Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Spannend!!! Veel plezier alvast ;):roflmao:

2. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart

Haha dat gaat wel goed komen

wafelijzer vindt dit leuk.
  3. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    Jeetje zeg wat een heftige bijwerking dan, dat zet heel je lichaam op stelten. Hopelijk zit er snel verandering in.

@wafelijzer ik hoop dat je man bijdraait!

Ik heb tegen me zelf gezegd dat ik na het zetten van de tattoo van onze kleine meid ( Haar voetafdrukje ) die ik op mijn eigen voet ga zetten, zodat ze toch altijd met me mee loopt. Ik wil gewoon die tattoo heel graag, en echter als je zwanger bent mag je geen tattoo meer zetten. Ik ga morgen naar de tattoo shop op consult. Hopelijk is zijn wachtlijst niet al te lang, want wanneer de tattoo gezet wordt. Dat betekend voor ons gelijk een nieuwe periode. Dan gaan we proberen om weer zwanger te raken. Als het ons nog gegund is

Chantallcindy vindt dit leuk.
  4. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart

Oh spannend hopelijk kun je snel

5. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Wat een mooi idee om haar voetje op jou eigen voet te laten tatoeëren! Hoop dat je snel terecht kunt voor deze speciale tattoo

6. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    Thanks meiden, ik sta stiekem ook te trappelen. Aangezien het feit dat dat het laatste stukje is van onze meid dat ik nog graag wil vereeuwigen op mijn eigen lichaam, en het is gelijk een begin van een hele nieuwe periode. Ben benieuwd! :D

7. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    En, hoe is het gegaan @KellD?

Hier een beetje vreemd gevoel. Ben al dagen beetje misselijk soms, menstruatiekrampen en veel plassen. Echt een zwanger gevoel. De kans is superklein maar het zou kunnen maar omdat ik mijn cyclus niet weet heb ik geen idee hoever ik nu zit. (Wel onveilig gedaan voor verwijderen spiraal en erna maar op tijd terug getrokken dus zou niet zwanger kunnen zijn eigenlijk)
    Na verwijderen spiraal heb ik 2/3 dagen wat oud bruin bloed verloren(heel weinig) en nu wachten wachten wachten. Gister eens een test gedaan smiddags maar die was heel erg negatief. Misschien moet mijn lichaam even wennen zonder al die hormonen ofzo?

8. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    @wafelijzer Ik ben zeer tevreden, Consult is goed gegaan en we mogen 17-11 plaats nemen op de stoel, dus vanaf dan is het een nieuw begin! Ook toevallig is dat het weekend voor 20-11 die week gaan we altijd een weekje weg, ivm dat we dan weer een extra jaar erbij hebben in onze relatie. Dus dubbelfeest, en kunnen we dan die week heerlijk onze gang gaan, haha :roflmao:

Zou heel goed kunnen dat je lichaam even moet wennen zonder al die hormonen, heb het echter wel vaker gehoord. Dat is het zelfde als ontpillen geloof ik. alles moet nog even zijn weg vinden. en weer de regelmaat vinden in de hormoonhuishouding, je hormoon balans is toch door elkaar gegooid. Wel vervelend altijd hé dat je je lichaam je zo voor de gek kan houden. Maar ik zeg altijd maar , 'wie weet' :D

9. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Hi dames,

Ik kan me (als het goed is) hier aan sluiten! :) Wij hebben vorige maand besloten om eind september te stoppen met de pil en om proberen zwanger te worden van ons 1e kindje. Super spannend! Alleen merk ik dat m'n vriend toch weer een beetje twijfelt. Hij wil nog zoveel dingen doen zegt ie. Ik wil al een langere tijd, maar wil hem nu niet gaan pushen.. Dus ik wacht (on)geduldig af.. Ik moet nog 2/3 van de strip, dus hij heeft nog 2 weken haha.

KellD; wat een heftig verhaal, Pff.. Super mooi dat je een tatoeage laat zetten!

10. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    @Ananas13 Welkom! Super leuk dat je hier in deze topic mee komt kletsen! . Spannend, super leuk. Het is altijd vervelend als de man nog twijfelt, maar zwanger worden is ook niet vanzelfsprekend. Hij heeft nog de tijd om dingen te gaan ondernemen. Het is gelukkig niet zo dat als je zwanger bent jullie niks meer kunnen ondernemen. :roflmao:

Ik hoop dat je snel een positieve zwangerschapstest in handen mag hebben! Bedankt ook voor het reageren op de tattoo, lief van je.

11. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi, ik wil graag ook meeschrijven.

Wij gaan voor ons tweede kind, afgelopen woensdag mijn spiraal eruit laten halen (was iets eerder dan ik gedacht had. Zitten nu namelijk dat we net ons huis verkocht hebben en een anders huis gekocht hebben en op 3 november gaan verhuizen. Man lief wilde eigenlijk niet zoveel tijd ertussen hebben maar ik heb een rot periode gehad waarin ik het nog niet aankon om voor een tweede te gaan. Nu gelukkig wel allen gad ik het niet erg gevonden om pas te beginnen na de verhuizing.

Nu was het eerst maar wachten op de eerste ongi (op verzoek van mijn huisarts) maar dat kwam afgelopen vrijdagavond al dus nu maar kijken hoe het allemaal gaat lopen.

Heb nu een zoontje dat in Maart 4 wordt.

12. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    @Ananas13 welkom! Spannend dat jullie voor jullie 1e kindje willen gaan! Ik ben het met KellD eens, hij zal misschien nog genoeg tijd hebben om dingen te doen en als je zwanger raakt zijn de twijfels miss direct weg bij hem;)

@Les87, ook welkom! Wat ben je snel ongi geworden na verwijderen spiraal! Had je gewoon een normale ongi? De mijne is bijna 2 weken geleden verwijderd en heb alleen 2/3 dagen beetje bruin gehad helaas...
    Wat een spannende en vooral drukke tijd nu met jullie verhuizing. Gewoon rustig aan doen, komt allemaal goed:thumup:

Hier vandaag aan het werk... Echt geen zin in met dat mooie weer!

13. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Nou dat is idd dubbel feest dan! Heerlijk samen een weekje weg, genieten van elkaar!

Ja mijn lichaam is in de war. Dat zal het gewoon zijn... :)

14. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Toen ik spiraal nog had was ik 1x in de 3 maanden ongi ongeveer en dat duurde dan ook maar max 3 dagen, soms ook wel korter.
    Had nu ook niet verwacht dat ik zo snel ongi zou worden, wel is het echt rood.
    Heb wel door de spiraal gehad dat ik 2 weken voor ik normaal ongi moest worden me borsten echt heel erg gevoelig/pijnlijk werden en voor de eerste zwangerschap met de pil had ik dit nooit eerder gehad.

Komt ook wel goed met de verhuizing, is nu alleen veel dingen regelen.

15. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    @wafelijzer Ja zeker, haha dankjewel! gaat goed komen denk ik zo. :roflmao:

@Les87 Wauw! heerlijk toch dat je ongesteldheid snel is doorgekomen, dat betekend dat je wel alweer verder kan kijken. Succes met de verhuizing, en met de werkzaamheden eromheen.

16. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Welkom

Spannend

17. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
  18. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw

Ja die hormonen geven toch veel bijwerkingen he. Ik ben 4,5 jaar helemaal niet meer ongesteld geweest dus dat wordt weer even wennen :p

19. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    Spannend allemaal meiden, hopelijk komen er snel positieve zwangerschapstesten. En hopelijk komen er nog meer meiden in dit topic kletsen. :D

20. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ja het is nog erg rustig hihi

Deel Deze Pagina