Ja dat kan ik me voorstellen... Ik ben 4.5 jaar niet ongesteld geweest dus dat zal ook flink gaan tegenvallen
Jeeej! Wij ook officieel in ronde 1! Gezellig met z’n allen ongesteld haha! Ik ga over een uurtje bellen, ik laat het weten!
Wow! Dat is lang.. Zal inderdaad wat tegen gaan vallen. Ik zal blij zijn als het weer voorbij is.. Nog 4 dagen!
Hoi Dames, Graag zou ik bij jullie aan willen sluiten. Ook wij willen in november voor ons eerste kindje gaan. Ik ben al in behandeling bij de gyn, ivm Pcos en cyclus van 14 dagen zonder eisprong. Nu hebben we 2 oktober gesprek met de gyn om behandelplan te starten. We trouwen eind oktober en willen graag daarna beginnen.
@Spark; Welkom! Een lotgenoot met PCOS.. Weet je het al lang? Wat leuk dat jullie eind oktober gaan trouwen! Alle voorbereidingen klaar?
Wat goed zeg dat jullie ongesteld zijn, hopelijk blijft de ongesteldheid de volgende keer uit . Wij hebben ook besloten om er wat eerder voor te gaan dan de Tattoo, want de eisprong valt precies in de week ervoor ( als mijn cyclus goed loopt ) heb ik zo ongv berekent. En stiekem kan ik eigenlijk niet meer wachten, ik heb ook info gewonnen dat een Tattoo zetten niet schadelijk hoeft te zijn voor de bevruchting etc. Dus ben benieuwd. en voor mijn bekken en rug hoef ik 't ook niet te laten ..
Dankje! Al vanaf 2011 denk ik. Ja zeker de laatste puntjes overal opzetten. De kriebels zijn er, maar geen stress. Nu de laatste maand is het echt aftellen hihi.
Ik snap dit forum nog niet helemaal, met teksten aanpassen haha. Ik lees al heel lang mee maar met die nieuwe lag out snap ik er niks van haha
@Spark welkom! Wat spannend dat jullie gaan trouwen in oktober! @Ananas13 ben benieuwd wat de dokter zegt straks! Succes @KellD, jullie ook al eerder beginnen! Super! En een tattoo zetten kan idd geen kwaad gelukkig. Volgens mij gaat het nu echt een beetje beginnen voor iedereen hier nu! Leuk!
Nou, wij worden gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis.. Nu wachten op de verwijsbrief en dan zien we wel weer verder. Zal wel wat tijd over heen gaan, ben ik bang..
Fijn iig dat de dokter jullie direct doorgestuurd heeft. Wachttijden zijn in het ziekenhuis wel lang ja, balen. Zal duimen dat het meevalt Bah ik ben zo misselijk vandaag. Het zal vast tussen mijn oren zitten of toeval zijn maar het is niet prettig. Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend? Ik mag zondag weer werken helaas en morgen en manlief werken dus echt iets leuks gaan we niet doen. Misschien wat bakken morgen met mn dochter ofzo.
@Ananas13 fijn dat je word doorgestuurd hopelijk hoef je niet te lang te wachten @wafelijzer jeetje das ook lang zal dan idd wel tegen vallen @Spark welkom leuk vooruitzicht Hier niks op de planning dit weekend. Gelukkig maar want me ongi is echt erg deze x Wij gaan na mijn ongi beginnen dus starten iets eerder dan verwacht
Wat leuk dat iedereen nu toch al gaat ‘beginnen’! Hier eigenlijk ook niks bijzonders op de planning, gewoon beetje genieten van onze laatste vakantiedagen.