@nijntje90 moet je altijd zien he, dat ze nu gelijk vragen gaan stellen hihi Ik denk dat je mogen heel mooi oplopende zwangerschapstest in handen hebt! @Kimmetjuh90 dat is een knaller van een test! Om 4 uur ging je nog een keer testen toch? Ik ga voor je duimen voor morgen! Dan doen ze een echo en gelijk insemineren? @xDaantje Leuk cadeautjes kopen! Ik zou het denk ik ook al vroeg vertellen hihi (alleen aan ouders/schoonouders en broers hihi) Vraagje... (niet zo fris) maar ik heb nogal last van melk witte afscheiding (vrijdag is m'n NOD) is dat een goed teken of hoort dat bij m'n cyclus? Kan het me van de vorige keer niet herinneren... Wat is het koud he buiten, ik hoop dat we van de week nog kunnen schaatsen Jullie nog plannen van het weekend?
@AB25 die witte afscheiding was bij mij een goed teken. Ik hoop voor jou ook! Hier alles zn gangetje. Ik ben veel moe maar dat is het enige. Ook echt al een bol buikje s avonds maar dat zijn vast darmen. Zou dat minder worden nog?
In mijn geval ook een goed teken. Ik vind het waterkoud. Ik doe een fotocursus maar mijn huiswerk doe ik wel een andere keer. Was de laatste keerdus dat scheelt. Ga straks bij mijn broer eten en vanavond lekker op de bank! Ik ben ook moe maar dat ligt eerder aan de 3.5 uur slaap van vannacht haha.... @Kimmetjuh90 weet je al meer?
Hi dames hier ben ik weer! Ik he rond half 5 getest want ik was t vergeten.. had visite en daarna ook nog eens mn moeder op bezoek na een aantal jaar... Dussssss..... De 2besure loopt al terug, cb nog steeds geen smiley. Dus ik laat t voor wat t is nu ook.. ik ga de echo afwachten morgen. Als er een eitje op springen staat, dan gaan ze insemineren, is dat niet zo dan geen inseminatie. Ik verwa ht wel dat er morgen een inseminatie komt hoor ook omdat mn testjes nu alweer aflopen?
@Kimmetjuh90 komt dat vaker voor dat CB geen smily geeft? Hoe laat ga je voor de echo? @Besco ja dat zijn de darmen, baby zit nu ver achter je schaambot verstopt, maar bizar hoe snel je darmen beginenn met ruimte maken. @nijntje90 zul je net zien he dat iedereen gaat vragen. Alsof ze het ruiken, of ze zijn gewend dat je normaal lekker aan de borrel bent En mooie positieve OVU test. Ben benieuwd naar de test van morgen. @AB25 volgens mij wel? Kan het van de zwangerschap van me zoontje ook herinneren. Afgelopen zwangerschap geen idee. Wanneer ging je testen ook al weer? Inderdaad erg koud brr. Maar dat zonnetje maakt het wel goed hoor heerlijk!
De afgelopen 2 rondes had ik wel een smiley, de 1ste 2 rondes geen smiley gehad, en nu dus ook niet..
Ik hoop zo dat het een goed teken is hihi Wil graag maandag testen (best wel vroeg), maar heb er genoeg in huis, dus wil gewoon kijken hihihi (verder niet ongeduldig haha) @nijntje90 Leuk een fotocursus! En lekker een relaxt avondje verder, heerlijk! @Kimmetjuh90 een vriendin van mij heeft ook de testen van cb gebruikt, maar heeft daar geen positieve ervaringen mee gaf ook niet altijd een smiley, terwijl andere testen wel een lh piek aangaven.... Hoe laat heb je morgen je afspraak? @boogschutter88 hier ook wel lekker met het zonnetje, vanmiddag nog gewandeld hihi windje was wel fris,, maar heerlijk om dan weer thuis te komen bij de kachel haha
@nijntje90 Ja super leuk dat we tegelijk zwanger zijn! En @Besco natuurlijk ook nog! @Besco Fijn dat je nog nergens last van hebt, op vermoeidheid na! Hopelijk blijft dat zo. Ik voel me ook gewoon goed, alleen merkte vandaag dat ik heel veel begin te vergeten, haha. @AB25 Volgens mij is dat wel een goed teken. Ik moet zeggen dat ik zelf niet merk dat ik echt meer of andere afscheiding heb, maar ik lees er wel veel over. Heb net een slabbetje voor mijn neefje van 13 gekocht met de tekst 'Net zo stoer als mijn oom'. Dat zal hij zo leuk vinden! Hij zegt zo vaak dat hij hoopt dat ik snel een kindje krijg.
Heb morgen om 11:20 de echo en half 1 dan de inseminatie als mn ei idd op springen staat anders krijg ik een andere afspraak, en als ie wel al gesprongen is dan heb ik 20 maart zowiezo gesprek. En geen inseminatie..
Geloof dat ik morgen te laat ben met inseminatie... heb ovupijn op t moment.. laatste inseminatienis verkeken weet t zeker...
@Kimmetjuh90 ow ben zo benieuwd!! Spannend!! @xDaantje ah wat lief! Dan word hij bij deze knuffel oom Ik voel me ook prima, alleen sinds gister wat last van mn borsten haha. Ik dacht dat ik dat bij de 1e ook niet had mijn man zegt van wel. Ik wil voor onze beide nichtjes een rompertje inpakken er op zetten "wil jij mijn grote nicht zijn?" De kleintjes kunnen wel niet lezen maar papa en mama wel haha
@Kimmetjuh90 ik ben geen expert maar de ovu pijn (als dat het is wat je voelt) is het groeien van het eitje, heb ik gelezen dan. Dus ik hoop dat dat betekent dat je morgen gewoon precies optijd bent. Ik kom zeker even spieken of mijn positief denken juist is geweest! Ahhh meiden super leuk al die verrassings plannen! En wat leuk dat er een paar al tegelijk zwanger zijn. Kunnen jullie elkaar doorheeen slepen als de laatste loodjes aanbreken. Hier tel ik de dagen af totdat ik mag testen he @KellD
@Kimmetjuh90 spannend, ik ga voor je duimen dat het allemaal nog mogelijk is vandaag! @nijntje90 Fijn dat je je goed voelt! Je hoort ook wel eens andere verhalen hihi @boogschutter88 Wanneer wil jij gaan testen?
@Kimmetjuh90 succes straks. En dat heb ik inderdaad ook gelezen dat dat het groeien van een eitje is en dat ie daarna pas springt! Ik duim voor jullie! Hier net nog een test gedaan en die is duidelijk vind het allemaal weer zo spannend!
Aaaaah leuk @nijntje90 en @xDaantje ik wil het stiekem ook al vertellen aan mijn ouders en zusjes. Ik ben alleen zo bang dat het dan alsnog misgaat, had ik bij de eerste ook zo erg Maar de echo duurt echt nog zooooooo lang. Kan echt niet wachten tot we 4 weken verder zijn!
Helaa mn ei was al gesprongen en ze insemineren niet als ie al gesprongen is. Wat ik al verwacht had. Nu t gesprek 20 maart maar afwachten...
Mooie test @nijntje90! Ahhw wat ontzettend balen @Kimmetjuh90 ben benieuwd wat er uit het gesprek op 20 maart komt!
Maar je hebt nu wel goed aan kunnen tonen dat ze te laat waren, misschien daarom een grote kans dat ze het nog willen proberen!
Ja idd ze heeft een notitie gemaakt zodat mn arts wel in overweging kan nemen om t op de juiste manier uit te voeren.. op tijd dus...