Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    @nijntje90 en??? Nog steeds geen bloed?

@Kimmetjuh90 het is zo spannend meid. Maar een verkoudheid zal een zwangerschap echt niet in de weg staan. Komt goed, heb vertrouwen!
    Had jij trouwens al reactie van het Pendelen ? Ik nog niet...

@boogschutter88 ik heb dinsdag zelfs al mijn NOD dus wou eigenlijk morgen al een testje wagen:oops: vanmorgen snel geplast...
    Als ik jou verhaal zo lees komen bij mij de gedachtes aan mijn miskramen weer terug, hoe heftig dat was (niet die vmk maar de latere) en ik vind het zo knap dat je er zo nuchter in staat...
    Knap dat je gewoon gaat afwachten wat je lichaam doet en het daarin volgt.

2. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Nee nog steeds niks! Gister wel dat menstruatie gevoel maar niet doorgekomen! Vandaag is dag 36! De 1e ronde na het stoppen van de pil 33 dagen! Ik sta ook niet in het lijstje haha had ik al gezien...

Besco en wafelijzer vinden dit leuk.
  3. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @nijntje90 ik kan je er wel bij zitten als het niet lukt, moet je even sturen wat er in moet.
    En vind het wel heel spannend bij jou.

@wafelijzer ik heb nu het gevoel dat ik niet anders kan doen dan vooruit kijken. Niet dat het me niks doet hoor vind het echt heel verdrietig en was al helemaal aan het plannen en uit puzzelen. Maar toch diep van binnen voelde het vanaf het begin niet goed kon alleen me vinger er niet op plaatsen en dacht dat het aan mij lag. Ben gewoon blij als we weer verder kunnen, zit nu ook helemaal ok stel dat het wel nu gelijk raak is dan zou ik misschien in november uitgerekend zijn en rond die maanden heb ik een bolle buikje. En als het niet deze ronde raak is maar volgende maand dan ben ik weer in december uitgerekend ga zo maar door Haha

4. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ik snap je, zeker als je dat gevoel al vanaf het begin had!
    Alleen maar fijn dat je zo vooruit kunt kijken!

Ik wil dus eigenlijk absoluut niet in november/december uitgerekend zijn.. is dat heel stom? Misschien wil ik daarom ook zo graag dat het nu raak is want anders moet ik dus minimaal 2 rondes overslaan :oops: (jan en feb ook liever niet):oops::oops:

Pff ik ben dom geweest, heb een test gedaan net. Natuurlijk veel te vroeg! Maar ben zo nieuwschierig en natuurlijk is die omo wit. Logisch ook. Maar nu heb ik dus het gevoel dat het niet raak is... terwijl het niks zegt want vorige maand testte ik ook deze dagen negatief en erna nog positief...:(

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.887
    9.395
    113
    Gelderland
    Dat dec/jan/feb gevoel ik ook een beetje @wafelijzer maar dat laat ik los. Mijn oudste is vandaag jarig, mijn jongste in nov. Met sint en kerst erbij zijn het hele dure en drukke maanden. Kan een volgende :roflmao:er ook nog wel bij. Ik hoop vooral dat we nog een 2018 baby mogen krijgen :) 2019 klinkt zo ver weg..

Hier vanochtend een Kruidvat test met 2e urine en natuurlijk negatief. Balen maar wilde het proberen want stel dat, dan is het een leuk kado’tje voor mijn man op onze zoon zijn verjaardag. Nu wachten tot 6-2 en anders 11-2

6. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ben blij dat je het herkend @Luna86
    November zou nog wel gaan maar December wil ik echt niet. Naja we zullen maar weer rustig af moeten wachten :rolleyes:
    Jij ook al een negatieve Kruidvat test vandaag:( balen.
    Van harte gefeliciteerd met je zoon!

7. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Trouwens net mijn reactie op de pendel gehad en laat daar nou net uitkomen: zwanger in maart :eek: (uitgerekend in december dus:oops:)

Luna86 vindt dit leuk.
  8. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank jullie wel lieve dames ❤
    Ik was vroeg gaan slapen en laaaaat wakker geworden
    Straks e ben spulletjes halen zodat ik hier gauw vanaf ben :) (liefhebbers die t over willen nemen?) :p

wafelijzer vindt dit leuk.
  9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank jullie wel lieve dames ❤
    Ik was vroeg gaan slapen en laaaaat wakker geworden
    Straks even spulletjes halen zodat ik hier gauw vanaf ben :) (liefhebbers die t over willen nemen?) :p

10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wrm plaatst ie dubbel :(

11. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Nee bedankt ;)
    Heb wel ooit eens gelezen dat een lage weerstand goed is voor de innesteling :thumup:

12. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ah jammer :p ik juist andersom... nahja wachten het gewoon af :)

13. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee hoe ik mezelf er bij moet zetten! 27- 2de kindje- nod?? Tjaa geen idee..zit op dag 36!o_O:confused: dat niet in november/december heb ik ook wel hoor..ben zelf eind november jarig, sinterklaas en kerst altijd drama! Dan er bij als de baby 1 januari word geboren is de nieuwjaarborrel altijd bij mij haha...
    Ik heb ook laten pendelen roosie zegt april zwanger van een jongen...dat worden dan 2 jongetjes hier in huis! Arme ik met al die mannen:cry::p

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  14. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oeh Spannend! Ik zou ook een jongen krijgen. Nou ben benieuwd of ze over 2 weken gelijk heeft :) hihi (of ik dan inderdaad zwanger ben)

nijntje90 vindt dit leuk.
  15. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ik moet wel zeggen dat ik het leuk zou vinden om op de verjaardag van de eerste in juli bekend te maken dat er een 2e komt! Dat heb ik al vanaf het begin in mijn hoofd haha...eerst maar is deze ronde overleven! Heeeeeeel irritant dit...

16. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 oh echt?? Hmm dan weet ik t ook niet haha

@nijntje90 ja hier ook jarig in december en zoon ook, nichtje van november. Ik vind het erg druk die maanden. En bovendien vind ik rond die feestdagen niet leuk voor het kindje zelf.
    Bij mij zou het ook een jongen worden met de pendel hihi. Leuk toch! 2 (3) mannen in huis, kunnen ze je mooi beschermen ;)
    Maar welke cycluslengte had je de rondes hiervoor?

17. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ik was even aant kijken maar de gependelde geslachten komen overeen met de Chinese kalender. En bij mijn zoon en dochter klopte dit ook :thumup:

18. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Het is gewoon afwachten oor mij :)
    Ik ga als ik zwanger ben t met 12 weken bekend maken.. kan niet wachten tot mn verjaardag haha en dan is niet iedereen er.. dus is lastig.

19. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nou we gaan t zien haha

20. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    @boogschutter88 Mag ik ook op t lijstje?

Kimmetjuh90 - 27 jaar - 2de kindje - NOD 14 februari

Deel Deze Pagina