Nog geen positieve testen dus Mijn weekend is voorbij gevolgen dus hopen dat het even zo snel gaat tot volgende week woensdag! Slijm is weg en ik heb af en toe kleine krampjes. Verder helemaal niets... Ik droom telkens over positieve testen Haha! 14e zou leuk zijn hem te verrassen en de 25e zijn we 7 jaar samen dus dat zou ook leuk zijn, maar dat duurt nog zo lang pfffffff
@wafelijzer ik werk 3 dagen op kantoor! Ben niet gemaakt om een echte "huisvrouw" te zijn De positieve testen zijn inderdaad ver te zoeken op het moment!
@wafelijzer Vanmiddag om 15:00 de afspraak staan. Hopelijk is vandaag de dag , dat ik weer vooruit kijken mag. Ben heel erg benieuwd, stiekem ook een beetje zenuwachtig. Gelukkig zit wel mijn ongesteldheid er al weer op , ik heb niks te klagen als ik ongesteld ben .. 2 1/2 dag ongesteld en dan gelijk ook weg. Dan wordt het echt beginnen, ik kan niet wachten, haha.
Veel succes straks @KellD en idd zoals @Kimmetjuh90 zegt, doe mij ook zo'n ongesteldheid hihi. Bij mij ook 4/6 dagen gemiddeld Ik heb wel nieuws, ben net ongesteld geworden.... Op naar ronde 6
Wachtbankje: Nijntje90: 27 jaar - 2de kindje- Ronde 1 - NOD? 6 of 11feb testen Kimmetjuh90: 27 jaar - 2de kindje - Ronde 4 KL - NOD 14 feb Wafelijzer; 33 Jaar - 3e kindje - Ronde 6 (2e na vmk) - NOD 5 maart KellD; 26 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 12 Maart Besco 27 Jaar - 2e kindje - Ronde 2 - NOD 22 februari Luna86; 31 Jaar - 3e kindje - Ronde 5 - NOD 6 maart xDaantje; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - NOD +/- 20 februari Twinkle81; 36 Jaar - 2e kindje - Ronde 4 - NOD +/- 14 februari AB25; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - NOD 6 maart Kiekieboe; 26 jaar - 2e kindje - ronde 0 - begin 2018 Blackbeauty; 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 15 februari Boogschutter88: 28 jaar - 2de kindje - Ronde 2 (1ste ronde MK)- NOD ? Zwanger: Vievie; 32 jaar - 2e kindje - (wachten tot eind November) ZWANGER May6513; 35 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 ZWANGER - uitgerekend 29 juli 2018 Afspraken: Ananas13 - 1 november uitslagen van onderzoeken KellD - 6 februari , uitslag gestel voet. May6513 - 14 februari ❤️ Geslachtsbepaling echo Boogschutter88 - 12 feb. Controle echo na MK
Hi Meiden, Wat een mooie uitslag heb ik gekregen. De breuk en alles eromheen ziet er keurig uit, niks op aan te merken. Had wel gezegd dat ik last heb van die pin , dus die haalt hij eruit. Waarschijnlijk aankomende Vrijdag al, dan ben ik er dus deze Vrijdag schijnbaar helemaal vanaf! .. Nog 1 operatie , en dan KLAAR! . Er zit geen revalidatie aan vast, alleen een dagopname na de narcose mag ik alweer naar huis , met een drukverbandje. Ik ben helemaal '' in the moon '' Dat betekend ook dat we deze maand gewoon mogen gaan '' klussen '' .. Haha , Alleen één klein na deel , omdat ik zo'n rot breuk heb gehad , kan ik een staand beroep voor 30 uur in de week niet meer goed uitoefenen ( over 10 - 15 jaar ) . Dus daar moest ik wel rekening mee houden. Maar het kan ook zo maar anders lopen natuurlijk, ieder lichaam en pijngrens is anders. Meiden ik ben echt helemaal in de wolken , eindelijk weer positieve tijd. Weer vooruit kijken. HEERLIJK!
wat een goed nieuws @KellD En er zijn genoeg beroepen waarbij je eventueel ook kunt zitten (aangepaste werkplek in de meest simpele vorm) dus daar hoef je je echt niet druk om te maken
Sorry dames, heb het echt even druk met de verhuizing dus weinig tijd om steeds te reageren... en aankomend weekend carnaval dus dan ben ik ook weer 5 dagen druk. Voor mij één van de mooiste weken van het jaar! Maar goed, we zijn dus verhuisd, en we zijn helemaal blij met het huisje. Kan nu al niet meer wachten om de babykamer in te richten haha... ik lijk mijn eisprong afgelopen weekend gehad te hebben, alleen toen rekbaar slijm gehad. Ben benieuwd.. Over dat nov/dec/jan kindje; wij willen alleen liever geen kindje in december. Niet alleen om de feestdagen, maar bij ons zijn ook heel veel familieleden dan jarig. Voor de rest maakt me echt niet uit! Een kindje is inderdaad een geschenk wat je lastig kunt plannen. @KellD Wat super! Ben blij voor je dat alles er zo goed uit zag en jullie nu kunnen gaan klussen! Dat is een reden voor een klein feestje toch
@KellD Wat een super goed nieuws! Lekker van genieten @xDaantje Leuk dat je verhuisd bent! @wafelijzer Jammer dat je ongesteld bent geworden... Hopelijk heb je volgende ronde een positieve test in je handen met een goede plakker! @nijntje90 Hopen dat je menstruatie snel doorzet! Ik krijg het hier gewoon niet bijgelezen hihi... Dus sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd.... Hier aan het duimen dat m'n eisprong eerder komt, verder erg druk. Nog 2,5 week werken dan lekker een weekje vrij. Leuk al die carnavallers!! Bij ons leeft dat niet echt, al vind ik het zelf wel echt heel leuk hihi, maar dit jaar slaan we over...
@wafelijzer he balen meis hoe dagen was deze ronde? Misschien was je lichaam toch een beetje ontregelend van de Mk? @KellD YEAH wat een heerlijk nieuws. Even voed vieren en op naar nog meer positieve berichten. En qua werk ik weet niet wat je nu doet, maar altijd goed om te weten en het in je achterhoofd te houden. Maar inderdaad er zijn ook heel veel oplossingen. @nijntje90 nog steeds geen berichten? Pff spannend hoor, maar wel vervelend als je gevoel zegt dat Het niet goed is, wanneer ga je nu testen? Misschien toch bloedprikken? @xDaantje lekker dat het verhuizen erop zit, lijkt me zo een gedoe. Zou helemaal gek worden van het inpakken, uitpakken is altijd leuker en het inrichten. Sorry dames als ik iemand vergeet. Hier is het bloeden zo dag gestopt (nacht van zaterdag op zondag licht bruin bloedverlies, dinsdag vruchtje verloren en zondag weer gestopt met bloeden.) best netjes denk ik? Man wat was ik blij dat ik die rot maandverband niet meer in hoefde. Nu hopen op een mooie cyclus.
@boogschutter88 nee nog steeds niet dag 42 intussen! Wel heel erg last van mn buik en echt het gevoel dat ik ongesteld word! Ik denk zondag weer misschien wacht ik nog wel even!
Hier alles goed. Wordt wel een beetje moedeloos van geen menstruatie en negatieve testen! Maar goed. En daar?
Dankjulliewel meiden voor de lieve woorden! Nieuwe ronde, nieuwe kansen en we gaan er weer voor! @KellD wat een super nieuws! Morgen dus de laatste ingreep. Wat voor beroep doe je nu als ik vragen mag? @xDaantje wat lekker dat jullie verhuist zijn. Geeft een heleboel werk idd. Kan me voorstellen dat je dan wat minder hier zit. Wel nog de eisprong goed kunnen benutten dan? En carnaval ze! @AB25 oh lekker een weekje vrij binnekort, gaan jullie ook ergens heen of gewoon lekker thuis? @boogschutter88 nou nee, had gewoon mijn eisprong op normale dag en cyclus 27 dagen zoals van te voren. Dus ik mag niet klagen! En jij ook niet zo te lezen, fijn dat het bloedverlies zo snel gestopt is. Nu duimen dat de controle echo ook goed is dan kunnen jullie verder! @nijntje90 jeetje, nog steeds aan het wachten? Pff wat lijkt me dat vervelend zeg! Knuffel! @Kimmetjuh90 hoi! Hier alles goed en met jou?