Dankjewel meiden! , ben er ook echt super content mee. Het had niet beter gekund. Mijn man heeft haar handjes in de vorm van 'priester hands' getatoeëerd. Is ook echt heel erg mooi gedaan en gelukt. Ik voel me goed nu , heel lang op gewacht en nu loopt ze voor altijd met me mee. Status over zwanger worden, wij wachten toch nog even 1 cyclus. Mijn man wilt toch gelieve nog een maandje wachten omdat ik over 3 weken weer een röntgen foto krijg. Mijn man wilt 't liefst alles uit sluiten. better safe than sorry . Terwijl ik ook echt heel graag wil hoor, maar dan moet ik wel realistisch blijven daarom nog een maandje opschuiven. 4 weken op een heel leventje is niks, zo denk ik dan maar. Nog even geduld
Dag 30 en een negatieve test. Nu mag ik van mijzelf pas weer op dag 36 testen als ik niet al ongesteld geworden ben. Ik heb er geen goed gevoel bij.. jammer maar we gaan er gewoon weer voor de volle 100% voor in de volgende ronde.
@Luna86 wat vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt! @KellD wat ontzettend gaaf je tattoo!! onwijs mooi!
@KellD klinkt ook als een hele mooie tattoo van je man! Verstandige keuzes zijn nooit leuk, gelukkig is het maar een maandje inderdaad. @Luna86 pff vervelend de onzekerheid, knap dat je pas gaat testen met 36 dagen.
Iedereen een leuk weekend gehad? Wat leuks gedaan? Hier met een groepje vriendinnen en onze kinderen afgesproken, en gewerkt.
@Luna86 Wat jammer zeg, heb je ondertussen toch nog even getest. Stiekem te hopen op een positieve. Misschien heb je je een late innesteling gehad, zal zo maar kunnen. Hier rollen de duimen voor je! Dankjewel meiden, voor alle lieve reacties over de Tattoo , en inderdaad nog even geduld en dan gaan ook wij voor een 2e kindje. Wij zijn afgelopen Donderdag naar Sea life geweest in Scheveningen, opzich wel leuk. Ik had de actie van AHuitjes ingevelerd , ook maar goed ook. Ik vind het voor 2 al snel te duur, ook vooral omdat wij nog een stuk moeten rijden. En dat Sea life wel wat meer aan de onderhoud mag mogen doen. In 't weekend zijn we een rondje Familie wezen doen, ook altijd gezellig!
ik hoor de krekeltjes weer.. Volgens mij zijn we allemaal lekker drukjes. '' ik kan tegenwoordig ook wat meer, lopen met dit loopgips gaat me goed af. '' gelukkig.
Nou, het is hier inderdaad wel eeerg rustig! @KellD erg mooi, je tatoeage! zo is ze inderdaad nog altijd een beetje bij je. fijn dat je inmiddels wat meer kan met je loopgips. Wij zijn inmiddels terug van onze reis, was erg gaaf! Voelde erg dubbel om weer naar huis te gaan. Aan de ene kant super jammer, omdat het daar zo heerlijk en mooi was. aan de andere kant... eindelijk is december aangebroken, de maand waarin wij gaan beginnen met zwanger worden van ons eerste kindje! natuurlijk ook een mooi en spannend vooruitzicht! op vakantie was ik voor de tweede keer sinds het stoppen met de pil ongesteld geworden, na 29 dagen. Erg tevreden over mijn cyclus! rond 21 december moet ik weer ongesteld worden, en vanaf dan begint onze eerste ronde. Zijn er meer mensen die bepaalde ook dingen erg zullen gaan missen? Wij houden bijvoorbeeld erg van reizen naar verre landen, en dat zullen we met een kleine niet snel doen...
@xDaantje Dankjewel, ik ben er echter ook heel erg content mee. Wat fijn dat je je een mooie tijd hebt gehad, hopelijk heb je het allemaal als positief ervaren. Wauw! wat heb je een mooi cyclus als ik het zo lees, en dat zo snel al. Je lichaam pakt zich goed op. Des te makkelijker te pijlen is het voor je straks. Wat spannend he?! Zo'n heel nieuw tijdperk. Geniet er ook van! Wie weet mag je een klein hummeltje verwelkomen volgend jaar kerst. Hopelijk volgt er snel een positieve test! Ik weet echter niet op dit topic nog recent is, er is al een tijd niks meer gezegd etc. Hopelijk draait het weer bij. Iedereen heeft het ook lekker druk met de komende feestdagen .
@KellD Dankje, hopelijk mag jij ook snel zwanger zijn van je tweede kindje! Ik hoop dat het hier weer een beetje bijtrekt, het was zo'n gezellige groep! Hopelijk heeft iedereen het nu toevallig heel erg druk en praat iedereen straks weer gezellig mee. Zou het jammer vinden om een nieuwe groep te moeten zoeken...
Hier idd keidruk gedoe gehad op het werk en heb veel geholpen op school. Vanaf januari weer wat rustiger allemaal, ook wel fijn weer. Net ongesteld geweest.. eisprong ergens rond de feestdagen
Hier ook erg druk, en iemand overleden in de familie. Ik denk als iedereen gaat beginnen met kindjes maken het vast wel bij trekt of na de feestdagen. Hier de laatste pil al geslik nu wachten op mijn ontdekkingsbloeding en dan er weer voor gaan. Gisteren lekker mogen knuffelen met een baby van 3 maanden. En dan verdwijnen toch alle onzekerheden. Oh wat is een baby heerlijk Hihi @xDaantje reizen kan gewoon met een kleintje, is maar hoe makkelijk jullie zijn, of wat voor vakanties jullie gaan. Berg beklimmen met een baby zou ik niet aanraden, maar een verre reis waarom niet? Tot dat ze 4 zijn hebben ze geen school dus lekker makkelijk. Maar probeer dat obstakel te tekkelen als jullie kindje er is. En ze reizen voor minder geld als ze klein zijn
Poeh, sinterklaas is voorbij! Druk druk druk maar ik ga weer eens wat vaker reageren heb ik mezelf voorgenomen! @xDaantje wij gingen ook graag op reis! Nu onze dochter er is gaan we ook gewoon maar iets minder ver. Ze heeft al 2 stempels in haar paspoort met haar 9 maanden @KellD ik zie de foto niet, misschien omdat ik altijd op Mn telefoon reageer? @boogschutter88 gecondoleerd! En wat betreft die baby; dan ben je gelijk helemaal om hè Hier nog steeds niet ongesteld pfffffff! Dochter is van 6-7 voedingen ineens naar 3 dus er zit soms 12 uur tussen. Je zou zeggen dat mijn hormoontjes dan weer zouden gaan kunnen werken. Op af en toe een beetje bloedverlies na nog geen menstruatie. Wel is mijn libido op een hoogtepunt (hahaha leuk voor mijn man) en voel ik me weer helemaal mijzelf. Ook niet geheel onbelangrijk. Vanaf Kerstmis gaan we de condoom weg doen en zien we wel. Bij mijn dochter in 1x zwanger maar schat in dat dat nu wat langer gaat duren. We zullen zien!
@Besco hoe lang wil je nog BV geven? Elk lichaam is natuurlijk anders, maar ik werd pas ongesteld toen ik stopte met BV en ook dat duurde volgens mij nog een paar maanden daarna. Pff weer jezelf voelen heeft ook wel even geduurd. Gebruiken jullie apps op je telefoon om je vruchtbare dagen te achterhalen enzo (uiteraard zijnOV strips betrouwbaarder),Zoja welke? Ik had een hele leuke app met mijn vorige zwangerschap maar geen idee meer welke dat was, kan hem ook niet meer terug vinden. Ook daarmee zwanger geworden want hield me aan de vruchtbare dagen die de app aangaf.
@boogschutter88 ik heb besloten te stoppen als ze 1 jaar is. Zit nu op 3 voedingen en zullen er denk ik vrij snel 2 worden. Tot een jaar heeft ze echt melk nodig dus dat vind ik een mooi moment op de bv af te bouwen. Mocht ze dan toch nog graag drinken volstaat een flesje kV ook Tot hoeveel maanden heb jij bv gegeven als ik vragen mag? Ik hoop stiekem zo erg dat Mn cyclus toch weer begint. Mn lichaam wordt weer anders, meer afscheiding en af en toe wat bloedverlies, dus wie weet!
@Luna86 dus jij kan het nog extra gezellig maken rond de feestdagen, haha. @boogschutter88 Ik gebruik geen Apps en bij mijn eerste zwangerschap nooit geen ovu testen gebruikt. Ik heb toen wel de vruchtbaredagen berekening via Zwangerschapspagina (calculator) gedaan, en moet ik heel eerlijk zeggen die klopte altijd aardig. Maar nu mijn cyclus natuurlijk niet volgens 't boekje loopt. Bereken ik het zelf , en hou ik goed in de gaten wat mijn lichaam doet. Ik heb wel het geluk dat ik nu best veel symptomen kan aflezen aan mijn lichaam dat ik bijv. in mijn vruchtbare dagen zit. Ik heb wel wat ovu testen thuis liggen, die heb ik al aangebroken tijdens de eerste poging. Maar zolang ik zonder kan dan graag zonder, want anders zou ik me zelf helemaal gek maken. @Besco Deze pagina verwijderd het automatisch na zoveel tijd, omdat het een bestand van je zelf is geloof ik, ik zal kijken of ik 'm nog heb. Nog 4 dagen en dan mag ein-de-lijk .. mijn gips er af '' als 't goed is ''. Ik ga er van uit. Dan fysio en dan verder kijken. En dan als het goed is de laatste foto's van mijn voet, en dan kunnen we ook weer gaan beginnen met klussen, dan mag het weer. En , hier al heel gezellig de kerstboom opgetogen en aan! Zijn er nog meer meiden die de kerstboom al hebben staan?