@Kimmetjuh90 wat een lastige situatie. Hopen op een super goede laatste ronde met mooie uitkomst. Weet je al wat dr alternatieve zijn of pas na je afspraak in maart? Ik hoop dat het niet nodig zal zijn in elk geval! Als jij rust krijgt van op het forum kijken en kletsen moet je dat lekker doen. Het is makkelijk voor buitenstaanders om tr zeggen dat je er niet mee bezig moet zijn, maar dat is helemaal niet zo makkelijk om te doen! Lekker laten kletsen en doen wat jij wilt. @May6513 aaaaaaah super leuk! Lekker winkelen nu! @boogschutter88 wacht jij nu op je ei? Ga je hem opsporen met testen (sorry als dit al verteld is, ik ben de draad beetje kwijt haha) Ik heb mijn man verrast! Had een kledingsetje gekocht en de test erbij ingepakt. Hij was totaal overrompeld en is de rest van de avond stom verbaasd geweest. Vanmorgen kwam ie mij en de baby nog even gedag kussen zei hij. Hoe schattig! Ik heb nog 2 action testjes gekocht omdat ik het lijntje toch licht vond. Blijft maar in mijn hoofd hangen en kan het gewoon nog niet geloven dus hopelijk morgen ochtend een duidelijker streepje. Dan geloof ik het echt!
@Besco ahh zo lief, het is toch anders voor mannen. Begin is heel erg spannend, hopelijk loopt je lijntje mooi op, denk dat alle zwangere pas rust hebben als ze een echo krijgen. Gebruik je altijd action testen? Of ook met Kruidvat getest? Nouja ik had vandaag de VK aan de lijn en die zei dat mijn cyclus 6 weken kan zijn ipv 4 weken. Als het 4 weken is dan is mijn ei al geweest, wat ik niet denk want nog geen vruchtbaar slijm en geen steekjes) als het 6 weken is dan zou mijn meest vruchtbare dag 24 feb. zijn. Maar heb zo een idee dat er iets op gang komt, merk iets meer afscheiding en sinds gisternacht en vandaag de hele dag steekjes links en dan rechts in mijn lies. Dus vanavond gezellig maken en dan na het weekend (dit weekend weer snachts werken) maar ook weer mocht het toch aankomen. Maar wil eigenlijk morgen bij de action ovu testen kopen, alleen heeft dat zin? Dat moet je toch eigenlijk vanaf begin van je cyclus gebruiken? Ben gewoon zo ongeduldig
Heb inderdaad alleen die van action gebruikt! En dan die ene predictor maar die zijn zo duur dus die tweede gebruik ik pas zondag of zelfs volgende week! Als t netjes oploopt bel ik maandag de vk, kan nu al moet wachten op de eerste echo. Lastig dat je dan niets weet hè? Echt afwachten en hopen op duidelijk vruchtbaar slijm! Ik heb geen verstand van ovu testen maar ik geloof dat je gewoon kan beginnen. Als je piekt heb je twee dezelfde strepen dus daarvoor hoef je niet eens twee andere strepen te hebben ofzo... succes!
Meiden.. Ik merk heel erg omdat wij nooit spontaan zwanger gaan worden, dat het me steeds meer moeite kost om op t kindje van mn beste vriendin te passen, juist omdat het telkens misgaat en we alweer in ronde 5 zijn beland en daarna een gesprek krijgen, waarin ik niet weet wat te verwachten... Mijn dochter is om de week bij haar vader, en in die week zonder mn dochter heb ik dus een klein meisje van 10 maanden om op te passen.. is het raar dat ik t steeds moeilijker vind? Ze slaapt toevallig vandaag een nachtje bij ons en heb nadat ik dr op bed legde wel even wat traantjes weggepinkt omdat het me blijkbaar erg zwaar valt.. is dit heel gek? Of dood normaal? Pfff
@Kimmetjuh90 ik denk dat dat heel normaal is. Het is iets wat je zo graag wilt. Je zit nu gewoon heel erg in onzekerheid en het is nu ook heel erg vers he! Denk dat het 2 kanten heeft! @boogschutter88 ik heb pas woensdags de ovu test gedaan op dag 46 ofzo en vrijdag spotte ik (puur toeval dus) mn ei!
Zo, nou ik ben er ook weer! Heerlijk 5 dagen carnaval gevierd, en bijna alleen maar frisdrank. Nu hou ik echt van carnavalsmuziek en heb ik geen alcohol nodig, dus dat was makkelijk. Voelt toch niet goed om met een eventuele innesteling o.i.d. alcohol te drinken. Verder heb ik waarschijnlijk dit weekend mijn NOD, dus ik ga zondag testen. Zo spannend! Volgens mij is een vriendin van me zwanger, en ik merk nu al dat ik me jaloers ga voelen als ik het niet ben... Misschien stom! Natuurlijk gun ik het haar wel van harte, maar ik wil ook graag. @wafelijzer Oh ja, in de vruchtbare periode gewoon om de dag geklust.. Daar hebben we wel tijd voor gemaakt, haha! @KellD Fijn dat de operatie zo goed gegaan is! Eindelijk het einde van deze rotperiode voor je in zicht. En je hebt het afgelopen jaar nog meer verschrikkelijke dingen meegemaakt, dus ik hoop echt dat de komende tijd alleen maar heel veel goeds voor je mag brengen! @boogschutter88 Mooi dat je echo goed was! Het voelt inderdaad heel goed als ze zeggen dat het er allemaal mooi uit ziet. Ik vond dat bij mijn echo ook een hele geruststelling, haha. @Besco Wauw, van harte gefeliciteerd!! Heb je al symptomen, of juist niet? @Kimmetjuh90 Pff... Ik baal zo erg voor je!! Ik hoop echt nog het meest dat jij de volgende maand zwanger mag raken. Maar ik begrijp dat je je vreselijk rot voelt... Ik duim zo voor je! En wat betreft dat je minder actief zou moeten zijn... Ik denk dat je er toch wel heel erg mee bezig bent. Ik google ook steeds op symptomen etc, maar als ik dat niet doe word ik ook onrustig en blijf ik eraan denken... Dus dat moet je voor jezelf kiezen! En ik vind het echt niet vreemd dat het moeilijk voor je is om op de kleine van je vriendin te passen. Dan word je er natuurlijk extra mee geconfronteerd @May6513 Gefeliciteerd, wat leuk!! Heerlijk dat je nu leuke spulletjes kan gaan kopen.
@Kimmetjuh90 nee het gevoel is helemaal niet raar, eerder heel natuurlijk. En wat lief dat je je “vrije” weekend opgeeft voor andermans kind. Ik weet niet hoe veel zijn van jullie situatie afweet maar misschien een idee om even met haar te zitten en je hart te luchten. Ik zou persoonlijk niet gelijk het slapen afkappen maar wel even aangeven dat je het nu emotioneel heel zwaar vindt, misschien bied ze zelf dan aan om een paar weekenden over te slaan? En vooral de emoties niet opkroppen of weg wuiven, je voelt nou eenmaal wat je voelt..
Ik vind dat helemaal niet gek!!! Het is logisch dat je er gevoel bij krijgt omdat jullie nu in deze situatie zitten. En laat die tranen maar gewoon komen, dat gevoel mag er zijn. Als je het zelf niet zo prettig vind om nu op haar te passen zou ik het gewoon aangeven aan jou beste vriendin, dat zal ze toch wel begrijpen lijkt me? @boogschutter88 met ovutesten kun je gewoon elk moment beginnen. En ook stoppen. Wat je wilt. Het is gewoon de bedoeling dat de teststreep minstens even donker (liever nog donkerder) dan de controle streep is. Dan is je piek er. Heb gelezen dat de action testen niet voor iedereen werken maar dat zou je even zelf moeten uittesten.
Onderste is van vandaag en de bovenste van woensdag. Ik durf nu wel te zeggen: IK BEN ZWANGER Edit: linke is dus woensdag, rechts vandaag
@Kimmetjuh90 ik snap wel dat dat confronterend is! Zeker omdat jullie eigenlijk een weinig opties meer over hebben. Bespreek het met haar, er is vast begrip voor! Wat lief trouwens dat je oppast. Sterkte xxxxx
Bedankt lieve Meiden, Ik krijg er ook wel wat voor.. voor de weken die ik op haar pas, en normaal slaapt ze hier ook niet, het kwam nu alleen voor de kleine beter uit als ze hier zou slapen.. Ze heeft de nacht door geslapen dus daar ben ik heel blij mee! Mijn beste vriendin weet wel dat we in een traject zitten, heb haar alleen dus nog niet vertelt wat ik nu dus weet.. en t rotte is.. zij weet het wel, maar haar vriend weet het niet, omdat hij zijn mond niet kan houden. Het is een lastige situatie.. Ze kunnen niet heel gauw een andere oplossing bedenken, ik ga wel proberen aan te geven dat ze wat anders moet gaan zoeken voor de kleine meis, omdat ik het zelf niet meer aankan. En dan maar hopen op begrip.
@Besco VAN HARTE GEFELICITEERD! dat streepje is niet te missen, haha. @Kimmetjuh90 Ik snap je gevoel heel erg goed, ik sluit me helemaal aan wat @wafelijzer heeft gezegd. Ik kon toch mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, dus heb gister toch maar een ovulatie test gepakt , haha.. Was zo benieuwd! En er staat een mooie 2e streep , nog niet zo vol van kleur als de test streep. Maar dat betekend wel dat mijn Ei er binnen zoveel dagen aankomt. Toch nog een reden om extra te gaan klussen! haha, Mijn man vind het totaal niet erg ..
@KellD haha als die het wel erg zou vinden had je toch een probleem haha...zo heb ik ook mn ei ontdekt pure nieuwschierigheid! Welke cyclus dag ben je nu?
Dag 15 na eerste dag laatste menstruatie. Dus kwa berekeningen moet dat ook kloppen. Ben benieuwd! Kan nu al niet wachten tot mijn NOD.