Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Super dat de kleine t goed doet! :)
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  2. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Met mij gaat het eigenlijk best wel goed. We hebben recent ons droomhuis gekocht en daar mogen we deze zomer in. Dat geeft de nodige afleiding. En natuurlijk is het geen vervanging maar het maakt me nog gelukkiger en dankbaarder. Ik besef me steeds beter dat wij niks te klagen hebben en gezegend zijn met 2 gezonde en lieve kinderen, een goede baan en straks een schitterende plek om te wonen.
     
    xDaantje en wafelijzer vinden dit leuk.
  3. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Lieve, lieve meiden!

    Ben een tijd weg geweest van dit topic. Heel eerlijk: Heb er niet echt meer aan gedacht. En daar voel ik me ook schuldig bij. Maar gelukkig gaat 't hier z'n gangetje. Onze kleine man doet 't goed, we leven nog steeds op een grote ''blauwe'' wolk. Vrijdag 15 Maart ga ik weer van start op mijn werk, dan zit mijn verlof er op. ( had achter mijn zw-verlof nog 4 weken aan overuren vrij genomen ) Heer-lijk!

    Hoe is 't met iedereen hier? Ik las het één en ander terug. @Kimmetjuh90 Wat leuk dat jullie toch een meisje mogen krijgen! Hoe is het met de eventuele afwijkingen? @boogschutter88 WAUW! Alweer 37 weken voorbij, wat gaat de tijd hard! Hoe voel je je nu?
    @xDaantje Wat ontzettend mooi, en fijn om te zien dat je zwanger bent van je prachtige regenboog-baby, hoe is het verder met je?

    Nogmaals excuses meiden , voor mijn afwezigheid. Maar was vooral heerlijk bezig met mijn kleine mannetje!
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  4. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik kijk zelf ook niet veel meer in dit topic, alleen als ik genoemd word ofzo :p
    Hier gaat het ook goed, met de kleine meid ook, ik voel dr nog niet heel erg duidelijk maar komt omdat de placenta voor ligt, en ik een dikke buikwand heb ook nog, dus zal uiteindelijk vast wel komen :)
    Qua afwijkingen was de 20 weken echo nu wel goed, ik krijg nog een 2e guo of de laatste afwijking uit te kunnen sluiten, maar eerlijk gezegt verwacht ik geen slecht nieuws wat dat betreft :) ik sta o po de wachtlijst om bij de cardioloog langs te gaan voor mn hart, ivm keizersnee willen ze dat de cardioloog nog eens zijn oog erop heeft geworpen, dit ivm verdoving etc. Ook hier verwacht ik totaal geen verrassingen:)
    Verder leef ik echt van controle naar controle, je kent t wel :)
    Ik ben nog rustiger aan gaan doen ivm pijnlijke harde buiken, nu ik beter luister naar mijn lijf gaat dit ook goed gelukkig :)

    Wat fijn dat jullie het zo goed doen! Doet me erg goed dat te lezen, geniet nog maar heeel lang van die blauwe wolk, voor je t weet is ie 1:D
     
  5. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @KellD Wat leuk om weer iets van je te horen! Ontzettend fijn dat het goed gaat met jullie kleine man, en dat je er zo van kan genieten. Daar heb je vast heel erg naar uit gekeken en zeker verdiend! Het zal vast niet altijd makkelijk zijn, maar jullie dochter is vast heel trots op jullie drie! Met mij gaat het verder z'n gangetje. Soms gaat het goed, en soms helemaal niet. Gisteren was ik plotseling weer heel bang dat de baby niet meer zou leven. Dat komt dan ineens in me op, maar je weet denk ik wel hoe dat is... Maar verder ben ik ook blij dat ik weer zwanger mag zijn en probeer ik zoveel mogelijk te genieten.

    @Luna86 Wat fijn dat het goed met je gaat. Ik vind het heel mooi dat je zo kan denken, en natuurlijk is het ook de waarheid. Gefeliciteerd met de aankoop van jullie droomhuis!

    @Kimmetjuh90 Fijn dat je er zoveel vertrouwen in hebt, maar toch ook goed dat ze nog een keer gaan kijken. Beter teveel dan te weinig, en dan mag jij ook weer een keertje spieken :D Goed dat je rustiger aan bent gaan doen!
     
    Luna86 en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  6. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jaa das zeker wel een bijkomend voordeel haha :p al weet ik wat ze telkens gaan zeggen; goh wat is ze druk, dat weten we, t is een kleine relschopper! :p
    Gelukkig voel ik dr nog niet zo heel goed :rolleyes:
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  7. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    @Kimmetjuh90 Gelukkig maar! Eigenlijk alleen maar positieve wendingen?! .. Heel fijn, het was zeker nog wel even spannend, gelukkig kan je voor nu even op adem komen. Ja, hier genieten we nog vol op! Meneer zit alweer in maatje 68 en wat vind ik dat toch snel gaan! En net zoals je zegt ; Voor je 't weet zijn ze 1 . Moet er voor nu even nog niet aan denken. Haha

    @xDaantje We genieten vol op! En onze kleine man heeft 't mooiste bescherm engeltje wat hij maar wensen kan! Wat fijn om te lezen dat je weer zwanger mag zijn, ik ga duimen voor je dat deze zwangerschap goed mag verlopen, en op een mooi resultaat. Ik snap best dat het heel erg spannend is, ik zelf had het ook met mijn zoon zijn zwangerschap. We hebben eenmaal wat mee gemaakt , en dat neem je altijd mee. Die rugzak hebben we inmiddels een plekje moeten geven, maar we dragen 'm voor altijd. En jou zoontjes zitten heerlijk van boven af mee te kijken, al te genieten op de komst van hun broertje/zusje. En ook voor dit kindje geld , dat hij/zij 2 hele mooie bescherm engeltjes heeft boven zijn/haar hoofd! .. Probeer van deze zwangerschap te genieten, hopelijk mag alles goed gaan. Het is is je zo gegund!
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  8. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    @Luna86 Wauw! Ik lees even net terug dat je je droomhuis hebt gekocht. Wat onwijs leuk voor jullie! Moeten jullie er nog veel aan doen, of kan je er zo in? Ben benieuwd! Heel veel geluk met jullie nieuwe droom bestemming. :)
     
  9. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    @boogschutter88 Spannend! Het is bijna zover , of is er al stiekem iets aan 't rommelen? Ik wil je alvast een fijne bevalling wensen, hopelijk mag alles goed gaan!
     
  10. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    We hebben echt onwijs geluk gehad in deze tijd. Als het op de markt was gekomen hadden we het nooit gehad denk ik. We moeten heel veel doen in het huis maar dat wilde we ook graag. Nieuwe keuken, nieuwe vloer, nieuwe muren, verbouwing van wandjes. Boven en tuin laten we nog even zoals het nu is op een dakkapel na. We hebben er zo’n zin in!
     
  11. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Wat ontzettend leuk, ja vooral in deze tijd. De markt schiet omhoog kwa prijzen , ze bieden allemaal over. Wat fijn dat je je droomhuis te pakken heb gekregen. Heel veel klus plezier!
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  12. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @KellD Lief, dankjewel! Dit kindje heeft inderdaad sowieso twee grote broers die over hem of haar waken. Ik kan niet wachten tot het kindje veilig in mijn armen ligt zo in augustus/september. Morgen hebben we de geslachtsbepaling, ik ben heel benieuwd! Denk zelf een meisje. Wordt een mooie dag, want dan laten we onze zoontjes ook bijschrijven in het BRP.
     
  13. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Twee grote broers die inderdaad waker over hun kleine broertje/zusje. Wat leuk! Heel eerlijk, ik denk ook wel dat 't een meisje gaat worden. Meestal is de natuur zo ingesteld dat na een overleden kindje een ander geslacht op komst is. Gek maar waar, zolang hij/zij maar levend en gezond en wel straks in je armen ligt, daar gaan we voor! Mooi hé?! ik heb onze kleine meid vorige week ingeschreven , eindelijk bestaat ze voor de wet! Geniet morgen van jullie dag, wat zou deze dag speciaal voor jullie zijn! Laat je 't weten , of je een regenboog meisje/jongen krijgt? Veel plezier!
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  14. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    En @xDaantje wat mogen jullie verwachten? :)
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  15. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @KellD haha, zaten we er toch even naast... We dachten echt dat het een meisje zou zijn, maar we blijken toch weer een jongetje te krijgen! Heel onverwacht en emotioneel. Waren natuurlijk net zo blij geweest met een meisje, maar voor ons voelde dit even net iets mooier en bijzonderder. Er zit al meer een gevoel bij. Hij maakte het ons niet makkelijk. Hij zat met z'n armen langs zijn hoofd en zijn enkels over elkaar, op zijn geslacht. Alsof ie op vakantie in een hangmat zat! Maar het is nu al zo'n schattig mannetje, zit nu wat meer op een blauwe wolk.

    Ook inderdaad onze jongens ingeschreven in het BRP. Vond het wel erg zakelijk, die vrouw zei helemaal niets eigenlijk. Maargoed, toch een bijzondere dag gehad!
     
    Luna86 en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ah wat mooi! Gefeliciteerd meis!!!
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  17. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    @xDaantje En toch ook fijn dat we er naast zaten, wat ontzettend bijzonder dat jullie weer een jongetje mogen verwachten. Een prachtige Bengel bij de engeltjes. Gefeliciteerd! Een broertje om over te waken, wat zouden ze dat leuk vinden. Haha , meneer is nu al een beetje eigenwijs. Heerlijk!

    Wat jammer dat de mevrouw van de gemeente het voor lief nam. Zoiets zou juist bijzonder gemaakt moeten worden. Wij hebben eerlijk gezegd een goede ervaring, een man die zo veel empathie toonden. Vragen stelden, intresse had in onze dochter. Maar ze staan nu voor altijd in jullie ''huishoud-boekje'' telkens als je kijkt in je Familie boekje, zie je ze er mooi bij staan.
    ( Er was zelfs een vrouw die haar dochter graag nog wilde aangeven , haar dochter was in 1962 geboren - immers kon de vrouw eindelijk het een ''plekje'' geven - want ook zij hoort erbij! ) Hoe bijzonder.

    Ik wens je een fijne zwangerschap toe , probeer er van te genieten! Je jongens weten 't een stap eerder dan jou wat er komen gaat , en proberen altijd te beschermen. Heel veel liefde en geluk gewenst , met deze bengel in je buik!
     
  18. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Ja haha! Nou ja, met een meisje waren we natuurlijk ook hartstikke blij geweest! Alleen is het handig met de kleertjes en het kamertje natuurlijk, en we hadden ons al ingesteld op een jongen... Maar uiteindelijk gaat het erom dat het goed blijft gaan en gezond is! Maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen.

    Wat fijn dat de bijschrijving in het BRP bij jullie wel een fijne ervaring was. Altijd fijn als mensen interesse tonen in je kindje. Nou wat bij onze bijschrijving het meest in de buurt kwam van emotie of interesse tonen is dat ze zei 'Oh, een tweeling'. Moet je nagaan.

    Heel erg bedankt! Hopelijk blijven we van jou ook regelmatig horen hoe het met de kleine en met jou gaat.
     
  19. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Even snel tussen door.
    Wij zijn 16 maart om 00:10 weer trotse ouders geworden van L.iam B.eau 3645 gram en 50cm
    Bevalling ging heel vlot. Vliezen braken om middernacht vrijdag. Vrijdag de hele dag nergens last van. Hooguit wat menstruatie krampjes. Om 21:00 voor controle naar het ziekenhuis en mocht gaan. Uit het niets kwamen de weeën als een tsunami :)D) en om 22:30 de VK gebeld dat ze naar het ziekenhuis mocht komen. Iets na 23:00 was ze er en om 00:10 bevallen. 10 minuten maar geperst.
    Voor de rest gaat het goed, erg onwennig allemaal weer. Wat zijn ze toch klein en wiebelig Haha loop ze te klungelen met de luiers en de heerlijke plak curry poep. BV kwam gelijk goed op gang en de kraamverzorgster is er van overtuigd dat ik slagroom heb want hij komt goed aan. Met dit mooie weer kan ik niet wachten om hem naar buiten te nemen.

    @Luna86 klinkt als een groot project maar voor een droomhuis heb je daar alles voor over denk ik :D? Is het ver van waar jullie nu wonen, en wat maakt het een droomhuis?

    @KellD hoe gaat het daar jullie man ook al weer wat maandjes oud, lekker jullie draai gevonden en wat voor mijlpalen heeft hij al gehaald?

    @xDaantje ohh een jongen. Ik had inderdaad een meisje gevoel. Maar inderdaad dit maakt het extra speciaal. Voel je je verder goed?

    En zo mooi dat jullie je engeltjes alsnog kunnen inschrijven dat dat nu pas kan bizar. Had inderdaad gezien op tv van het gezin wat na jaaaaaren eindelijk hun overleden kind mochten registreren. Na zo lang eindelijk rust vinden.
     
    xDaantje en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  20. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Wauw gefeliciteerd @boogschutter88!
    Klinkt als een hele vlotte bevalling. Geniet van elkaar!

    Ons droomhuis omdat we nooit verwacht hadden in zo’n groot en mooi huis te mogen gaan wonen. Het is allemaal zo snel gegaan en we hebben echt geluk gehad. We blijven in hetzelfde dorp, op zo’n 5 min van waar we nu wonen. Een kennen al veel mensen in de wijk en hebben er nu ook echt zin in. Nog 3,5 mnd!
     

Deel Deze Pagina