Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Super ongeduldig! En ik zit nog maar aan het begin van mn cyclus :roflmao::roflmao::roflmao:

Ik kwam er net wel achter dat mn NOD in de herfstvakantie valt als we samen vrij hebben dus dat komt goed uit dan heb ik afleiding want we gaan vanalles doen! Normaal als ik alleen thuis zit duren de dagen dan 3x zo lang:rolleyes:

2. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ontzettend ongeduldig! Nu al.. :rolleyes: Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat gaat me niet zo goed af haha!

Wij krijgen, hopelijk, deze week de papieren van het ziekenhuis. En daarna wachten op een afspraak.. Maar kunnen het natuurlijk deze ronde al wel gewoon gezellig maken! Je weet maar nooit...

3. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113

haha, ja zeker. Heerlijk ongeduldig haha.
    Zal ik zeker blijven doen, maak 't maar gezellig. Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Je weet maar nooit :D Hopelijk gaat alles niet te lang voor je duren.

4. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    Mooi, dat scheelt dan weer ! Een beetje afleiding is altijd fijn met zulke dingen. Haha, ook al zo heerlijk ongeduldig! :roflmao:

wafelijzer vindt dit leuk.
  5. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Idee darde kwaaltjes er niet minder op worden.
    Nog steeds last van zuur van even omhoog komt zetten.
    Me borsten doen zeer ( maar dit heb iknormaal ook) al is het nu al na 1 dag wat minder wat ik normaal niet heb.
    En ben nog steeds erg veel moe en probeer ervan ook wel vroeg in te liggen.

Vrijdag gaan we alle papieren voor de hypotheek tekenen en dan 9 okt is het allemaal definitief en dan nog 3/3,5 weekje wachten en dan over

6. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    @Les87 Wat kan je lichaam je eigenlijk bedonderen hé?! Hopelijk gaat 't geregel rondom de hypotheek goed komen, en mogen jullie een goede/veilloze verhuizing krijgen.

Hier wat minder nieuws. Vandaag op de motor weer gestapt , maar helaas lelijk ten val gekomen.( mijn voet zat vast onder de motor ) Met als resultaat: Alle middenvoetbeentjes gebroken en haarscheurtjes in de spieren ernaast, Ze weten nog niet wat ze met me aan moeten, dus ze gaan eerst bespreken. De rest hoor ik dus vanavond , misschien operatie maar ik hoop echter van niet! Aankomende zaterdag mocht ik eigenlijk afrijden, ik kan er nu wel even na wuiven, hier gaan nog wel wat weekjes overheen. Lig nu gestrekt op de bank, met mijn onderbeen voorledig in het gips. BAH! MRI scan gehad, heb wel echter vermeld dat er misschien een beginnende zwangerschap kon zijn, ( prille begin ) maar de radio actieve straling is behoorlijk slecht, en daar konden ze helaas niks aan doen en of minder maken. Dus ik hoop echter wel dat ik deze maand gewoon nog ongesteld word, want als ik dan ook nog geopereerd moet worden, zal er eventuele zwangerschap dat niet overleven. Heb echter nog nooit zoveel geduimd dat ik nu gewoon ongesteld ga worden. Ik was eindelijk aan de goede en herstellende kant van mijn lichaam, helaas is dat weer te niet gedaan na zoiets stoms. Getsie! :cry:

7. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    @KellD ohnee! Wat erg! Heb je veel pijn??
    Ik ga met je mee duimen dat je gewoon ongesteld wordt... hele dikke knuffel voor jou en sterkte ❤

8. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    @KellD hoe gaat het nu? Had je nog wat gehoord over hoe het nu verder moet??

9. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @KellD; Oh nee!:( Hoe gaat het nu met je? Heb je veel pijn? Wel beetje kunnen slapen?
    Ik duim met je mee dat je gewoon ongesteld wordt dan! Dikke knuffel!

10. Spark

Spark Lid

11 sep 2016
    31
    11
    8
    NULL
    NULL
    @KellD: Heel veel sterkte!

Heb gisteren een echo gehad voor monitoren voor mijn cyclus dit gebeurd nu al een maand elke week. En gisteren was eigenlijk om aan te sluiten naar gesprek toe maandag met de gyn, want er gebeurde niks. En in eens gisteren een joekel van een ei die op springen stond:). Dus ik stond met bigsmile buiten en gelijk vriendlief op gebeld. Samen ons huiswerk uitgevoerd haha;). Maandag afspraak afwachten en woenadag progresteron prikken. Heel spannend allemaal hihi

wafelijzer vindt dit leuk.
  11. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Hi allemaal!

Ik wil me heel graag bij jullie aansluiten en gezellig meepraten :D. Vanaf december dit jaar willen wij voor ons eerste kindje gaan! Ik kijk er al lang naar uit, en ook mijn vriend kan niet meer wachten. We zijn een jong stel (ik 25) en al tien jaar samen. Tijd voor de volgende stap! We vinden het ontzettend spannend, en ik kan ben al veel bezig met inlezen... Deze week ben ik gestopt met de pil, dus ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen.

Ik heb jullie verhalen al terug gelezen zodat ik een beetje op de hoogte ben, maar hoop vanaf nu actief mee te kunnen praten :)

Luna86 vindt dit leuk.
  12. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    @xDaantje welkom! Leuk, spannende tijden.

Ik heb te horen gekregen dat ik toch een operatie moet ondergaan, Volgende week vrijdag wordt ik geopereerd. Ik krijg pinnen en platen in mijn voet. echter weten ze niet of er 100 % genezings kans is. Of ik wel mijn voet kan gebruiken hoe ik dat altijd kon. :eek:
    Heb met de Anesthesist erover gehad over eventuele prille zwangerschap, en hij rade de ruggenprik aan ( waar ik al slechte ervaringen mee heb ) zit er helaas niet om te springen. Zal eerder liever onder al gehele narcose liggen. Ivm het feit dat ik dan niks mee hoef te maken, aangezien ze toch bijna 2 uur er mee bezig zijn. Om alles te horen en mee te maken lijkt me niet fijn, Getsie! Maar ik zou volgende week al kunnen testen, als daaruit blijkt dat ik niet zwanger ben, dan ga ik voor de algehele narcose. Dit vruchtje heeft ook al radioactieve stralingen meegemaakt. ( als ik zwanger zal zijn ) En bloedverdunners in injectie vorm.. dat is allemaal al heel erg schadelijk, dus ik hoop echter wel dat ik gewoon ongesteld word.
    Pff. heb ik net alles onder controle van me lichaam en herstel, gebeurt dit. :cry:

13. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    @KellD wat heftig allemaal zeg! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar heel veel geluk in de toekomst

Zou ik ook mee mogen kletsen? Wij wilden rond kerst beginnen, maar omdat mijn beste vriendinnetje in september gaat trouwen (en ik dit echt niet wil missen door eventuele bevalling) hebben we besloten om er vanaf half januari voor te gaan. Niet echt november of december dus hihi.
    Ons dochtertje is nu ruim een half jaar en we kunnen niet wachten op een broertje of zusje! Bij haar was ik gelijk na stoppen pil zwanger

Ik ben sinds een paar dagen gestopt met de minipil omdat het mijn humeur niet ten goede kwam. Ik wacht nog op mijn menstruatie maar ik geef ook nog borstvoeding dus wellicht is mijn cyclus nog niet op gang en wacht ik voor niets en duurt het nog een paar maandjes. Afwachten dus!

14. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@Les87 hoe gaat het met je qua kwaaltjes? En spannende tijden voor jullie!

@KellD heftig! Dacht dit nooit te zeggen hier maar ik Hoop zo dat je niet zwanger bent! Hou je ons op de hoogte?
    Wat erg om te horen dat ze niet weten of er 100% genezingkans is :( in welke zin is dit dan? Kun je dan niet meer goed lopen of dat wel nog? Of weet je dat ook nog allemaal Niet??

@Besco welkom! Wat leuk dat jullie zo snel voor een 2e willen gaan. Je mag er zeker bij ook al is het niet november of december beginnen, wij zijn zelf ook allemaal vroeger gestart :D
    :p he meiden :cool:

@xDaantje welkom! Wat zijn jullie al lang samen! En zo spannend om voor de eerste te gaan :) jullie zijn iig op tijd gestopt met de pil:thumup: hopelijk snel een mooie cyclus!

@Spark gaaf dat je ineens een ei op springen zag staan! Zo onverwacht! Wat gebeurt er als je op progesteron geprikt wordt? (Sorry totaal geen verstand van)

Hier komen de klusdagen eraan... hopelijk bedenkt manlief zich niet en gaan we veel knuffelen deze dagen

15. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @KellD wat vervelend zeg, heel erg veel sterkte

@Besco en @xDaantje welkom bij de groep.

Hier nog steeds wel last van kwaaltjes.
    Gisterochtend toch maar een test gedaan en deze was negatief (was ook wel een week eerder). Mis dat ik te vroeg ben geweest met testen of me lichaam houd me echt voorde gek.
    Dus nu nog maar even een week afwachten.
    Kan verder ook de strek zijn mbt de verhuizing enzo.

Hebben nu wel definitief bericht gekregen dat onze kopers de financiering rond hebben, nu die van ons nog maar dat weten de half/eind volgende week.

16. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    Dankje wel meiden, voor de lieve woorden. Ik kan ook niet anders dan nog zonnig in de toekomst kijken, en dit houd ons niet tegen. Even de operatie afwachten ( Volgende week vrijdag ) en vanaf dan weer verder kijken. Ik moet echter wel die Donderdag een ZWtest doen, aangezien ik daarop beslis wat voor verdoving ik wil. Eigenlijk is het nu het beste om niet zwanger te zijn, maar mocht het wel zo zijn. Ga ik vechten voor die kleine, alles wat schadelijk is als verdoving moet ik dan maar laten. En proberen om op mijn eigen tanden te bijten. Gelukkig heb ik veel steun en liefde om me heen.

@wafelijzer Waarom dat gezegd is , is namelijk niet zeker of ik mijn voet als 'van ouds' kan gaan gebruiken. Dat is wel te hopen natuurlijk, maar het is echter wel alvast gezegd dat het niet 100% gegarandeerd is. Dat kleine beetje geluk op de 100% genezing zal ik toch nog wel mogen hebben? soms vraag ik me echt wel eens af wat ik fout heb gedaan, dat dit me allemaal overkomt. :cry: Maar gelukkig is dat niet een obstakel voor mij om verder te gaan. Daarom zal ik ook met het jaarwisseling dit jaar afknallen. En naar het aankomend jaar positief kijken.

17. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Even een vraagje..

Gisteravond gezellig gemaakt met mn man en nu vanmiddag ineens wat bruinverlies? Het is niet veel maar toch maak ik me zorgen. Ik heb nog geen eisprong gehad (Denk ik??) Anders zou ik denken aan innesteling (kan dat zo snel na de seks?) Maar dit kan dus in principe niet anders zou ik wel een mega vroege eisprong hebben he....

Iemand ervaring of enig idee?

18. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ja dat geluk gun ik je zeker weten! Ik ben erg benieuwd naar je test en wat goed dat je er zo positief mee omgaat!

19. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Innesteling lijkt me inderdaad erg vroeg? Ik had t na de seks toen ik zwanger was maar dat kan niet begrijp ik? Misschien een beetje van je eisprong? Gebeurt ook wel eens geloof ik!

20. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.887
    9.395
    113
    Gelderland
    Het kan de aanloop van je eisprong zijn. Hier sinds het stoppen met de pil al last van bruinverlies. Mijn eisprong zou volgens de banner met een cyclus van 28 dagen over 3 dagen moeten zijn. Ik heb ongeveer 6 maanden tot een jaar de pil helemaal doorgeslikt dus verwacht daarom nu wat meer oud bloed omdat ik nooit meer een bloeding heb gehad. Bij jou zou het een naderende eisprong kunnen zijn en anders misschien van het vrijen.. kan eventueel ook.

Deel Deze Pagina