Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Dat @Besco zwanger is, had ik wel al meegekregen:) leuk hoor al die zwangeren! Hoop dat de rest ook gauw een positieve test in handen mag hebben.

Mn buik was al heel gauw een darmenbuik, maar met 9 weken al echt niet meer te missen... nu heb ik gewoon echt een zwangerbuik:D
    De eerste weken ook continue krampen gehad. In week 6 ook bloedverlies, krampen en stolsels verloren. Week 8 weer een echo en alles was goed. Week 10 termijnecho, maar met 12 weken was ik echt nog niet gerust. Bang dat het alsnog mis was. Ik kon gewoon nog geen tweede termijn vreugdedansje doen. Ik wilde de kleine eerst zien! Met 14 weken dus weer een echo gehad, en daarna had ik pas rust in mn hoofd. Ik wist niet dat ik zo’n stresskip zou zijn:oops:
    Schijnt heel normaal te zijn:rolleyes:

Ik heb jouw verhalen ook gelezen @Kimmetjuh90, heftig hoor! Ik hoop zo voor je dat je nog een (paar) keer mag proberen...en dat je dochter een broertje of zusje mag krijgen!

Kimmetjuh90 en Besco vinden dit leuk.
  2. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Lief dat je het vraagt. T ging heel de dag goed maar nu net weer veel rozig bloed. Ik heb nog steeds geen pijn o.i.d. Alleen kotsmisselijk maar dat is mee door de zorgen denk ik. Afwachten, en maar heel hard hopen dat het niet meer wordt. Ik had gewoon zo gehoopt dat deze zwangerschap niet zoveel stress met zich mee zou brengen als de vorige.
    Er zijn echt ergere dingen en gelukkig word ik makkelijk zwanger maar dit is gewoon zo kut! Ik kan wel janken

3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je wel meis

4. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    @boogschutter88 Haha , Ik heb eerlijk waar geen idee .. Maar het is ook nog niet gezegd dat ik zwanger ben. Het kan zomaar zijn dat mijn cyclus langer duurt. Waardoor er dus toch LH gemeten wordt tot aan de piek. Heb echter wel al een '' piek '' gemeten dacht ik , want toen was het streepje echter wel net zo donker als de controlestreep. Dus echt geen idee, hoe het nu werkelijk zit. Ik wacht maar af. Denk ik?! :roflmao:

5. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    @May6513 Het blijft spannend he, zelfs als je dus al echo's hebt gedaan. Ik snap je onzekerheid wel met bloedverlies, stolsels en krampen. Maar super fijn dat je nu meer rust hebt gekregen na je laatste echo! :)

@Besco Dikke knuffel voor jou! Het is zo onzeker allemaal begin van de zwangerschap, hopelijk kan de echo volgende week je zorgen wegnemen en kan je meer gaan genieten!

6. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Ja erg hè die onzekerheid, ik kan mezelf af en toe wel schieten, zo irritant! Na 14 weken ging het idd gelukkig beter, met 16 weken nog een keer de kleine gezien met pretecho voor geslacht. En toen voelde ik hem al af en toe, net als ik hem een aantal dagen niet gevoeld heb en me weer in mn hoofd haal van “gaat het wel goed daarbinnen??” dan voel ik een paar uur later toch wel weer wat. Stelt me dan weer gerust. Nu de 20 wkn echo afwachten en hopelijk alles goed, zodat ik weer een stukje meer gerust ben.
    Denk dat ik door de situatie met onze dochter er sws meer bovenop zal zitten. Ook als hij geboren is... arm kind:rolleyes:;)

7. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Begrijpelijk (en als je dan iets voelt wat anders is moet je vooral niet googlen hihi), lijkt me toch zo bijzonder om je kindje te kunnen voelen hihi
    Lekker van genieten, ik mag nog aardig wat weekjes wachten hihi
    Jij zit al bijna op de helft! :)

8. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Ohhhh jaaaa, Google is mn beste vriend :oops:
    Ja zo fijn om je kindje te voelen!..... totdat je gewoon een inwendig beurs bent omdat je kind je in een later stadium steeds op dezelfde plek schopt! ;)
    Ja bijna op de helft, heel raar.... volgende week gewoon al!

9. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @AB25 ja net heel heel erg misselijk tijdens het koken toen ik de vlees lucht rook, en toen moest ik het eten toen dacht ik dit gaat niet goed, en steekjes lies en borsten en pijn in me onderrug. Maar ik probeer er niet te veel van te denken aangezien dat wel geel vroeg is voor kwaaltjes en bijna onmogelijk, al is het verdomd moeilijk niet denken “zou het toch?” :$:oops:

@May6513 heel normaal, denk dat je zodra je moeder wordt continue onzeker bent of alles wel goed gaat. Wel fijn dat je voor extra echo’s mocht. Hoe gaat je dochter om met de zwangerschap?
    Inderdaad al bijna 20weken!:eek:
    Werd je met je dochter zo hard geschopt??
    Heb met mijn zoon daar nooit last van gehad, al zei mijn VK toen dat dat komt omdat ik een lange buik heb en mijn zoontje altijd genoeg ruimte had, lang leven een lange buik :p

Dat vind ik dus toch best spannend hoe gaat mijn zoontje straks reageren.

@Besco vervelend Meis die echo kan niet snel genoeg komen. Kan je het een beetje rustig aan doen?

10. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Ooooh ik herken dat inwendig beurs. Ik voelde haar met 16 weken al elke dag. En hoe!? Met 30 weken deden mijn ribben pijn en moest ik af en toe gaar knieën gewoon terug duwen omdat ze naast mijn buik zaten, pijnlijk! Wel lekker dat je hem goed voelt al denk je soms echt: zit nou eens even stil. Mijn dochter is trouwens nog steeds zo beweeglijk. Al haar ledematen steken alle kanten op als ze aan het spelen is Haha!

@boogschutter88 t bloeden is gelukkig gestopt! Heb het maar op een gesprongen vaatje gestoken. Ik vind het zo fijn dat ik hier af en toe even mijn ei kwijt kan. Wil ook niet continu de vk bellen en mijn man kan er ook zo weinig mee. Als ik weer bloed vertel ik het mijn baas. Vorige x ook gedaan omdat ik jankend achter mn bureau zat.
    Spannend voor jou met je kwaaltjes! Het zou zo mooi zijn als het raak is voor jullie! En dan nog net voor de drukke december maand. Ben benieuwd!

May6513 vindt dit leuk.
  11. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Oh en nog even een kwaaltje hier: ik vind de hond zooooooo stinken. Ik ruik haar overal, word er gek van. Arme hond!:roflmao:

12. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Meiden Jullie kletsen zoveel :D
    Even kleine update: action test is omo wit dus het wordt voor mij niks deze maand :cry:

13. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Kimmetjuh90 ik ben zo benieuwd hoop het voor je!
    @May6513 zo 20 weken al. Gaat je zwangerschap snel? Mijn zoon was ook heel beweegelijk en nu inderdaad ook nog. Als ie al stil zit bewegen zijn tenen nog!
    @wafelijzer ah meis toch! Ben je niet te vroeg?
    @KellD een ovulatietest reageert op hcg een zwangerschapstest niet op lh. Ik ben zoooooo benieuwd. Ik heb toen ik mn ei gevonden had een zwangerschapstest gedaan haha gewoon voor de zekerheid.

Hier weinig kwaaltjes gelukkig. 2/3 dage wat last van me borsten gehad. Met vlagen wat misselijk maar valt reuze mee! Mijn zoon heeft waterpokken en ze weten niet of ik ze gehad heb dus dat is even spannend!

May6513 vindt dit leuk.
  14. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    @boogschutter88 ja mn dochter was echt niet lief in mn buik, elke keer als ze gewoon zachtjes langs de beurse plek ging die zij zelf veroorzaakt had, dan verging ik al vd pijn:confused:
    Mn dochter reageerde vol ongeloof, we hadden haar een shirtje gegeven waarop stond: hoera, ik wordt grote zus!
    Deze hebben we samen letter voor letter gelezen. Ze snapte m niet helemaal natuurlijk. “Ja ik ben groot”. Toen ik zei dat er een baby in mn buik zat, geloofde ze er helemaal niks van. Je zag haar echt zo kijken van o_O, hahaha. “Nee, er zit niks in jouw buik” en ondertussen wel vol vraagtekens naar mn buik kijken:roflmao:
    We hebben alles gefilmd. Dat zou ik je wel aanraden als het zover is:)

Balen @wafelijzer van je witte test :(

@nijntje90 , vanaf de echo die ik met 14 weken gehad heb gaat mn zwangerschap wel snel. Daarvoor maakte ik me vooral erg druk en dan kruipen de dagen voorbij :(
    Het scheelt ook dat ik me nu beter voel als in het eerste trimester. Minder misselijk en meer energie.

15. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    @Besco wat fijn dat het bloeden weer gestopt is:thumup: hopelijk blijft dat zo.

@nijntje90 oeh dat is zeker spannend met de waterpokken, kan het schadelijk zijn tijdens de zwangerschap?
    Fijn dat je weinig kwaaltjes hebt maar wie weet komt dat nog:roflmao:
    Ja kan zijn dat ik te vroeg ben. Bij mn vmk ook pas op nod positieve test maar toch geloof ik er deze ronde niet zo in:rolleyes:

@May6513 ohja die beurse plekken en pijn kan ik me ook nog wel herinneren. Wat was dat vervelend op het einde zeg :roflmao: zo schattig hoe je dochter reageerde, zie het al voor me! En super slim om het te filmen, daar zou ik dan weer niet aan denken :oops: maar echt te leuk voor later!!

May6513 vindt dit leuk.
  16. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.890
    9.403
    113
    Gelderland
  17. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Denk 9 maar zou ook zomaar 8 kunnen zijn...

18. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.890
    9.403
    113
    Gelderland
    Oh dan is er nog hoop! Over 4 dagen nog eens testen?

wafelijzer vindt dit leuk.
  19. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @wafelijzer dat is nog vroeg joh! Ik dacht er deze ronde ook niet aan. Als ik net zo een zwangerschap heb als bij de 1e ga ik fluitend de 40 weken voorbij! Als je ze nog niet gehad hebt kan het gevaarlijk zijn maar ik hoor net dat ik ze wel heb gehad. Mijn tante schijnt dat soort dingen wel te onthouden haha

wafelijzer vindt dit leuk.
  20. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    @May6513 inwendigbeurs? Ohjee...:oops:
    Wat een onwijs leuke reactie van je dochtertje en super leuk dat je het gefilmd hebt! :)

@nijntje90 Wat fijn dat je weinig kwaaltjes hebt! En maar 2/3 dagen last hebt gehad van je borsten, ik zou daar wel vanaf willen haha
    Heeeeeeel soms beetje misselijk 's morgens, maar dat is zo weg gelukkig.. Maar mijn darmen zijn echt super van slag...

@boogschutter88 ohhh spannend!!!

@wafelijzer Balen, maar wie weet is het over een aantal dagen anders!

@Besco Haha arme hond! En dat van die knieën terugduwen, dat klinkt zooooooo pijnlijk!! :O
    Heel fijn he dat je hier al lekker van je af kan typen, zeker zo in de begin fase hihi

Wij hebben besloten (en ja ik weet dat het wel heeeeeeeeeeel vroeg is hihi) om van het weekend onze ouders in te lichten (broers en zussen nog niet) mijn schoonmoeder is verpleegkundige en die zat mij van de week al helemaal op te nemen.... (voor m'n gevoel alsof ze al wat kon zien ofzo...) Het is voor beide kanten het eerste kleinkind en we willen dat ze daar maximaal van mee kunnen genieten en mocht het fout gaan, dan zijn ze er ook voor ons.

May6513, Luna86 en wafelijzer vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina