog even en dan heb je je mooie echo! @nijntje90 wow dat heb je inderdaad goed gedaan! Wat zal je nu genieten van je verlof. Inderdaad alles klaar voor de komst van de baby? Zo gek in het begin leek jij zo lang al zwanger maar uiteindelijk maar 6 weken verschil Haha @Kimmetjuh90 hoe was je echo? Mooie foto om te delen ? Yeah 12 weken nu! Weet je dochter het trouwens al? Hier vandaag 30 weken tijd vliegt!
Dochter weet t al sinds week 10, had toen een goede echo gehad, nee heb geen mooie foto om te delen, t is net een platgeslagen vlieg... maar alles was goed met de kleine, we gaan nu verder bij de gewone gyneacoloog fertiliteit is nu definitief afgesloten
@Luna86 hoe ging je afspraak vandaag? @xDaantje hoe gaat het met je? Nog 4 dagen en dan mag je eindelijk spieken.
Alle uitslagen zijn goed. Dat is opzich prettig Voor de zekerheid een uitstrijkje gemaakt en de baarmoedermond bekeken. De uitslag krijg ik over 3 weken. Mijn man gaat zijn zaad inleveren en als die uitslag goed is dan is het laatste wat we kunnen proberen een hsg. Dan zijn onze opties wel op.. ze noemt het pech dat het ons nog niet gelukt is en ze gaat er eigenlijk vanuit dat het nog wel gaat lukken op de gewone manier
Omdat ik weer licht bloedverlies had heb ik een echo gehad vandaag. Het was even spannend want ze kon de baarmoeder niet meteen vinden, maar uiteindelijk zag ze 1 mooi vruchtje van 6 mm met een kloppend hartje! Zag er allemaal hartstikke goed uit. Waarschijnlijk ben ik 1 of 2 dagen verder dan ik dacht, maar dat gaan we over een paar weken wel zien. Super blij! Verder voel ik me helaas niet zo goed. Enorm last van misselijkheid en geen eetlust, de hele dag door. Voel me gewoon ziek. Had ik totaal geen last van bij mijn zoontjes! Hopelijk wordt dat snel beter. @nijntje90 @boogschutter88 jee, wat gaat het snel! Wat zijn jullie al ver zeg. @Luna86 fijn dat jullie toch nog de hoop hebben en de uitslagen goed zijn, en waarschijnlijk is het dan inderdaad gewoon pech. Maar wel dikke pech, en ik kan me voorstellen dat dat echt balen is. Maar iedere maand is een nieuwe kans!
@xDaantje yeah gefeliciteerd met een mooie echo! Had ze een verklaring voor de bloedverlies? He Gadver lijkt me zo naar de hele dag misselijk. Heb je al gember geprobeerd? Of droge crackers. Vind vooral nu iets want je lekker vindt en in je maag blijft. Het gezonde komt later wel. Kleine beetje helpt ook, sterkte (denk dat de kleine je gewoon wilt gerustellen, kijk mama ik ben er nog ) Ja gaat super hard, de weken vliegen voorbij @Luna86 oh wat fijn dat de uitslagen goed zijn, hopelijk de andere uitslagen ook. Natuurlijk niet fijn om te horen dikke pech maar geeft je wel goede hoop om te blijven proberen. Wat is HSG?
@xDaantje fijn dat de echo goed was! Wanneer heb je nu de volgende afspraak? @Luna86 gelukkiv waren de uitslagen goed! Hopelijk gebeurt heg op de gewone manier
@boogschutter88 Ik zag een mooie buikfoto! Mooi hè! Een hsg is een contrast foto van de eileiders. Ze spuiten er dan een vloeistof doorheen om te kijken hoe de doorgankelijkheid is. Dit duurt niet heel lang maar kan een vervelend onderzoek zijn. Ik twijfel om het te laten doen. Grote kans dat dit gewoon goed is. We duimen en hopen maar gewoon op een wonder
Ooh toch, dacht dat dat het was maar wist het niet zeker. Je hoort er wel goede verhalen over. Misschien soms puur geluk maar dat vrouwen daarna snel zwanger worden. Uiteindelijk weet je het nooit. Jaa hij zit nu heel hoog echt tussen mijn ribben. Dus moet of kaarsrecht zitten of gestrekt onderuit. Met mijn zoontje nooit zulke hoge schoopen. Gelukkig doen ze geen pijn maar schiet wel omhoog als ik te krom zit Haha mijn man lacht me elke keer uit.
@boogschutter88 Waarschijnlijk heb ik gewoon een gevoelige baarmoedermond, die wat eerder bloed. Ja ben nu gelukkig weer iets minder misselijk. Zit vanaf dinsdag thuis, was zo beroerd en veel werkstress en stress door de vorige zwangerschap... Woensdag naar de huisarts geweest, van haar mocht ik minimaal een week niet meer werken. Gelukkig sinds gisteren niet meer beroerd en overgeven, alleen in de ochtend nog wat misselijk. Dus gaat de goede kant op! Wat een mooie buik trouwens! @nijntje90 Maandag weer een echo gehad, was weer goed. Nu 26 januari echo en intake bij vk en 6 februari termijnecho en NIPT bij gynaecoloog.
@Kimmetjuh90 gefeliciteerd een meisje wat zal je dochter blij zijn met een zusje. Hoe gaat het hier dames?
Ha boogschutter, hoe gaat het met jou? 33 weken alweer hè! Hier vandaag 7 dpo. Voor het eerst aan de utro, extra progesteron. Als het goed is moet dit mijn vroege bloedverlies tegen houden en mijn LF wat verlengen. Ben heel benieuwd. Vandaag belt de gyn voor de uitlag van mijn uitstrijkje. Ik ga haar meteen vertellen dat we uit de mmm stappen. We proberen het zo nog een ronde of 6 denk ik en dan gaan we het afsluiten. Daar voel ik me trouwens heel ok onder.
@Luna86 ohh spannend! Duim heel erg mee! Lijkt me wel moeilijk om die keuze te maken. Zo lang jullie er samen 100% achter staan. Jaa 33 weken al weer, tijd vliegt. Deze week beginnen met kleren wassen, en dan denk ik met 37 weken vluchttas maar klaar maken. @nijntje90 jij bent ook bijna bij de 40 weken, spanend!