@xDaantje: Wat leuk, gefeliciteerd! Wanneer mogen jullie er in? Ik reken ook pas vanaf de dag dat het echt door zet eigenlijk. @Vievie @Sophiex; Gezellig! Welkom!
Bedankt allemaal, ik voel me meteen erg welkom Vanmorgen eerste foliumzuur vond ik toch even apart, maakt het net weer wat echter. @xDaantje, ik ben al bijna 3 jaar gestopt met de pil (na de geboorte van mijn zoon condooms gebruikt, ik reageerde best heftig op de pil). Mijn eerste menstruatie na het stoppen kan ik echter nog goed herinneren. Ongelooflijke buikpijn en veel bloedverlies. Het zetten ook meteen door. Mijn menstruatie duurde ook erg lang, nog steeds duurt het soms wel 10 dagen. Ik weet niet of je slijm al als menstruatie 'mag' rekenen maar als jij zeker weet dat het daarvan komt zou ik het als eerste dag tellen.
Bedankt allemaal! @xDaantje gefeliciteerd met je woning! Gaaf zeg, zo kindvriendelijke buurt! dat mis ik bij ons wel..
Dat afwachten is zo vervelend, Eigenlijk zijn we nog nooit zo blij geweest als dat we nu ongesteld gaan worden. Haha, terwijl ik zelf er altijd ook een piep hekel aan heb. Maar voor nu laat 't maar komen, Ik wacht nog even een cyclus voordat we weer gaan beginnen. Maar ik hoop toch echt dat bij jou straks de rode vlag uit hangt, mijn duimen rollen voor je
Nou idd @Luna86 , je geduld wordt zo wel op de proef gesteld... Hoe lang duurden je vorige cyclussen? Hopelijk mag je heel gauw door naar de tweede ronde! Wachten sucks!
Ja 't wachten is gewoon echt vervelend. Eigenlijk kan ik ook al niet meer wachten op mijn volgende cyclus wanneer we weer willen beginnen. Eigenlijk zal ik nu al wel weer willen beginnen. Maar krijg nog foto's van mijn voet dus moet nog even in mijn handjes knijpen en geduld hebben. Maar ik zit ongv over 4 dagen als 't goed is in mijn vruchtbare periode, dus ik moet echt even op mijn tanden bijten haha. Better safe than sorry
WoW! Ik was een paar dagen even niet actief en gelijk 3 bladzijdes terug lezen. Welkom Sophie en vievie, leuk dat jullie komen kletsen @xDaantje, gefeliciteerd met jullie huis. Nu lekker gaan inrichten, ook niet heel vervelend! @Luna86 vervelend dat het niet doorzet zeg! Hopelijk snel een menstruatie, dan weet je tenminste waar je aan toe bent Bij mijn dochter geen MvM gedaan. Om de een of andere reden voelde het niet goed. Heb veel gebloed de eerste 15 weken (incl hematoom die knapte en waardoor het bloed langs Mn benen liep) dus ik wilde niet nog meer ‘poespas’. Klinkt een beetje cru eigenlijk. Bij een volgende zie ik het dan wel weer. @KellD ik snap je hoor! Gewoon niet doen als t niet goed voelt, en jij hebt daar een heel goede reden voor. Hier een huis met nog een extra slaapkamer en een grote zolder waar al een dakraam in zit. Uiteindelijk willen wij daar ooit slapen maar wanneer dat gaat gebeuren. Mijn dochtertje blijft sowieso op haar kamertje, al is het super klein. Het is zo leuk geworden dat ik dat voorlopig niet wil veranderen Hahaha! De volgende baby krijgt dus een reusachtige kamer moet nog even bedenken hoe ik dat een leuk baby kamertje ga maken maar dat komt vast goed. Ik wacht nog steeds op menstruatie. Is dus nu wel duidelijk dat de borstvoeding het nog tegen houdt. Zijn hier meer moeders die volledige BV hebben gegeven? Wanneer werden jullie weer ongi? Ze eet nu al veel en ben al 2-3 voedingen geminderd per dag maar nog niets te zien. We hebben nog 2 maanden tot kerst (dan willen we beginnen) dus alle tijd, hoop alleen zo dat dat het niet tegenhoudt. Ik wil graag tot minimaal een jaar BV proberen te geven, maar om nou te kiezen tussen dat of weer zwanger te worden is een te lastige keuze. Hopelijk komt het vanzelf op gang en hoef ik die keuze niet te maken. Heb trouwens een zwangerschapstest gedaan vanwege t bruinverlies maar die was negatief... stuk ongeduld dat ik ben Flinke lap tekst zo, sorry hè
@May6513 Bedankt voor je antwoord! Klinkt wel een beetje als dat van mij. Morgen is dag 31, dus hopen dat ik dan 'echt' ongesteld wordt... @KellD Dankje! Voor jou is het nu ook echt balen met je voet. Maar, je zult zien dat de tijd vliegt... En hopelijk mag je dan snel zwanger zijn! @Ananas13 Dank je! In januari mogen we erin. @Vievie Oh, dat klinkt heel anders als mijn 'menstruatie'! Ik weet eigenlijk wel zeker dat het wel van mijn menstruatie komt, het is ook exact op dag 28 begonnen. Maar wel lastig vind ik, weten hoe je cyclus loopt terwijl je niet wanneer vanaf wanneer je moet tellen... @Sophiex Dankjewel! @Luna86 Nope, nog steeds hetzelfde 'bruine'... Maar nog geen bloed helaas. Ik snap dat je ongeduldig wordt... Ik ben al ongeduldig, en ik wil nog niet eens echt beginnen en het is nog maar mijn eerste keer na het stoppen met de pil. Ik moet dus helemaal al niet zo ongeduldig zijn, ik heb nog een paar maanden. Ik hoop echt voor je dat je snel ongesteld wordt! @Besco Dank je, nee dat zeker niet! Jouw baby'tje heeft straks wel geluk, met zo'n grote kamer haha. Wel jammer dat de test negatief was.. Helaas kan ik geen antwoord geven op je vraag. Is het trouwens erg als een babykamer op het zuiden staat? Wij hebben straks twee kamers over, 1 op het zuiden en 1 op het noorden. Maar met het oog op de (nog verdere) toekomst..
@Luna86 Natuurlijk mag je hier even klagen! Lucht altijd op! Hopelijk word je cyclus snel regelmatiger... @Ananas13 Op naar de volgende ronde! @xDaantje Klinkt goed je nieuwe huisje Hier afgelopen maandag spiraal laten verwijderen, vandaag ongesteld geworden (had dit niet gedacht, de huisarts zei nog dat het een half jaar kon duren...) Blij dat ik ongesteld ben, maar ik heb het niet gemist hihi (was even vergeten hoe het was haha) benieuwd hoe mijn cyclus gaat lopen, even goed alles bijhouden (hebben jullie ook wel eens dat je geen meldingen krijgt van nieuwe berichten, een nieuw bericht plaatst en dat het dan blijkt dat er nog een aantal berichten eerder geplaatst zijn en dat je dat dan pas te zien krijgt, vervelend hihi, dus sorry als ik niet helemaal op volgorde reageer hihi)
Hi iedereen! Mag ik misschien erbij? Wij willen in 2018 voor een 2e kindje gaan. Vandaag is onze meid 1 jaar geworden. Waarom we willen wachten: ik wil mn gezondheid eerst verbeteren. Ik wil wat kilo's eraf hebben en dat gaat niet zo makkelijk.. helaas..
@Kiekieboe Welkom! Nog gefeliciteerd met je dochter, leuk dat jullie voor een tweede kindje gaan! Succes met de kilo's, ik ben ook nog bezig hihi
@Kiekieboe welkom! En gefeliciteerd met je dochter! Leuk 1jaar! Ik vind dat een mooi leeftijdsverschil tussen de kids, ongeveer 2 jaar. Dat was ook ons eerste “plan”. Helaas plan gewijzigd en dochter is nu al 4 Haha. Ook leuk Succes met afvallen en hopelijk kan je het nieuwe jaar “aan de slag”! @xDaantje hier slaapt dochter ook in een kamer op het zuiden. Wij hebben van die rolluiken aan de buitenkant vh raam zitten, die zijn hoogzomer ook echt wel nodig, het kan dan echt heet worden. Dan zijn die luiken de hele dag dicht en blijft het redelijk koel. De kamer op het noorden is wel duidelijk koeler...
Ananas13; 26 Jaar - 1e kindje - Ronde 2 - NOD 26 november Wafelijzer; 32 Jaar - 3e kindje - Ronde 2 - NOD 15 november KellD; 25 Jaar - 2e kindje - (wacht nog 1 ronde na operatie voet) Spark; 26 Jaar - 1e kindje - Ronde 1 - NOD 13 oktober Les87; 30 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD +/- 6 oktober Besco; 26 Jaar - 2e kindje - Ronde 0 - NOD ? Luna86; 31 Jaar - 3e kindje - Ronde 2 - NOD ? Chantallcindy; 27 Jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD Onbekend xDaantje; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 0 - NOD ? (begint in december) Twinkle81; .. Jaar - .. kindje - Ronde .. - NOD .. Boogschutter88 28 jaar - 2de kindje - begintDec/Jan. May6513; 35 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 22 november AB25; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 0 - NOD (wachtend op eerste menstruatie na spiraal) Afspraken: Ananas13 - 1 november uitslagen van onderzoeken.
@Kiekieboe Welkom! leuk dat jullie voor een 2e gaan. Wij zijn er ook voor gegaan toen onze oudste 1 jaar was geworden. +_ 2 jaar leeftijdsverschil is zo leuk! Wat balen dat het afvallen zo langzaam gaat. Telkens jezelf gemotiveerd houden is dan erg lastig.Je hebt een moi doel voor ogen dus dat gaat jou lukken! Veel succes! @xDaantje Een rolluik zou wel ideaal zijn. Maar die echte warme weken zijn tegenwoordig op 1 hand te tellen @AB25 Ik merk dat ook met die meldingen ja, best vervelend! Goed dat je zo snel ongesteld geworden bent. Hopelijk snel een mooie cyclus. @wafelijzer Hoe is het?? Bijna richting ei al denk? @KellD Goed dat jullie het zekere voor het onzekere nemen en nog even wachten. Al snap ik dat dat hekel moeilijk is. Hoe gaat het nu met je voet? Hier: Eindelijk ongesteld geworden!! ik ben zo blij! Worden wel hele ruime ei weken... Haha ik ga er straks maar vanuit dat ik een cyclus tussen de 28 en 36 kan hebben. Heb gister ovulatietesten gehaald en ga die gebruiken. Misschien is een nieuw lingeriesetje ook wel een idee want anders gaat het misschien nog saai worden We gaan er weer voor in ieder geval!
Hihi mijn vruchtbare dagen zijn in de week van ons zoontje zijn 6e verjaardag. (hahaha je moet wat op je vrije ochtend )
Zo, wat gaat het ineens hard hier!! Welkom alle nieuwe dames! @Luna86 eindelijk! Nu kun je iig weer vooruit kijken he Wordt dus extra gezellig rond je zoontje zijn verjaardag voor jullie nieuw lingerie setje is een goed idee Ik zit nu op cd8 dus ei duurt nog even, maar goed ook want ik heb nog steeds super licht bloedverlies. Ik vind het maar raar deze menstruatie... maar goed als het bloed maar weg is voordat mijn ei komt
@Kiekieboe Succes met afvallen!! Balen dat het zo traag gaat door je medicatie .. Ik wil ook heel graag nog wat afvallen. Er zit nog 10kg aan van de vorige zwangerschap -oeps- maar hier gaat het (zonder medicatie) ook niet snel helaas!