Gaan voor (nog) een kindje november/december 2019❤

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunnyshine92, 14 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyshine92

    29 dec 2018
    64
    30
    18
    Vrouw
    Leuk dat we allemaal rond dezelfde tijd beginnen! Is iemand hier toevallig goed in het maken van lijstjes? Zo eentje met naam en leeftijd, nod datum en ronde enzo?
     
  2. Marrissie

    Marrissie Bekend lid

    19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Ik merk erg goed aan mijn lichaam dat mijn eisprong er aan komt, ovulatiepijn, afscheiding :oops: etc. Dus als ik dat heb doe ik wel een test en die is dan eigenlijk de afgelopen keren steeds positief dus eigenlijk is het niet nodig, haha:p
     
  3. Marrissie

    Marrissie Bekend lid

    19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Goed idee! Ik ben alleen ook niet zo handig in het maken van een lijstje.
     
  4. sunnyshine92

    29 dec 2018
    64
    30
    18
    Vrouw
    Ja, ik heb exact hetzelfde. Ik voel het gewoon aan alles wanneer mijn vruchtbare periode is. Misschien dat een van de andere dames wel een stiekem talent voor lijstjes maken heeft, anders ga ik gewoon een poging wagen :p
     
  5. shiltje

    shiltje Actief lid

    31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Ja ik ook :) andere afscheiding en mijn libido vliegt omhoog haha. En vaak bekkenpijn helaas, maar die heb ik erger rond menstruatie.
     
  6. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal!

    Ik vind het ook leuk om mee te schrijven. Wij willen vanaf november voor de tweede gaan! Mijn dochter is van juli 2018 (net als van jou @sunnyshine92 !) en we willen echt al sinds ze geboren is een tweede en nu is het ook echt tijd! Ik had verwacht rond 1 november aan een nieuwe ronde te beginnen en er dan voor te gaan, maar heb momenteel een erg vreemde menstruatie (cd11 met bloed..), dus ik hoop dat deze cyclus alsnog wel rond die tijd voorbij is!

    Ik wil vanavond of morgen wel even aan een lijstje knutselen als niet iemand anders mij voor is :)
     
    shiltje vindt dit leuk.
  7. sunnyshine92

    29 dec 2018
    64
    30
    18
    Vrouw
    Welkom Akka!

    Leuk zeg allebei een Juli 2018 kindje :thumup: Dan hebben jullie nog best lang het geduld kunnen opbrengen als de wens meteen zo sterk was:roflmao: Ik zat een hele lange tijd in twijfel.Mijn vriend helemaal niet. Pas nu voelt het echt 100% goed.

    Oh wat fijn dat jij een lijstje kan maken! Ik heb zo een vermoeden dat niemand je voor is:p
     
  8. sunnyshine92

    29 dec 2018
    64
    30
    18
    Vrouw
    Dit klinkt herkenbaar! Behalve de bekkenpijn. Lijkt me ontzettend vervelend als je daar last van hebt.. Dan zal je daar met je vorige zwangerschap al helemaal last van hebben gehad:confused:
     
  9. shiltje

    shiltje Actief lid

    31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Haha, dat libido regelt de natuur wel goed he ;) scheelt wel, op de kalender sexen is daardoor voor de vrouw meestal niet zo erg, biologisch gezien heb je toch al meer zin :)

    Ja bekkeninstabiliteit begon al met 18 weken zwanger, was echt heel pittig. Lopen ging ook erg moeilijk op gegeven moment. Ik vrees dat het bij volgende zwangerschap wel weer zo zal zijn, aangezien ik er nu elke maand nog steeds last van heb. 1 ding weet ik wel, als het weer zo is, ga ik eerder gas terug nemen deze keer ;) ben wat wijzer geworden hehe.
     
  10. shiltje

    shiltje Actief lid

    31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Denk ook niet dat iemand je voor is, ik ben er ook niet zo handig in, net eindelijk uitgevonden hoe ik die avatar erin krijg :)
     
  11. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Ja, het geduld komt voort uit het feit dat ik bezig ben met het afronden van mijn phd en daar liever klaar mee ben voor de tweede komt. We wilden er eigenlijk al eerder voor gaan toen ik de kans kreeg om aan en tweede baan te beginnen, maar daardoor liep mijn phd wel vertraging op.

    Maar gelukkig is het bijna zo ver. Ik ga morgen een lijstje knutselen!
     
    sunnyshine92 en shiltje vinden dit leuk.
  12. Ior

    Ior Niet meer actief

    Hoi allemaal!!
    Zou ik met jullie mee mogen babbelen? Wij zitten in ronde 1 voor een 3e kindje. We vinden het gelijk heel erg spannend. Onze jongens zijn 6 en 4,5.
     
  13. shiltje

    shiltje Actief lid

    31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Gezellig, we lopen ongeveer gelijk zie ik :)
     
  14. sunnyshine92

    29 dec 2018
    64
    30
    18
    Vrouw
    Welkom! Gezellig dat je erbij komt:)
     
  15. Ior

    Ior Niet meer actief

    :) Dank jullie wel!!
    @shiltje, ja ik zie het. Spannend!! Gaan jullie ovutesten oid gebruiken??
     
  16. sunnyshine92

    29 dec 2018
    64
    30
    18
    Vrouw
    Ik ga het de eerste paar keer zonder doen. Ik voel heel goed wanneer mijn vruchtbare periode is, dus hopelijk is dat genoeg.
     
  17. Ior

    Ior Niet meer actief

    Ja dat ik ook wel, tenminste, dat was met de mirena. Ik weet nog niet wat mijn lichaam doet zonder en met de mirena was mijn lf tussen de 7 en 10 dagen. Ga deze maand dus wel testen om eens te zien wat mijn lichaam nu precies doet
     
  18. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Binnenkort starten
    Akka - 27 jaar - 2e kindje - starten november
    Marrissie - ... jaar - 2e kindje - starten november
    STine08 - ... jaar - 1e kindje - starten november
    Sunnyshine92 - ... jaar - 2e kindje - starten november/december


    Wachtlijstje - NOD
    Ior - ... jaar - 3e kindje - ronde 01 - NOD ...
    ConflictDiamond - ... jaar - 2e kindje - ronde 01 - NOD ...
    Shiltje - ... jaar - 2e kindje - ronde 01 - NOD ...


    Zwanger :)
    ...

    Afspraken
    ...
     
    sunnyshine92 en shiltje vinden dit leuk.
  19. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Zo, een klein voorzetje op basis van de info die ik nu kon vinden. Update het even met je leeftijd/NOD etc (NOD op volgorde zetten is altijd wel leuk en overzichtelijk!)

    Hopelijk vult het lijstje zwangeren zich dan snel (met uitgerekende datum etc)!
    Als je het lijstje wil gebruiken dus beantwoorden functie gebruiken en dan de quotes weghalen werkt het best :)

    Iedereen si uiteraard vrij om dingen aan te passen!
     
    sunnyshine92 vindt dit leuk.
  20. Ior

    Ior Niet meer actief

    Binnenkort starten
    Akka - 27 jaar - 2e kindje - starten november
    Marrissie - ... jaar - 2e kindje - starten november
    STine08 - ... jaar - 1e kindje - starten november
    Sunnyshine92 - ... jaar - 2e kindje - starten november/december


    Wachtlijstje - NOD
    Ior - 33 jaar - 3e kindje - ronde 01 - NOD 5-11
    ConflictDiamond - ... jaar - 2e kindje - ronde 01 - NOD ...
    Shiltje - ... jaar - 2e kindje - ronde 01 - NOD ...


    Zwanger :)
    ...

    Afspraken
     

Deel Deze Pagina