Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Gefeliciteerd meis! Geniet lekker van elkaar :)
     
  2. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @boogschutter88 Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweede zoon! Wat fijn dat de bevalling zo vlot ging. Goed om te horen dat het met jou en de kleine man zo goed gaat. Geniet ervan! Ik voel me best goed inmiddels, wel vrij snel moe. Vrijdag mijn laatste werkdag gehad, dus ga me niet volledig richten op mezelf en de zwangerschap. Ik voel de kleine heel goed, zelfs mijn vriend heeft hem al van de buitenkant gevoeld. Sinds ruim een week voel ik hem meerdere keren per dag. Merk wel dat ik ontzettend onzeker ben, gisteren voelde ik hem iets minder en meteen raak ik gestrest. Gelukkig reageert hij goed wanneer ik op mijn rug ga liggen, dus dan beweegt hij weer en ben ik wat meer gerustgesteld. Nu op naar de 20 weken echo (9 april), dat vind ik wel heel spannend.

    @Luna86 Ik zie dat jullie even een pauze nemen. Is dit i.v.m. het nieuwe huis, of heeft het een andere reden?
     
  3. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.290
    7.851
    113
    Gelderland
    Begrijpelijk dat je de 20 weken echo spannend vind. Laat het maar gauw 9 april zijn!

    Pauze omdat ik lichtelijk was ingestort na de laatste maand. Weer een tuurtje op de predictor en toen kwam de klap dubbel zo hard aan. In al die rondes nog nooit een mooie duidelijkere streep gehad. Dat is geestelijk enorm zwaar en dat heb ik een beetje onderschat.
    Nu een pauze om gewicht te verliezen en weer aan de pil om de boel hopelijk te resetten.
    Even rust ;)
    Straks gaan we vol goede zin weer starten en dan denk ik dat we het nog een paar maanden proberen voor we definitief stoppen.
     
  4. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hopelijk is t gauw 9 april voor je :)
    Wat fi jnn dat je vriend m ook al kan voelen!
    Hier n o g steeds niet, maar placenta ligt niet gunstig en heb zelf een dikke buikwand, dus zal hier echt pas op t eind zijn dat mn man haar kan voelen, of misschien helemaal niet.. mn 1e heeft haar vader het ook noot gevoelt (ze deed gewoon niets als zijn handen erop lageb)
     
  5. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Luna86 Oh dat snap ik wel hoor... Heb je weer een beetje hoop, en vervolgens wordt je weer keihard teleurgesteld. Echt zo balen. En als jullie definitief stoppen (hopelijk is dat niet nodig), ga je dan echt weer aan de pil of zonder anticonceptie en dan maar zien of er misschien nog wat komt?

    @Kimmetjuh90 Jammer dat hij haar niet kan voelen, maarja, dat is niet het belangrijkste... Als het met de kleine maar goed gaat!
     
  6. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.290
    7.851
    113
    Gelderland
    @xDaantje mijn gevoel zegt dat ik dan weer aan de pil ga.
    Mijn man is nu 37 en wil eventueel door gaan tot zijn 39 en 3 mnd :D maar ik denk niet dat ik dat zie zitten. Ergens moet je het dan gaan afsluiten hè?
     
  7. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dat is ook zo :)
     
  8. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Lieve meiden,

    Wat is 't stil hier! Dat komt merendeels ook door mij natuurlijk. Ik wilde graag vertellen dat wij weer gaan proberen voor een 3e kindje dit na jaar. Heel spannend, maar eerst wat kilotjes kwijt. Ben inmiddels wel dus in een ander topic beland met '' het gaan voor een kindje in het najaar ''
    Ik wil jullie heel veel geluk wensen de aankomende tijden. En dat het goed gaat met de moeders , en dat er weer moeders to be mogen zijn! ..

    Een dikke digitale knuffel van mij.
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oooh wat spannend! Veel succes, en hopelikk gauw raak :)
     
    KellD vindt dit leuk.
  10. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @KellD Wat leuk dat jullie aan het eind van het jaar voor een derde kindje gaan! Lekker dicht op elkaar. Hopelijk is het weer zo snel raak!

    Hoe is het met de rest? Hier gaat alles goed, alweer bijna 22 weken zwanger. Ons mannetje is lekker druk, al bizar vroeg voelde je hem aan de buitenkant trappen en kon je het ook al zien. Iedere ochtend geeft hij me meteen even de bevestiging dat alles nog goed gaat, en beweegt mijn buik alle kanten op. De 20 weken echo was ook helemaal goed, een hele geruststelling! Morgen hebben we de 3D echo om te kijken of hij op zijn broers lijkt, zo benieuwd!
     
  11. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wat fijn dat t goed gaat!
    Ik voel de kleine nogsteeds niet van buiten, zie wwl mn buik bewegen afentoe, en van binnen wel :p
    Ook hier gaat t goed :)
     
  12. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Goed om te horen! Wat gek dat je haar niet van buiten voelt, maar wel ziet. Jij gaat ook al richting het einde!
     
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja, ach ik voel dr in elk gevql, dus ik.maak me geen zorgen :)
     
  14. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @KellD WoW wat leuk!! Zo leuk om naar uit te kijken. Ik wens je heel veel geluk
    Hoe gaat het trouwens met je voet? Heb je daar nog last van? Hoe is het verder met je zoon?

    @xDaantje jij gaat ook hard, en wat fijn dat je kleine man je elke ochtend gerust stelt. Hoe was de 3D echo? Buikje mooi aan het groeien?

    @Kimmetjuh90 hoe is het daar. Laatste 10 weken. Voel je je nog goed, alles al klaar?

    @Luna86 hoe gaat het daar?

    Hier is de kleine man al 2 maanden! Gaat zo bizar snel. Hij doet het heel goed. Drinkt als een malle (bv) en is al 6 kilo. Sinds een paar weken ook lachen dan smelt je hart.
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  15. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.290
    7.851
    113
    Gelderland
    @boogschutter88 wauw 2 mnd alweer hè! Wat gaat de tijd toch snel voorbij.
    Hier gaat het goed. Nog steeds geen zwangerschap helaas..
     
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Gaat hard zeg!
    Nee nog niet alles klaar, maar we hebben nog tijd :)
    En psychisch gaat t erg slecht met mij, de 22ste afspraak op de pop poli, heb afgrlopen disndag een spoed intake gehad daarvoor, dus hopelijk gaat t gauw de betere kant op.
     
  17. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @Luna86 en met verhuizen verbouwen?

    @Kimmetjuh90 AH nee, door de hormonen of valt het zwanger zijn zwaar? En wat is de pop poli?
     
  18. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @boogschutter88 Ah wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie kleine man! Lekker genieten... Bij mij begint het ook aardig op te schieten nu. De 3D echo hebben we 2x gehad, want ons mannetje vindt het fijn om met de handjes voor zijn gezicht te liggen... Dus we hebben wel wat kunnen zien, maar helaas geen super goede beelden! Het lijkt er voor nu op dat hij hetzelfde neusje heeft als mijn vriend en onze zoontjes, alleen het mondje vinden we moeilijk te zeggen. Wel heb ik via Facebook nog een 3D echo gewonnen, dus met 29 weken gaan we nog eens kijken! Buik groeit prima, maar is nog niet zo groot als toen bij de tweeling haha. Maar het is wel erg duidelijk dat ik zwanger ben :) Kindje groeit ook goed, gisteren groeiecho gehad en hij zit precies op het gemiddelde. Alleen de schedel loopt bijna een week achter, maar dat was niet erg en iets genetisch. Zou kunnen kloppen, ik heb geen groot hoofd en mijn vriend zelfs nog iets kleiner. Hersenen waren wel gewoon op schema.

    @Luna86 Balen, nog geen zwangerschap. Hoe gaat het met jullie droomhuis?

    @Kimmetjuh90 Wat vervelend dat het niet zo goed met je gaat... :( Hopelijk gaat het snel beter!
     
  19. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.290
    7.851
    113
    Gelderland
    Nog 7 weken en dan krijgen we eindelijk de sleutel. De meeste spullen zijn uitgezocht op wat vloertegels, kleuren en behang voor de slaapkamers/speelkamer. Van mij mag de tijd wel even 4 weken verder want dan kan ik echt gaan inpakken!
     
  20. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Door de hormonen denk ik.
    Pop poli is psychische hulp voor zwangere, google maar eens.
    Hoop ik ook.
     

Deel Deze Pagina