@Kimmetjuh90 shit balen Meis het is ook zo klote dat jullie afhankelijk zijn, maar natuurlijk ook heel dankbaar wat er tegenwoordig allemaal medische kan, lijkt me heel dubbel. Zo lang jullie elkaar steunen en elkaar positief houden, dikke knuffel hopelijk zet het snel door zodat jullie verder kunnen. Hoe is het trouwens nog afgelopen met die vriendin die langs zou komen en met haar willen testen?
Ze is niet geweest, dus was gelukkig alleen met mn vriend, heb nu dus niet t kunnen geven omdat er geen positieve test was/is.. hopelijk gauw wel.. heb nog geen bloedverlies waardoor ik toch weer ga twijfelen. Echt stom
@Kimmetjuh90 Wat vervelend, balen zeg! .. Bedankt voor alle lieve woorden meiden! , dat doet me echt heel goed. EIN-DE-LIJK mogen wij ook weer gaan proberen voor een 2e kindje. Het wordt echter wel een rollercoaster , maar dat is het 100% waard. Hier nog niks veranderd , ik merk wel dat ik me echt weeïg voel nog vanwege de narcose. Ook echt haaruitval .. Mijn cyclus kan ook door de war raken van de narcose, dus ben benieuwd wat het deze maand brengt. Ik ga de eerste maand nog niet met ovu testen klooien etc , haha. dan maak ik me echt al heel snel gek. . We doen het de eerste maand lekker op z'n gemak. ( maar natuurlijk wel wetende wanneer we het beste kunnen klussen ) ..
He meiden! @Kimmetjuh90 nee wat balen van de negatieve testen.... vandaag je nod toch? Hoe gaat het nu? Al bloed gespot? @KellD fijn dat alles goed gegaan is. @boogschutter88 mooi dat je helemaal schoon bent en jullie er nu weer voor kunnen gaan! @Besco spannende tijd nu voor jullie!! @AB25 en, heb je je ei al gespot? Hier niet veel carnaval gevierd ivm flinke griep bij dochter. Heb haar dan ook gisteravond naar oma gebracht want zo kon ze niet naar de bso vabdaag echt moeilijk om haar niet bij me te hebben in de nacht, zeker omdat ze geregeld wakker werd nu en zich niet goed voelde maar ik zou het anders heel lastig redden met het werk. En ze is in goede handen nu dus Fijne valentijnsdag meiden
Zou het zo zijn? Na 2 minuten een soort schaduw en na 5 minuten werd hij rozig. Foto is de test 15 minuten. Ik reageer zo even op de rest moet even mijn dochtertje entertainen Haha!
Gister 1 wc papiertje gehad met helder rood bloed, daarna niks meer en nu nog niet.. Ik ga morgen maar weer testen als ik t vanavond niet word... Ik vnd dit zo ontzettend raar.. Ik heb altijd als ik rood tegenkom dat t niet meer stopt (pas na 4 dagen dan) nu dus maar 1 malig rood gehad..
@Besco het is nog wel een tuur streepje... maar een streepje is een streepje heel voorzichtig gefeliciteerd Ik zie net op het lijstje dat je NOD pas de 22ste is, en dan nu al een week voor NOD een tuur streepje! Dat wordt straks een knal streep! @wafelijzer oh verschrikkelijk als ze ziek zijn en je er niet kan zijn. Maar bij oma is ongeveer hetzelfde als bij mama. Hopelijk is ze snel opgeknapt! @Kimmetjuh90 hmm dat is wel vreemd ja, laten we hopen dat dit allemaal goede tekens zijn en dan ook nog is op Valentijnsdag @May6513 vandaag hoor je het geslacht, deel je dat ook met ons Hihi, zo spannend weer een mijlpaal! Hoe voel je je? Buikje lekker aan het groeien? @Blackbeauty jou NOD is ook morgen, heb je al getest? Fijne Valentijnsdag! Gaan jullie wat leuks doen? Hier pakken we het nooit uitgebreid uit gewoon een kus en elkaar fijne valentijn wensen. Maar vind het altijd schattig om te horen als stelletjes wel helemaal uitpakken
Anders moeten we zo ver terug bladeren Haha Wachtbankje: Nijntje90: 27 jaar - 2de kindje- Ronde 1 - NOD? 6 of 11feb testen Kimmetjuh90: 27 jaar - 2de kindje - Ronde 4 KL - NOD 14 feb Wafelijzer; 33 Jaar - 3e kindje - Ronde 6 (2e na vmk) - NOD 5 maart KellD; 26 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 12 Maart Besco 27 Jaar - 2e kindje - Ronde 2 - NOD 22 februari Luna86; 31 Jaar - 3e kindje - Ronde 5 - NOD 6 maart xDaantje; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - NOD +/- 20 februari Twinkle81; 36 Jaar - 2e kindje - Ronde 4 - NOD +/- 14 februari AB25; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - NOD 6 maart Kiekieboe; 26 jaar - 2e kindje - ronde 0 - begin 2018 Blackbeauty; 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 15 februari Boogschutter88: 28 jaar - 2de kindje - Ronde 2 (1ste ronde MK)- NOD ? Zwanger: Vievie; 32 jaar - 2e kindje - (wachten tot eind November) ZWANGER May6513; 35 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 ZWANGER - uitgerekend 29 juli 2018 Afspraken: Ananas13 - 1 november uitslagen van onderzoeken KellD - 6 februari , uitslag gestel voet. May6513 - 14 februari ❤️ Geslachtsbepaling echo
He dames, wat een spanning hier allemaal! @Kimmetjuh90 wat balen zeg! Ga je vandaag nog wel testen? @Besco ben benieuwd of dat ie mooi op gaat lopen! Spannend hoor! Wij hebben gister een beetje uitgebreid gegeten en verder doen wij ook niks aan valentijn. Wij hebben elkaar ontmoet op valentijn dus dat is wel romantisch haha
Fijn @KellD dat je het hoofdstuk “voet” nu zo goed als afgesloten is! Heerlijk! En nu weer doorrrr op naar een gezellige eerste (en hopelijk enige ronde) dat zou helemáál fijn zijn! Waaatttt @Besco ik zie ook een streep!! Mijn eerste test was nog veel meer tuur! Hier is geen twijfel over mogelijk. Hopelijk over een paar dagen een duidelijkere streep. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! @boogschutter88 , ja vanavond dé echo Bij een eerdere echo hebben ze al een uitspraak gedaan. Dat was met 14 weken. Persoonlijk vind ik een geslachtsbepaling met 14 wkn wel nog wat onbetrouwbaar. We gaan het vanavond zien, of het klopt wat eerder is gezegd. Natuurlijk ga ik dat dan met jullie delen Als het hetzelfde is ga ik helemaal los shoppen!!! Als het toch wat anders is, dan gaat t nog ff duren denk ik tot het doorgedrongen is
@Kimmetjuh90 sht zeg! Ben je al ongi. @KellD ik ben zo blij voor jullie! Hopelijk loop je snel weer heerlijk rond en dan het liefst met een dikke buik natuurlijk! @boogschutter88 mijn vorige cyclus was 35 dagen dus daar is die 22 feb op gebaseerd heb alleen 30 januari tot 1 februari vruchtbaar slijm gehad dus ben er eigenlijk vanuit gegaan dat toen ei was. Vanmorgen getest met action en dat was een tuurstreep. Maar zie hier de predictor early met 3e urine trouwens! Eigenlijk doen wij nooit aan Valentijn. Maar dit jaar denk ik wel, althans ik! Ik race zo naar de babywinkel en koop een rompertje, want volgens mij zegt mijn bijlage genoeg.
@Besco gefeliciteerd! Ik heb nog niet gekeken of er nu wel bloed is. Ik verwacht het wel vandaag of morgen
@May6513 wat zeiden ze bij 14 weken? Ik ben verder niet nieuwsgierig hoor haha! Ik had bij mijn dochtertje ook een echo met 14 weken en toen heb ik het zelf al gezien. Wij wisten niet wat het werd dus ik durfde er niet op te vertrouwen maar ik had dus wel gelijk!
En ja hoor ben weer begonnen met bloeden. op naar ronde 5. Vanmiddag t zieke huis maar even bellen om te vragen hoe en wat.
Ik ga ze zo even bellen... hoe en wat nu. Aangezien dit ronde 5 word, ik dacht dat i k er 6 mocht, maar weet t niet meer zeker.