@AB25 welkom! Spannend dat je spiraal eruit gaat. Die van mij is nu 2 maanden eruit. Hoelang heb je het spiraaltje gehad? Spannend he voor de eerste, is dan idd fijn als je hier erover kunt praten... @Besco ook al zo chagrijnig? Dat was ik ook de afgelopen dagen... niet te genieten @May6513 ik hoop voor jou dat je menstruatie er ook snel aankomt! Toch fijner om te weten waar je aan toe bent he. En wachten duurt ook zo lang. @boogschutter88 het zindelijk worden van mijn kids ging echt heel makkelijk. Beide binnen een weekje zindelijk en ook snachts meteen dus kan je daar weinig tips in geven. Ze waren toen onder de 3 jaar...Ik liet ze gewoon zonder luier thuis lopen en zorgde dat het potje leuk was. Als ze iets erop deden een beloning. Maar als hij moet huilen dan misschien echt iets leuks ervan maken, en idd heeeeeel veeeeel geduld... Veel succes! @Ananas13 jammer van de witte test maar 9dpo is echt nog vroeg. Kan alle kanten op! Ik duim iig voor je @Luna86 jij al ongesteld? Balen van de negatieve test... Dank voor de lieve woorden meiden
@wafelijzer ik dacht 3 jaar, maar het is 2 jaar, ik vind het heel spannend haha Als je er dan eenmaal voor gaat, dan kan ik vaak niet meer wachten ook hihi
@KellD oh super stoer. Hier de enige grote is voor mijn zoontje op de binnen kant ban mijn boven arm. Kleinte op mijn rug en onderbuik. Maar wil die nu ook groter en mooier net als die op mijn arm, en zo heb ik nog een hele lijst wat ik wil, zo verslavend =D @wafelijzer balen meis, lekker op de bank en jezelf verwennen met lekkers. Bedankt voor de tips. Misschien dan ook proberen met de onderbroek.. net een boek besteld kijken wat ze daar voor tips geven. @Ananas13 ook balen Meis, geen bloed nog moed.. X
@wafelijzer; Dat is waar.. Ik was gewoon te ongeduldig haha! NOD staat nu op 24 oktober.. Dus ik heb nog even!
@boogschutter88 Haha, ja hé en toch is het verslavend. Het is ook wel echt kunst, tenminste vind ik. Als ik straks de tattoo heb van onze kleine, ben ik eindelijk '' compleet '' zover dat kan. Spannend hoor meiden, alles komt een stuk dichter bij zo. Gaan jullie nog wat leuks doen van 't weekend? Ik moet zelf morgen weer naar 't ziekenhuis , krijg nieuw gips en de hechtingen worden eruit gehaald. Ben benieuwd
@boogschutter88 Bij ons duurde het zindelijk worden best lang. De wc vond ze ook niet leuk. Dus begonnen met het potje. Lekker voor de tv . Als ze daar iets op deed belonen met een sticker. 10 stickers volle kaart = klein kado uitzoeken. In jullie geval kan je hem ook op zn favoriete plekje op het potje zetten als hij het aangeeft. Dan zit hij nog in zijn vertrouwde omgeving te poepen, maar niet in zn luier. Dan is voor hem misschien de eerste stap al gezet? Als dat goed gaat de wc proberen. Dochter vond deze eng, dus heb haar er met kleren aan op de wc gezet. 10 sec volhouden. En zo steeds langer. Zelf alarm deuntje wat afgaat op je telefoon laten uitkiezen. Zodat ze het leuk vind om daar op te wachten. Als hij er naar jouw idee lang genoeg op zit, kan je in stapjes steeds meer kleding uittrekken. Totdat de billen bloot zijn. En gewoon paar keer per dag herhalen, zodat de stapjes redelijk snel gaan, en het een normale routine in de dag wordt. Zo, een heel verhaal, het vergt idd even wat geduld, maar een angstig kind is ook niet fijn... Hopelijk kunnen jij en zoontje hier iets mee
@KellD fijn dat de hechtingen er uit gaan! Beginnen ze ook al te irriteren? Hier nog geen plannen voor het weekend. Morgen 1e sportdag(ochtend) voor mn dochter op school, ze is in september in groep 1 begonnen. Dus ik ga even leuk op de tribune kijken. Papa gaat mee om te begeleiden, ze heeft een halfzijdige verlamming, dus vind het heel stoer zo’n sportdag voor dr!
@May6513 Nog niet echt irriteren, maar ik voel ze wel haha. Hopelijk is de zwelling ook wat afgenomen. Heel mijn voet voelt ook doof aan, zo'n *piep* gevoel is dat. Maargoed nog even de 6 weekjes afwachten met gips dan weer beginnen met leren lopen. Wat spannend en wat knap van d'r ! Veel plezier morgen, wat zal je trots zijn
@KellD Bah , nog 6 weken! Maar wat zal het héérlijk voelen als dat gips er heel eventjes af is. Alles krabbelen waar je eerder niet bij kon En dan weer er om....... sterkte weer.... Ja ben zo supertrots op haar! Vorig jaar wisten we nog niet of ze naar regulier onderwijs kon, en nu zit ze er en ze doet t gewoon! Ze komt lekker mee
@May6513 wow wat knap, kinderen blijven je verbazen, en maken het onmogelijk mogelijk. Hopelijk komen er nog meer mooie mijlpalen aan! En bedankt voor je uitleg, en wat vind jij best lang? @KellD zeker kunst! Schaduwen strakke lijnen. Ook als iemand veel tattoos heeft vertellen ze vaak een verhaal. Kan het vaak niet laten om dan iemand dan te gaan bestuderen. Vaak zitten er kleine details in een grote tattoo. Sorry heel verhaal. Haha Succes in het ziekenhuis, wat zal je blij zijn als de 6 weken om zijn. Dit weekend werken :-|
Pff.. de menstruatiekrampen zijn begonnen hier.. Toch m’n eisprong eerder gehad denk ik.. @KellD @boogschutter88 ; Hier ook een tatoeage fan! Heb er zelf 3! En er komen er vast nog meer bij haha!
@KellD oh lekker even het gips ervanaf kan er even wat lucht bij. Succes! Wij zijn de zolder aan het opruimen en jeetje wat een zooi. Kids zijn logeren dus vandaag nog even gas geven zodat het afkomt. Ondanks helse pijnen van de ongi. Weekend dan hopelijk nog iets leuks met de kids ter afsluiting van de vakantie. @Ananas13 balen knuffel @boogschutter88 he bah werken. Maar hoort erbij. Werk ze alvast!
@boogschutter88 Ja super , ik kijk ook altijd tattoo programma's het is zo fascinerend. Maar vooral ook gewoon de verhalen erachter super mooi. En als je dat dan permanent op iemands lichaam zou mogen tatoeëren is ook best waardevol. @May6513 Haha, ja even snel overal krabbelen voordat het er weer opgaat. De zwelling was er opzich nog wel , iets afgenomen maar niet veel. Nu heb ik gips om voor 4 weken, mijn enkel kan ik niks meer mee. is zo stijf en tegelijk ook heel slap. Mijn kuit is ook 3 maten dunner geworden haha, moest echt gaan zoeken. Hoe is het gaat of is het gegaan met je dochter op sportdag? Hopelijk heeft ze het wel leuk gehad! @wafelijzer Is het nog een beetje uit te houden met de krampen? Hopelijk hindert je het niet. Wilt de zolder al wat vorderen? Onze zolder is ook eigenlijk vol gestouwd met '' troep '' haha. De zolder wordt al gauw een opbergplaats voor , '' zet het maar op zolder neer , ik weet even niet wat ik er mee moet '' ruimte. @Ananas13 Óh wat leuk, allemaal tattoo fans hier.
@tattoo's ik ben ook fan het is dat het zo duur is want wil het liefst een sleeve op mijn arm.... op dit moment heb ik 4 tattoo's @KellD uhu ja precies wat je zegt. Zet het daar maar even neer zolang De krampen vallen niet mee. Ik heb al veel te veel pijnstillers genomen en het helpt maar minimaal.... maar goed nieuws, na 3 volle aanhangwagens en een stuk of 35 grote zakken met kleding is de zolder half leeg nu nog even de laatste loodjes en dan weer de kids ophalen die bellen al de hele tijd dat ze ons zo missen hihi
@wafelijzer Haha, wat leuk iedereen heeft tattoo's . Sleeve vertel mij wat, echt prachtig vind ik dat. Mits het mooi wordt het gezet. En wat geld betreft , dat klopt en vooral een sleeve is stevig aan de prijs. Óh wat vervelend meid! Hopelijk wilt het snel bevorderen voor je, en ben je snel kramp vrij. Is er helemaal niks wat er tegen genomen kan worden? Wat vervelend dat je daar dan mee moet doorlopen. Wauw! Kan je na gaan wat er allemaal op zo'n zolder kan liggen haha, we hebben altijd meer spul dan dat we denken. Wat fijn heerlijk, opgeruimd huis is rust in het hoofd. ( tenminste, dat heb ik altijd )
Ja precies. Opgeruimd staat netjes! Ik heb nu aleve feminax en die werkt heel lichtjes maar ook niet echt lang.. achja nog even doorbijten. Het geld gaat nu heel even naar andere dingen maar zodra er ooit geld over is wil ik mn sleeve en sowieso een mooi begin over mn schouder. Het moet idd wel mooi gezet worden. Ik heb 1 tattoo die helaas verpest is (lang verhaal) en die heb ik nog laten oplappen erna maar het stoort me nog steeds helaas...
@AB25 welkom. Ik heb onlangs ook mijn spiraal laten verwijderen. @wafelijzer balen zeg. Moet je weer een maand wachten. Een maand duurt altijd zo lang! Wie heeft toch verzonnen dat we zoveel geduld moeten hebben? Ik moest even bijlezen, want had geen updates gekregen. Mogelijk zit ik nu rond mijn eisprong,dus het is wel even spannend, maar ik ben eigenlijk te druk om mij er echt mee bezig te houden
@wafelijzer Hopelijk zit er snel bevordering in! Wij vrouwen zijn toch ook sterk hé wat wij allemaal moeten doorstaan. Die mannen hebben het maar makkelijk, haha. Tof! heel vet, hoop dat je snel je wens kan vervullen wat betreft de tattoo. @Twinkle81 Spannend! . Gelukkig toch dat je wat drukker bent, dan ben je er misschien wat minder mee bezig, en dan gaat de tijd wat sneller tot het moment dat je mag gaan testen. Ik ken me zelf ook , ik test voornamelijk altijd wel weer te vroeg, kan me nooit inhouden haha, te nieuwsgierig!
Zo, zullen we deze weer even te voor schijn halen? Ananas13; 26 Jaar - 1e kindje - Ronde 1 - NOD 24 oktober Wafelijzer; 32 Jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD 20 oktober KellD; 25 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 10 oktober Spark; 26 Jaar - 1e kindje - Ronde 1 - NOD 13 oktober Les87; 30 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD +/- 6 oktober Besco; 26 Jaar - 2e kindje - Ronde 0 - NOD ? Luna86; 31 Jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD 18 okt Chantallcindy; 27 Jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD Onbekend xDaantje; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 0 - NOD ? (begint in december) Twinkle81; .. Jaar - .. kindje - Ronde .. - NOD .. Boogschutter88 28 jaar - 2de kindje - begintDec/Jan. May6513; 35 Jaar - 2e kindje - Ronde 0 - NOD (wachtend op eerste menstruatie na pil) Afspraken: Ananas13 - 1 november uitslagen van onderzoeken.