Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Nu met valentijn kan je van alles leuk kopen...of op je werk laten bezorgen? Bij een vriendin?

2. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    @nijntje90 ik doe met je mee zondag (testen);) duim iig voor je!
    Hier wordt ook carnaval gevierd. Maar voor ons persoonlijk niet veel aan. Kids hebben donderdagavond schoolcarnaval dat is wel leuk en als het weer mee zit wat optochten kijken.

3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    @nijntje90 Ik heb t besteld, en nu maar hopen dat ik t als t bezorgd word kan verstoppen hihi :) komt vast goed.

4. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 je hebt ook ophaalpunten toch? Dan komt het niet thuis. En meestal komt het in een verpakking toch?
    Lastig zo een ex, wij weten er ook alles van, de ex van mijn man is echt een heks met twee gezichten. Gelukkig heeft ze weinig te zeggen, ze woont full time bij ons en gaat om het weekend een nachtje bij haar moeder slapen.

@wafelijzer balen, maar gelukkig is het nog vroeg. Dat misselijk gevoel kan ook door de progesteron komen. Geeft ook zwangerschapsymptomen.

@nijntje90 laat het maar snel zondag zijn! Haha

Pff hier mevrouw ongeduld, wil dat het bloeden stopt en gewoon weer de draad op pakken. Alles voelt ineens zo onzeker!

5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oh meis, ik hoop ook voor je dat t gauw stopt en dat jullie verder kunnen.. jaa mijn ex heeft ook 2 gezichten.. helaas.
    Ik heb met mn stomme kop in alle enthousiastme mijn eigen adres ingevuld, dat ij niets meer ko doen ging ik nadenken dat ik t mezelf wel heeeeel moeilijk gemaakt heb zo.. dus heb gauw mn beste vriendin om hulp gevraagd en zachtjes snel overlegd. Zij speelt gelukkig even mee ;) mijn ex heeft een goede vriendin van hem uitgenodigd volgend weekend.. en meneer heeft dus gezegt dat ik dus vanaf de 10de al zou kunnen testen... nu verwacht hij dat ook, jemig hoe moet ik dan t gaan geven waar zi j bij is.... Dit is toch iets van ons samen? Of zie ik t verkeerd... Ik hoop eigelijk dat ie t weekend dan maar nog negatief Is? Of is dit dan weer heel slecht van mij.. mannen.....pfff... Ik snap dat ie gauw wik weten of er een mini mensje in mij groeit, dat wik ik ook, maar t kan toch nog helemaal niet 10dpo positief testen?

6. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Kimmetjuh90 wel heel leuk dat hij zo enthousiast is! Gewoon zeggen dat je nog even wilt wachten en tis zeker iets van jullie samen! Misschien even zeggen dat je dit liever samen doet?
    @wafelijzer gezellig! Ben alleen zo bang voor die teleurstelling...

7. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hihi niet mijn ex maar mijn vriend heeft een vriendin uit genodigd. Ik ga eens kijken of ik dat automatisch woorden maken uit kan zetten...

8. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    @nijntje90 als hij eenmaal wat in zn kop heeft dan gaat dat er niet meer uit...

9. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 waha ik heb echt 4x je tekst gelezen om te snappen waarom je ex met jou wilt testen :roflmao::roflmao::roflmao:
    Maar wilt je vriend perse met die vriendin erbij testen? Zou hij het erg vinden als je alleen test? Want dan kan ken je ochtend urine opvangen en stiekem al testen, dan weet je de uitslag al.
    10dpo is wel vroeg, maar sommige testen dan al is maar net hoe snel je HCG aan wordt gemaakt als het raak is. Poeh lastig hoor, is ook mAar net hoe close jij bent met die vriendin? Misschien uitleggen dat het voor jou niet goed voelt helemaal omdat als het negatief is, dat kan komen omdat het nog tevroeg is en het nog positief kan worden na een paar dagen, en dat dan de hele avond een sfeer is. Nja ik denk hard op. Maar volg je gevoel jij en partner beginnen samen een gezin niet jij je partner en beste vriendin.

Ja de miskraam heeft ook alle twijfels weg genomen die ik had of we er wel goed aan doen om voor een tweede te gaan, wil ik dat wel al die slapeloze nachten. JA JA JA was zo blij dat ik niet die rot rondes meer in ging van wel niet positief zijn dit de eerste symptomen. dAt we zo een geluk hadden om gelijk zwanger te raken. Nja het is zo. Wordt alleen helemaal gek van die piep maand verband, zou je denken als de stolsels er niet meer zijn ik weer over op tampon mag?:$ Sorry klaagmodus uit :D

10. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 nee daar zou ik ook niet blij van worden om mijn test ook nog te delen met een vriendin. Zou hem idd uitleggen zoals @boogschutter88 ook zegt dat de test best nog negatief kan zijn, ook al ben je zwanger, en dat je dat niet wilt delen met haar erbij. Zal hij toch wel begrijpen?

@boogschutter88 pfoe ik las idd dat tampons slecht zijn na een mk. Las het helaas te laat want ik had gewoon tampons gebruikt, maar was natuurlijk ook nog niet zover dus niet zoveel/grote stolsels maar ik snap dat je gek wordt van het maandverband. Durf alleen niet te zeggen wat wijsheid is daarin....

Zometeen werken..... echt GEEN zin in:rolleyes:

11. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @boogschutter88 lekker joh die klaagmodule! Gewoon lekker doen...aan de andere kant waarom zou je niet voor een 2e gaan? Lief, mooi kindje dat je gezinnetje compleet maakt. Speelvriendje voor je 1e kindje..alleen is ook maar alleen! Ik snap je wel hoor. Alleen vond ik die slapeloze nachten minder erg dan dat ze nu gaan spoken snachts! Daar groei je in mee en tis maar voor even! Knuffel voor jou!xx

12. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik ga vandaag het er nog eens over hebben met hem :) ik heb niks met dat meisje. Zal ook nooit gebeuren..
    Aan de andere kant ik kan dan wel mn testjes beter 1 voor 1 gebruiken :p ( heb er nog al wat van verschillende merken)

13. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    Hi Meiden,

Jeetje wat een geklets, haha. Heerlijk gebabbel , moest wel even alles teruglezen :oops:. Het is wel wat te veel om op iedereen terug te reageren , haha.

Op 't antwoord van een Dec/Jan kindje , ben ik heel erg het tegenovergestelde van. Vooral na wat ik meegemaakt heb met mijn eigen dochtertje, gepland en wel. En met lege handen komen te staan. Als ik een kindje zou mogen krijgen in Dec/Jan Heel graag! Ik zou zo graag een kindje willen het maakt mij echt niet uit wanneer hij/zij geboren wordt. Dan maar eens per jaar geklungel met de feestdagen en of verjaardagen. Maar ik heb wel mijn kindje dan! Sorry dames deze mening kan ik helaas niet met jullie delen. Maar ik snap wel waar jullie punt vandaan komt. Ik realiseer me daarom ook des te meer , als je zoiets soortgelijks meemaakt denk je automatisch wel wat anders. Maar ik hoop voor jullie dat jullie mooie voorjaarskindjes krijgen, haha.. :roflmao: Ik hoop zelf stiekem dat ik dit jaar nog een mooi hummeltje in mijn armen heb liggen.

En tevens bijna 6 Febr , hopelijk op een mooie uitslag en vooral positief! Vanochtend ongesteld geworden , ik kan eindelijk zeggen dat ik toch een cyclus heb van 38 dagen. Niet ideaal, maar het is wel een vaste cyclus en daar ben ik al blij mee.

Fijn weekend allemaal! Dikke knuffel.

14. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @KellD ik snap je helemaal! Ik denk zelf ook dat een kindje niet te plannen valt! Ook al weet je dat je al een keer zwanger bent geweest het is geen garantie dat de 2e er ook komt natuurlijk. Eerlijk is eerlijk heb ook liever morgen dan volgende maand een positieve test!

15. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    @nijntje90 Dankjewel, en je neemt geen kind. je krijgt er één inderdaad.. Dat deed me ook wel doen beseffen.

Ik moet trouwens de lijst gaan aanpassen, want vanaf nu ben ik weer '' in the game '' hahaha :roflmao:

16. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    Wachtbankje:

Nijntje90:
    27 jaar - 2de kindje- Ronde 1 - NOD? 6 of 11feb testen

Kimmetjuh90:
    27 jaar - 2de kindje - Ronde 4 KL - NOD 14 feb

Wafelijzer;
    33 Jaar - 3e kindje - Ronde 5 (1e na vmk) - NOD 6 februari

KellD;
    26 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 12 Maart

Besco
    27 Jaar - 2e kindje - Ronde 2 - NOD 22 februari

Luna86;
    31 Jaar - 3e kindje - Ronde 4 - NOD 11 feb

xDaantje;
    25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - NOD +/- 20 februari

Twinkle81;
    36 Jaar - 2e kindje - Ronde 4 - NOD +/- 14 februari

AB25;
    25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - NOD 6 maart

Kiekieboe;
    26 jaar - 2e kindje - ronde 0 - begin 2018

Blackbeauty;
    28 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 15 februari

Boogschutter88:
    28 jaar - 2de kindje - Ronde 2 (1ste ronde MK)- NOD ?

Zwanger:

Vievie;

32 jaar - 2e kindje - (wachten tot eind November) ZWANGER

May6513;
    35 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 ZWANGER - uitgerekend 29 juli 2018

Afspraken:
    Ananas13 - 1 november uitslagen van onderzoeken
    KellD - 6 februari , uitslag gestel voet.
    May6513 - 14 februari ❤️ Geslachtsbepaling echo
    Boogschutter88 - 12 feb. Controle echo na MK

17. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik heb t pakketje ongezien kunnen verstoppen tussen mn kkeding (daar komt ie nooit tussen) nu heb ik alleen nog een positieve test nodig om mn vriend de verrassing van zn leven te geven, oh ik hoop t zo! ❤

18. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor je @Kimmetjuh90
    @KellD daar ben ik het helemaal mee eens!

Hier best wel veel afscheiding..ben benieuwd na de test morgen al heb ik zelf het idee dat deze negatief zal zijn....

19. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik duim voor je meis, hoeveel dagen na eisprong zit je?

20. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Wat kletsen jullie veel zeg! Ik heb echt even terug moeten lezen;
    @boogschutter88 hopelijk is het bloeden snel voorbij. Ik neem aan dat als de stolsels weg zijn je toch wel een tampon mag gebruiken? Ik haaaaaat maandverband ;)

@KellD bijna 6 feb! Zo spannend en hopelijk snel een eisprong!

@Kimmetjuh90 jij ook aan het wachten zie ik, in ben er zo slecht in! Wij lopen (denk ik) gelijk op!

@nijntje90 pfffff ik dacht echt dat jouw test mega positief zou zijn. Jammer! Hopelijk snel een positieve!

@wafelijzer nog even wachten Meis, wie weet gelijk een goede ronde. Spannend!!

Om even op de geboorte maand terug te komen: ik had er eerlijk gezegd nog niet eens over nagedacht. Het maakt me ook echt niets uit. Ik hoop gewoon dat het zo snel mogelijk raak is, en als ik dan in december beval; prima! Hoef ik tenminste niet naar mijn schoonouders haha! Ik vind dat een kindje een geschenk is en je zelf niet kan ‘plannen’ wanneer dit je wordt gegeven. Geen verwijt aan jullie trouwens hoor, maar zo sta ik er gewoon in :)

Ik heb denk ik donderdag mijn ei gehad. Mega veel slijm en vooral erg waterig. Duurde trouwens maar een dag dus misschien zit ik ook compleet fout. Afwachten tot 14 februari dus! Eerder ga ik niet testen heb ik me voorgenomen en 13 DPO moet ik wel positief testen, mits ik zwanger ben natuurlijk! T duurt zo lang! Bij de eerste was ik al zwanger voor ik erover kon nadenken, dat was duidelijk veel beter voor me!

KellD en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina