@wafelijzer ja is zeker Spannend, ik heb al eerder laten pendelen op de vraag wanneer ik zwanger zou zijn waarom denk je dat ik t nu zooooooo graag wil! *hint hint* ik ben benieuwd of ze gelijk heeft moet helaas nog minstens 2 weken wachten hihi
Klopt @nijntje90 ze doet ook niet zwangerschap gerelateerde vragen Ik weet niet of ik jullie deze al heb laten zien, deze test deed ik toen ik vanmiddag in de wachtkamer zat te wachten op mijn beurt.. toeval of...
@nijntje90 ze doet ook niet zwangerschap gerelateerde vragen Ze heet Roosie91 Ik weet niet of ik jullie deze al heb laten zien, deze test deed ik toen ik vanmiddag in de wachtkamer zat te wachten op mijn beurt.. toeval of...
Dat zou wel heel fijn zijn! Ik duim voor je! Ik ken het pendelen alleen van hier! Vroeger deden we dat met een naald aan een draadje voor de lol haha..
@nijntje90 ze doet ook niet zwangerschap gerelateerde vragen Ze heet Roosie91 Ik weet niet of ik jullie deze al heb laten zien, deze test deed ik toen ik vanmiddag in de wachtkamer zat te wachten op mijn beurt.. toeval of...
Haha nou inderdaad (plaatsen ging niet helemaal goed geloof ik) we wachten t gewoon af, meer kan ik niet doen...
@wafelijzer nee niet meer gedaan wil ik het weekend weer doen eigenlijk als ik niet ongesteld ben. Ik heb roosie gevonden! Is kijken wat ze zegt
Goed hoor had tot voor t avond eten kast van krampen ter hoogte van mn linker eierstok.. nu alleen nog licht zeurderig, zal wel door t bewerkte zaad komen wat zn weg moest vinden kan niet wachten tot ik mag testen haha
Pff wederom weer verkouden en heb een grieperig gevoel, vorige ronde was dit ook in de avond na inseminatie... kan maar moeilijk positief blijven... Ik denk dat t weer niks word..
@Kimmetjuh90 moeilijk Meis, je kan je zelf echt gek maken, wel niet wel niet. Ik kan niks anders doen dan duimen en hopen dat dit jullie ronde is! En ik hoop dat je genoeg afleiding kan vinden. Al denk ik dat je de komende 14 dagen met niks anders bezig bent. @nijntje90 spannend hoor, hopelijk heb je dit weekend eindelijk een positieve test! @wafelijzer spannend jij mag ook over een week testen(?) @Blackbeauty hopelijk een mooie positieve test over 2 weken. En tot nu toe schrijf je prima Nederlands hoor, zelfs mensen in Nederland kunnen niet foutloos schrijven (incl. Ik , of de autocorrect op je telefoon verandert ineens je woord ) @Besco ik wist ook heel lang niet wat pendelen was, moest het ook opzoeken kon echt geen link leggen wat pendelen met kinderen te maken zou kunnen hebben toen ik probeerde te raden. Ook alle afkortingen heb ik ook allemaal even moeten opzoeken @Luna86 kan me goed voorstellen dat je baalt. Is niet alsof je een paar dagen later weer vruchtbaar bent, gaan toch weer even wat weken overheen. Maar inderdaad je hebt vroegst getest dus geen geen bloed is nog moed. @Besco beterschap! Hopelijk Doet al dat kroelen zijn werk. Sorry als ik op iemand ben vergeten te reageren! Hier gaat het prima, gisterenavond zo een heftige kramp, wat verdacht veel op een wee leek, dat ik dubbel lag, en toen waren ineens alle krampen weg. Vandaag nog een flinke stolsel verloren. Oh wat vind ik dat vies zeg. Maar voor de rest gelukkig geen pijn meer. Vind het inderdaad heel spannend wat mijn lichaam gaat doen, gister in bed op de miskraam topics gelezen hoe lang het voor sommige duurt voordat ze weer ongesteld werden en geen positieve test meer hadden, dat wist ik dus allemaal niet. VK zei ook dat het wel 6 weken kon duren en dat het, het beste is 1 ronde te wachten maar mocht ik gelijk zwanger worden het niet erg is natuurlijk. Misschien dat ik naar me lichaam luister en zo achter kom wanneer ik mijn eisprong voel en zie aankomen ipv met ove testen. Nja eerst even wachten totdat ik stop met bloeden (is nu al heel weinig) en anders een ronde wachten, we zien wel wat er gebeurt. Uiteindelijk heb je het toch allemaal niet zo in de hand..
Wachtbankje: Ananas13; 26 Jaar - 1e kindje - Ronde 2 - NOD 26 november Wafelijzer; 33 Jaar - 3e kindje - Ronde 5 (1e na vmk) - NOD 6 februari KellD; 25 Jaar - 2e kindje - (wacht nog 1 ronde na operatie voet) Besco 27 Jaar - 2e kindje - Ronde 2 - NOD 22 februari Luna86; 31 Jaar - 3e kindje - Ronde 4 - NOD 11 feb xDaantje; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - NOD +/- 20 februari Twinkle81; 36 Jaar - 2e kindje - Ronde 4 - NOD +/- 14 februari AB25; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - NOD 6 maart Kiekieboe; 26 jaar - 2e kindje - ronde 0 - begin 2018 Blackbeauty; 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 15 februari Boogschutter88: 28 jaar - 2de kindje - Ronde 2 (1ste ronde MK)- NOD ? Zwanger: Vievie; 32 jaar - 2e kindje - (wachten tot eind November) ZWANGER May6513; 35 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 ZWANGER - uitgerekend 29 juli 2018 Afspraken: Ananas13 - 1 november uitslagen van onderzoeken May6513 - 14 februari ❤️ Geslachtsbepaling echo Boogschutter88 - 12 feb. Controle echo na MK
@boogschutter88 wow 6 weken? Ik wist ook niet dat het zo lang kon duren. Vertrouwen op je lichaam is het enige wat je kan doen dus. Als ik jou was zou ik geen ovu testen gebruiken en gewoon maar even afwachten. Vruchtbaar slijm herken je vast en als je na 6 weken nog niet ongi bent kan je altijd testen natuurlijk! Lijkt me dat de focus er zo op ligt als je elke dag een ovu test gaat doen? @Kimmetjuh90 spannend weer zeg! 14 dagen duren dan zo lang hè! @nijntje90 op welke dag van je cyclus zit je nu? En wat is je normale cyclus dan? Ik mis jou in het lijstje, of ik kijk niet goed. Het is nog vroeg @Luna86 ik snap dat je baalt! Mijn man wilde gisteren niet. Nou dat maak ik nooit mee en nu ik denk dat het ‘moet’ is ie moe Hahah! Mijn dochtertje was ook 5 dagen voor eisprong laatste keer seks dus het kan! Ik duim voor jou