Ik moet het ook nog maar zien te redden hahahah! Maar ik weet mijn NOD niet helemaal zeker dat is vrij onhandig! Vorige cyclus was 35 dagen en dat zou nu dan 28 zijn. Kan natuurlijk maar ik pin me dus maar niet teveel op die 14e vast. Kan ook een week later worden
oh ja lastig is dat zeg ik heb dit keer een cyclus van 24 dagen, vorige cyclus was 26. stom he dat t zo kan verschillen
Ja, en als je het nou zeker zou weten zou het nog niet zo erg zijn. Maar als ik komende week geen vruchtbaar slijm signaleer weet ik het wel zeker. Even afwachten dus, is alleen niet echt mijn sterkste punt
herkenbaar zijn ovulatie testen niks voor jou dan? ik had 5 dagen voor mn ei vruchtbaarslijm., daarom weet ik ook heel zeker dat de 31ste mn ei is gesprongen (|30ste positieve ovulatietest) ik ga hopen voor je dat de 14de ook jou NOD is, ik ga de 10de al testen, voor mn vriend zijn gemoedstoestand, en het mijne hhahaha ben ook zo ongeduldig als de pest
Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong was..zit nu op dag 37! Morgen weer een testje wagen. Heb echt heel veel slijm vind het best vreemd ook... Terug komend op de geboortemaand het is zeker een geschenk en als je alles kan plannen is er niks meer aan natuurlijk. Het komt misschien rot over om het er zo over te hebben maar zo befoel ik dat niet! Niet na mn schoonouders zou wel mooi zijn haha....
@boogschutter88 Veel sterkte meid! Wat een rotnieuws. Hopelijk gaat het een beetje met je. Ik lees hier nog wel af en toe mee maar zal niet meer meeschrijven. Ik vergeet vaak te schrijven of kom er niet aan toe. Veel succes met zwanger worden aan alle meiden!
@Kimmetjuh90 nee voorlopig wil ik geen ovulatietesten gebruiken. Ik weet van mezelf dat ik dan zo gefocust wordt dat zowel mijn man als ik helemaal gek worden haha! Dochtertje was eerste ronde raak dus ik ben dan geneigd om te denken dat het vast binnen een half jaar wel raak is. Beetje naïef misschien maargoed....
Ja toen testte ik 3 dagen voor NOD ook nog negatief en zit nu 2 dagen voor NOD... maar mijn hoop is wel weg nu eerlijk gezegd
@kimmetje88 geeft niet. Had al het idee dat ie negatief zou zijn. De teleurstelling valt daardoor ook wel mee maar dan mag die menstruatie nu wel komen!
Hier mag ik op rood en door naar ronde 5. Een cyclus van 29 inplaats van 36 dus dat is positief! Hopelijk dit keer weer een korte cyclus dan maken we voor mijn gevoel iets meer kans