Ik had dat de 1e keer ook verwacht maar ben er fluitend door gegaan en zo voelde ik me nu eigenlijk weer. Met mij gaat het goed. Bloeden is minder maar nog niet weg... hoop dat het snel woensdag is. Heb steeds rare plopjes in mn buik net of de baby wil zeggen van ik ben gewoon hier he..heel apart!
Super leuk, ik weet nog dat to3n ik zwanger was van mn dochter ik ook plopjes voelde en dat was idd de baby
Ik herken het ook van de 1e zwangerschap. Mijn man gaat dat met zn oor op mijn buik liggen en dan hoor je nog meer herrie haha. Ik durf me er niet teveel aan vast te houden wil echt de echo afwachten! Ik zou trouwens als ik jou was de afgelopen cyclus aanhouden als het dan langer is ben je altijd op tijd
@Kimmetjuh90 Hier gaat het verder wel goed hoor Ik zou idd ook gewoon je oude cycluslengte aanhouden! @nijntje90 Ik hoop ook dat het zo blijft gaan met de kwaaltjes hihi ook voor jou (zonder bloed dan) Het is hier eigenlijk verder best stilletjes op het forum hihi Komende week kan mij niet snel genoeg gaan, op naar de 19e hihi
Hi meiden, ik heb gister niet meer getest. Voelde me spontaan beroerd , ineens acute oorontsteking ( neem ik aan ) , straks nog even bellen naar de HA. Straks ga ik wel weer testen, heb net mijn eerste plas gehad , en dan straks als ik moet voor m'n 2e ga ik testen, haha. ik hoop eigenlijk in mijn geval dat er nu geen streepje verschijnt , want dan is het voor mij duidelijk dat dat mijn LH piek is geweest . Jullie horen meer
@AB25 bloedde is echt veel minder, bijna niks meer. Achtetaf valt het wel mee en was vrijdag de ergste dag! Kan niet snel genoeg woensdag worden! Nog maar 1 weekje wachten! Spannend!!!!! @KellD ow dat is klote! Rustig aan! Ben benieuwd!
En alweer een streepje , had gelezen dat als je meer dan 4 dagen positief test met een sensitest ovulatietest , je een zwangerschaps test moet doen, maar dat is toch veel te vroeg?
oké , oké .. Ik heb een kruidvat test zojuist gedaan; ' lekker dom ook ' , haha . Maar ik moet echt niet meer gaan testen. Deze test was overigens omo wit. Kan ook niet anders zal veel te vroeg geweest zijn. Ik hou even afstand van 't forum. gewoon even op mijn '' gedachten '' rust te geven , en gewoon even het dagelijks ritme nu te pakken, des te sneller de tijd gaat,..
@KellD hahahaha toch blijft het raar dat je steeds een streepje hebt! Je moet doen wat goed voor je voelt hoop voor je dat het snel zondag is!
@KellD je hebt altijd het LH hormoon in je lichaam. En jij waarschijnlijk net wat meer jeetje al zo’n poos dikke strepen. Spannend! Hoeveelste cyclus dag zit je nu?
CD 38 Ja , dat zal het inderdaad wel zijn. Ik hoop dat we goed van deze ronde gebruikt hebben gemaakt , Hoeveel CD zit jij nu? ..
Ik ben gister ongesteld geworden, door naar ronde 6! Ik baal want had er een goed gevoel bij en helemaal na die (valse) test.. ik hoop dat we nog een 2018 baby mogen verwelkomen maar deze ronde is dan wel onze laatste hoop en anders een dikke buik in 2018!
@boogschutter88 inmiddels al kunnen testen, op welke CD zit je eigenlijk? Want volgens mij ''liepen'' we wel gelijk op. Hopelijk mag je snel testen, en mag het positief zijn!
@nijntje90 gelukkig is t bloeden vrijwel gestopt! @KellD op een ovu test heb je toch eigenlijk altijd streepjes en alleen even donker als controle streep is positief? Ik hoop dat je van het weekend positief test!! @Luna86 stom van die rottige valse test! Hopen op een december babietje.. Hier nog steeds ziek. Ben al een week thuis en begin me aardig te vervelen. Gelukkig bestaan er programma’s als: my big fat gipsy wedding hahaha! Al bijna 8 weken zwanger hier, morgen komt MVM, als ik me goed voel dan tenminste... zit erg te wachten op de echo volgende week. Blijf telkens veegjes vloed verliezen, niet eens nodig om een inlegkruisje te dragen maar toch!