Ja dat lijkt me idd ook. Alhoewel ik de eerste met 12 weken ook als heftig heb ervaren. Ik heb toen echt een 'kindje' verloren in de wc en tot op de dag van vandaag spijt dat ik het niet eruit heb gehaald (sorry) om te kijken. Toen ook echt soort van weeën gehad... Oja awkward haha. Kan ik me voorstellen. Het liefst zou je dan ook willen roepen dat je zwanger bent he. Wanneer gaan jullie het vertellen? Heb ik even gemist denk ik...?
@AB25 Ja is sowieso lastig om te weten hoe ver je bent... Ik had de verloskundige ook verteld over mijn vreemde menstruatie, en ik wist dus ook niet goed wat de eerste dag van mijn laatste menstruatie was. Maar het zou dus zomaar kunnen dat ik al een paar dagen verder ben. Maar op dit moment ga ik ervan uit dat ik morgen op 5 weken zit. En inderdaad, na de 8 weken ben ik een stuk geruster (hoop ik)! Laat maar weten hoe je vriend reageerde, leuk!! @boogschutter88 Spannend, dat is ook al bijna. Hopelijk zet je de trend door en test je ook positief haha! Qua innesteling, ik heb er inderdaad ook veel verschillende dingen over gelezen. Maar blijkbaar is die in ieder geval tussen de 5 en 12 dpo... Alleen ik heb zelf pas de innestelingsbloeding gekregen de dag voor ik ongesteld moest worden, dus ik weet ook niet hoe dat allemaal zit haha. @wafelijzer Oh ben benieuwd, succes! Zet jij ook even de trend door dan? haha. Lijkt me wel erg heftig hoor, 4 miskramen... En 3 daarvan niet eens heel vroeg. Vooral met 12 weken, dan denk je eindelijk relatief veilig te zitten... Ik heb een hond inderdaad, maar die hangt altijd zoveel mogelijk bij mij, haha. Wel lag ze net inderdaad met haar kop op mijn buik... Maar dat kan ook goed toeval zijn hoor! Ik geloof ook dat dieren dat aan kunnen voelen, maar ik vraag me af vanaf welk stadium. Anderzijds, honden worden ook opgeleid om aan de urine van mensen te ruiken om te zien of ze kanker o.i.d. hebben... Misschien dat ze HCG dan inderdaad ook op kunnen merken? @nijntje90 Haha, ik vind dat altijd zo grappig. Dan denk ik; je zou eens moeten weten... Bij ons op het werk ook een zwangere collega, en daar werd nog best vaak over gesproken. Dan dacht ik altijd; ooooh ik wil ook zo graag zwanger zijn... En nu ben ik gewoon zwanger
Ik had dit net trouwens gemaakt. Ik ga dus rompertjes inpakken en dit er boven op leggen.. Heb de achternaam even weg gehaald, stel je eens voor dat een bekende het ziet, haha.
@xDaantje hahahaha heel slim al vraag ik me af of we dicht bij elkaar in de buurt wonen. Ik kom zelf uit nijmegen maar ik snap je helemaal! Heel leuk gedaan. Ik heb gister bedacht dat we het paasontbijt hier doen in 2 etappes. Als we iedereen(mijn gezin en dan van me man)uitnodigen hebben ze het zo door en dan wil ik roze en blauwe paaseitjes op tafel, kleine paashaasjes op het bord en verder weet ik het nog niet hahaha... @wafelijzer ow dat lijkt me ook wel naar ja..achteraf doe je dingen altijd anders. Ik snap best dat het veel impact heeft! Er groeit toch iets in je! We hebben 26 maart de 1e echo, pasen is de week erop! Dus denk dan.
@xDaantje ja ik wil de trend heel graag voortzetten, Wordt graag besmet met het virus Ja dat kunnen honden idd ook, denk dat ze sowieso iets 'anders' kunnen ruiken ja. Maar doordat mn hond zo doet wordt mn testdrang wel erger hihi Wat een leuk idee om het te vertellen aan iedereen! @nijntje90 ja Pasen is een leuk moment idd. En je hebt al leuke ideeën zo te lezen, ben benieuwd wat je nog meer verzint
@boogschutter88 Met een early test kan je al testen hoor de 5e Ik dacht ook dat de innesteling rond dag 9 DPO zat idd @Blackbeauty Hopelijk deze ronde beter! @wafelijzer Spannend, ik ga voor je duimen voor donderdag! Heftig zeg die miskramen Wij hebben 2 katten, de schuwe zit op het moment ook veel bij mij. Wel een voordeel van een zwangerschap, mijn vriend maakt vanaf nu de kattenbak schoon haha (dat schijn je niet te mogen doen als je zwanger bent) @xDaantje Ik denk dat ik het ook maar aan de verloskundige uitleg, met die wisselende cyclus hihi en omdat m'n test al best wel duidelijk was, voor zover van te voren... Mijn vriend vond het echt heel erg leuk hihi, ik had een rompertje laten maken en een speen haha (had ik al even in huis) Ohh wat een ontzettend leuk idee om het zo te vertellen!! Ik ga toch morgen al bellen met de verloskundige, dan heb ik maar alvast gebeld haha Zo nieuwsgierig naar de eerste echo, alles is nieuw voor ons heel spannend hihi Heb ook zo iets leuks (al eerder gekocht haha op de gok) om het bekend te maken aan m'n vriendinnetje die zwanger is voor haar een maatje groter dan voor ons: https://www.aliexpress.com/item/New-Infant-Baby-2PCS-Animal-best-friends-Letter-Short-Sleeve-Romper-Striped-Bottoms-Toddler-Boy-Girl/32819395113.html
@nijntje90 haha nee, waarschijnlijk niet, maar mijn vriend heeft waarschijnlijk als (een van de) enige die achternaam.. Dus dan is de kans toch groter dat je herkend wordt dan wanneer het Baby Janssen zou zijn, haha! Ook een super leuk idee, met die paaseitjes! @wafelijzer haha, dat kan ik me voorstellen! Nog eventjes geduld hebben, haha. @AB25 Ah wat zal je vriend blij geweest zijn, haha! Ja als je de verloskundige belt kan je maar vast een afspraak hebben staan, haha. Een heeel leuk idee voor je vriendin! Dat moet er zo schattig uit zien, twee van die kleintjes met die pakjes!
Hij was echt een blij ei haha maar toch ook spannend dat het nu echt al zo ver is (wij waren zelf uitgegaan van een klein jaar dat het zou duren hihi) Maar ik vind het erg leuk, ben zelf eind oktober jarig, dus loop nu dezelfde periode als mijn moeder bij mij vind ik zelf wel bijzonder hihi
@AB25 dankje, hopelijk helpt dat en nee dat mag je idd absoluut niet doen! Ja die eerste echo is zo spannend! @Luna86 hoe is het eigenlijk met jou?
@AB25 super leuk! Dat zal echt heel schattig staan(L) hoe heb je 29 oktober nu eigenlijk uitgerekend? Haha hier ook een niet bekende achternaam dus is ook altijd lastig. Nu @Kimmetjuh90 ook een positief gesprek de 20e zou helemaal mooi zijn! Voelen jullie je ook al dik? Ik sta steeds voor de spiegel en dan zeg ik kan ik dit wel aan? Zie je niks haha mijn man word nu al gek! Nee kattenbak mag je niet schoonmaken en in de aarde zitten ook niet!
@nijntje90 29 oktober? Ik heb nog niks berekend hihi, maar ik hou het even op 9 november denk ik (in mijn hoofd, afwachtend wat de verloskundige zegt) mijn moeder was van mij 12 november uitgerekend hihi Ik voel me niet echt dikker (kan ook niet zo vroeg denk ik) maar m'n darmen zijn flink aan het rommelen hihi Helemaal niet erg om verplicht de kattenbak niet te doen haha we hebben de katten al langer dan 5 jaar en heb net m'n vriend uitgelegd hoe je een kattenbak schoonmaakt hahaha
Hahahaha grapje, @xDaantje heeft er staan 29 oktober..hahaha...goede morgen! Ik ben benieuwd bij de 1e echo hoe ver ik dan ben!
Dubbel, mijn man maakte gister de opmerking dat hoe lange het duurt hoe minder groot de wens is.. ik hoop gewoon een twijfel zoals ik ze ook wel eens heb maar baalde wel. Merkte al dat hij mij de laatste tijd een beetje ontwijkt in bed kansen deze maand zo klein. Alleen vanmiddag ineens een mega knaller ovulatie test. Ik ga mijn best doen vanavond dan is deze ronde misschien niet weg gegooid. Dus ik lees wel mee maar kan helaas nog geen goed nieuws brengen..
@Luna86 Wat balen dat er twijfels zijn! Was je bij de eerste twee snel zwanger? Ik hoop dat het vanavond nog gezellig wordt! Toch gezellig dat je meeleest en soms wat meekletst
Ohh ik had alleen wat oude afspraken eruit gehaald, voor mezelf verandert nod data en mijn leeftijd klopte niet in december een jaartje ouder geworden maar ik zal je er even bij zetten @nijntje90 Wachtbankje: Kimmetjuh90: 27 jaar - 2de kindje - Ronde 4 KL - Wafelijzer; 33 Jaar - 3e kindje - Ronde 6 (2e na vmk) - NOD 5 maart KellD; 26 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 12 Maart Luna86; 31 Jaar - 3e kindje - Ronde 5 - NOD 6 maart Twinkle81; 36 Jaar - 2e kindje - Ronde 4 - NOD +/- 14 februari Kiekieboe; 26 jaar - 2e kindje - ronde 0 - begin 2018 Blackbeauty; 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD 12 maart Boogschutter88: 29 jaar - 2de kindje - Ronde 2 (1ste ronde MK)- NOD 9 maart Zwanger: Vievie; 32 jaar - 2e kindje - (wachten tot eind November) ZWANGER May6513; 35 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 - uitgerekend 29 juli 2018 - Jongetje Besco 27 Jaar - 2e kindje - Ronde 2 - uitgerekend 25 oktober 2018 xDaantje 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - uitgerekend 30 oktober 2018 Nijntje90: 27 jaar - 2de kindje- Ronde 1 - uitgerekend? AB25; 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 3 - uitgerekend? Afspraken: Besco - 19 maart intake Besco - 27 maart eerste echo xDaantje - 22 maart eerste echo Nijntje90 - 26 maart eerste echo Kimmetjuh90 - 20 maart
@Luna86 dat is niet echt fijn om te horen misschien even een goed gesprek hebben? Wat zo een opmerking zou bij mij echt hard aankomen.. als of jij er wat aan kan doen hoe lang het duurt. Hopelijk kan je de knaller goed benutten. Dikke knuffel Meis Hier ook een hond en 2 katten. Katten liggen altijd het liefst om en om boven op me en de hond bij mijn voeten @Blackbeauty he balen dat je ronde niet raak was hopelijk deze ronde beter Ik hoop ook heeeeel erg dat ik de trend mag voort zetten. @AB25 oeh dat is wel heel verleidelijk zo een vroege test... ga me best doen geduldig te blijven Hihi @wafelijzer pff heftig hoor. Vond de MK met 7 weken en een vruchtje van 5weken verliezen heftig laat staan als je er al een echte baby in kan zien. En ook al meerdere MK’s Ik den dat de weken niks uitmaakt als je je kindje verliest, het verschilt zo per persoon hoe die er mee om gaat. Hmm ik voelde vandaag gekke steekjes en heel veel lucht en veel wittige afscheiding. Ik zal mezelf wel gek maken.