Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nou hoop eigelijk wel dat mn ei nog komt haha :p

Ik test sochtends en savonds, nu nog een keer testen heeft geen nut want ik moet voor half 12 gebeld hebben dan.

Dus ik test vanaond gewoon weer :) ik denk dat ie ba t weekend pas ergens komt ofzo.

2. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Kimmetjuh90 waarom bel je zowiezo het ziekenhuis niet even om het te vragen? Nee heb je ja kan je krijgen.

Ik heb geen geduld en de verloskundige gebeld. 26 maart is mijn 1e afspraak! Ga mn ouders /broer dan met pasen ook inlichten denk ik haha

xDaantje en Besco vinden dit leuk.
  3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    T ziekenhuis gaat uit van een positieve ovulatie test, al t andere zeggen ze ja daar gaan we niks op baseren..

4. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Leuk @nijntje90 ga je het ook op een pasig manier vertellen?

@Kimmetjuh90 ik vrees dat het enige wat je kan doen is testen en geduldig wachten. En dat is verdomd moeilijk!

@KellD Hmm misschien voortaan beter de gebruiksaanwijzing lezen :confused: gelukkig de pieken die ik heb gemeten waren niet met ochtend urine. Oh die van mij lopen af gewoon pats boem wit :roflmao:

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  5. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Leuk @nijntje90 dat jullie samen getest hebben!

Ik heb gezegd dat ik pas volgende week vrijdag test, dus hoop vriendlief te kunnen verrassen volgende week hihi

Heb heel de ochtend al met vlagen buikpijntjes in m'n onderbuik, ik hoop een goed teken :)

6. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Kimmetjuh90 zit niks anders op dan wachten! Heel moeilijk maar de enige mogelijkheid!
    @boogschutter88 moet nog even kijken hoe en wat haha heb op pinterest leuke ideetjes gezien. Wil ook even kijken of je op de echo een duidelijk kindje kan zien want wil wat foto's maken met de kleine en de echo (als ie mee werkt hahaha)

7. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @AB25 dat zou ook heel erg leuk zijn. Ik wilde gister een rompertje kopen voor mn man maar toen vond ik de test niet knallen en ze hadden geen leuke rompers haha. Ga zowiezo zondag nog testen om te kijken of ie knalt

AB25 vindt dit leuk.
  8. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @nijntje90 een neutrale romper kopen en dan met strijkpapier zelf een leuke tekst erop strijken?
    Hoeveel weken zou je zijn met de echo. Volgens mij alles voor de 10 weken lijkt op een kidney boon of peanut. En daarna zie je menselijke vormen.

9. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ik weet bij de 1e zag je al best wel de vormen enzo! Ze schatten 8 weken maar omdat mn cyclus zo lang is kunnen ze het niet helemaal goed uitrekenen de week van 13 april zou ik rond de 10 weken zitten zei ze en dan meten ze ook alles goed op

10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Sorry dames, vandaag heel druk gehad, nu wel even de tijd gevonden om hier even te spieken :)
    En @nijntje90 kun je t een beetje bevatten al of nog niet?

Ik ga straks weer een ovutestje doen

11. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Nee als ik echt een knallende test heb denk ik haha..vind wel tot dat ik het gezien heb geloof ik het zowiezo niet. Mijn man is nog erger hahaha. Gister op het feest is er serieus 4x de opmerking gemaakt van, moet je rijden? Ja als je zwanger bent mag je niet drinken he! Waarom drink je niet? Ben je zwanger?? Nee zegt mijn man ik wilde wel fietsen maar zij niet! Dus heb maar gezegd dat het te koud was haha

KellD vindt dit leuk.
  12. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dames.
    De strepen van deze test zijn even donker,
    De CB geeft nog geen smiley, ik heb wel al met t zkh gebeld ik word zo terug gebeld... ik zou dan denk ik morgen langs moeten komen..
    Voor echo en dan eventuele inseminatie, zal ik vanavond voor de zekerheid nog eens testen? Of niet...

Bijgevoegde bestanden:

13. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Mooie test! Zou zeker straks of vanavond nog eens testen! Spannend, ben benieuwd wat ze op de echo zien morgen en hopelijk gelijk de inseminatie! Mijn duimen draaien

14. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je, kan ik wachten tot vanavond of moet ik vanmiddag nog testen.. twijfel zo he omdat de cb nog niet positief was..
    Ik wacht nog op telefoontje van t ziekenhuis.

15. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Tja dat is wat je zelf wilt. En wat voor piek je hebt natuurlijk want stel je hebt een korte piek dan mis je hem misschien alsnog als je vanavond pas test. Zou zelf echt rond 16u weer testen maar dat ben ik he;) als jij je goed/beter voelt bij vanavond testen moet je dat gewoon Doen!

16. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nahja ik ben misschien raar, maar nu wik k ook een positieve cb hebben.. test om 4 uur nog wel eens haha maar.. nu staan mn ticker en NOD dus niet goed :/ hoe krijg ik mn ticker nu kloppend :p

wafelijzer vindt dit leuk.
  17. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @nijntje90 Gefeliciteerd! Inderdaad een licht streepje, maar een streepje is een streepje he! Ik ben heel benieuwd naar je test morgen. Haha, ik kreeg gisteren op een verjaardag ook inderdaad de vraag van mijn zus; Wanneer krijg ik een neefje of nichtje? Uh... Ik heb maar gezegd waarschijnlijk wel binnen 2 jaar hahaha. Ze zou eens moeten weten!

Wij gaan het mijn ouders en zus vertellen als ik 6 weken zwanger ben. Wij hebben een hele goede band met mijn familie en zien hen ook erg vaak... Dus ben bang dat ze er anders al snel achter komen, of zich af gaan vragen waarom ik geen wijn drink ofzo haha. Morgen gaan we leuke slabbetjes kopen als cadeau.

@AB25 Spannend, ik ben benieuwd!

@Kimmetjuh90 Ook spannend voor jou! Lijkt me ook erg lastig om te bepalen wanneer je het beste geïnsemineerd kan worden. Succes!!

18. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja is t ook.. komt echt aan op timing... maar ben morgen afhankelijk van wat de arts zegt.. die bepaalt of er een inseminatie komt of niet.

19. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Kimmetjuh90 ik ga mee in het advies van @wafelijzer. Spannend hoor!al terug gebeld?

@xDaantje ik zie mijn ouders en broer ook heel vaak dus is voor mij ook moeilijk hahaha. Bij de 1e was ik ook 6 weken ofzo. Wij gaan wel gelijk op!

20. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Bij mijn 1e zwangerschap deed ik een ovulatietest die knalde zo dat ik een zwangerschapstest deed (op aanraden van iemand op het forum) nu dacht ik net ik ga dat nog eens proberen en kijken wat het oplevert! Zie onderstaande! Ik denk dat mn test morgen ook wel goed opgelopen is dan!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina